Hoofdstuk 51
pov. Louise
Er is inmiddels twee weken voorbij gegaan. De plannen zijn voor iedereen gedeeltelijk bekend. Iedereen heeft ook zwijgplicht.
Mijn oom, Liam Fall, beter gezegd de alpha van The Ice Worriors is er ook. Net als een klein gedeelte van zijn belangrijkste mensen. Hij heeft 3 kinderen, 2 van 20(Nate) en 21(Noah) en een dochter van 19 (Nataly).
In de 2 weken hadden we een plan samengesteld met The Moonlight en The Ice Worriors. The Moonlight kreeg helaas niet veel inspraak, maar het kon niet anders. Na velen discussies en misschien ruzies hebben we uiteindelijk een plan kunnen samenstellen. Het klad die wij hadden is natuurlijk drastisch veranderd.
Leidinggevenden-groepen:
-King: Gamma Brown (TM)
-Queen: Luna Fall (TIC)
-Ice: Alpha jr.2 Fall (TIC-Nate)
-Snow: Gamma jr. Brown (TM)
-1: Alpha Williams (TM)
-2: Luna Williams (TM)
-3: Alpha Fall (TIC)
-4: Gamma Hilton (TIC)
-5: Bèta Coleman (TIC)
-6: Gamma Collins (TSM)
-A: Bèta Jackson (TM)
-B: Bèta Harper (TSM)
-C: Alpha jr. Williams (TM)
-D: Alpha jr.1 Fall (TIC-Noah)
-X: Alpha White (onofficieel) (TSM)
Verdedigingsplan:
Aantal mensen TIC- 40
Aantal mensen TM- 150
Aantal mensen TSM- 60
Totaal aantal mensen voor de verdediging- 250
Groepen:
-King (Verdedigt de Packhuis en omgeving van een straal van anderhalve km. 30)
-Queen (Verdedigt de grenzen bij The Black Blood Clan. 40)
-Ice (Verdedigt woonwijken. 50)
-Snow (Schuilkelders en belangrijke gebouwen. 40)
Wapens: Je krijgt maar 2 wapens uit keuze. (Zie lijst Wapens onderaan)
Aanvalsplan-Front:
Aantal mensen TIC- 925
Aantal mensen TM- 1750
Aantal mensen TSM- 925
Totaal aantal mensen 3600
Groepen:
-1
-2
-3
-4
-5
-6
In elk groep zitten 100 mensen.
Wapens: Je krijgt maar 3 wapens uit keuze. (Zie lijst Wapens onderaan)
Aanvalsplan-Kasteel:
Aantal mensen TIC- 30
Aantal mensen TM- 125
Aantal mensen TSM- 45
Totaal aantal mensen 200
Groepen:
-A (50)
-B (50)
-C (50)
-D (50)
-X (speciale groep. 10 mensen)
In groep X zitten:
Louise White, Jill Brown, Justin Anderson, Nataly Fall, Jake Jackson, Julian Garcia, kelly West, Maredith (V), Hayden(V), Ian(V) en Jason(V).
Wapens: Elk groep(behalve X) KRIJGEN 30 tanks tot beschikking. Je krijgt maar 3 wapens uit keuze. (Zie lijst Wapens onderaan)
Wapens:
-Granaten (15 stuks)
-Mes
-Pijl en Boog (75 pijlen)
-Koker met pijlen (200 pijlen)
-Speer
-Drietand
-Machinegeweer (Je mag het gebruiken. Het geeft niet veel effect op de vampieren. En niet iedereen krijg het, bovendien schiet je eerder je eigen teamgenoot neer.)
-Dolken (10 stuks)
Mijn oom heeft Jesse met Justin Anderson in het document gevuld. Blijkbaar is "Jesse" zijn bijnaam. Er zijn meerdere groepen ontstaan. Lucy zit niet meer in groep X. Ze geeft nu leiding aan een groep die op het front zal gaan vechten.
Wij hebben bepaald dat je vanaf 16e mee mag vechten. We laten niet iedereen zomaar vechten. Je word geselecteerd of je word uitgeloot. Er zijn natuurlijk veel schuilkelders. Alle schuilkelders hebben een voorraad eten, drinken en andere noodzakelijke spullen. De schuilkelders liggen heel diep onder het grond.
Er zijn ook ondergrondse ziekenhuizen, heel diep onder het grond. Mensen met een zwakke gezondheid worden daar naartoe gebracht, inclusief zwangere vrouwen.
TIC-> The Ice Worriors
TM-> The Moonlight
TSM-> The Silver Moon______
Edit: de cijfers kloppen niet meer dankzij mijn geweldige aanpassingstalenten.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WerewolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...