A/N JungkookPotaeto hier heb ik een foto van het boekje.
Maak je geen zorgen, ik gooi het niet weg. Zolang ik nog op de middelbare zit en slaag voor mijn Engels spreekbeurt:D(Het bewijsstuk leeft nog.)
•••••••••••••••••••
Hoofdstuk 3
Pov. Louise
Ik rij met mijn auto achter de anderen aan. Jade zit naast mij op de bijrijdersstoel. We zijn onderweg naar The Moonlight. Vanaf onze packhuis naar hun packhuis is ongeveer 4 uur rijden. Onze packhuizen liggen dicht bij elkaar in de buurt bij de grenzen. We komen daar rond 11 uur in de ochtend aan.
We zijn in een kleine groepje van 15 mensen gegaan. Er mochten maar max 15 mensen mee. Laten we daar ook goed gebruik van maken.
'Hoe lang moeten we nog rijden?' Vraagt Jade aan mij. 'Hoe laat is het?' Vraag ik. '10 uur.' 'Nog ongeveer een uurtje rijden.' Antwoord ik.
'Jade ik wil dat je goed op let bij de bruiloft.' 'Hoe bedoel je?' Ze kijkt me niet begrijpend aan. 'Er zijn veel packs uitgenodigd. Jouw mate kan er tussen zitten.' Leg ik uit.
Ze knikt naar me. 'Kan je dat autokastje open maken? En een witte envelop met een kaart erin eruit halen?'
Jade haalt het envelop met het kaart erin uit het kastje. 'Dat moet je aan je mate geven als je hem vind.' Glimlach ik.
Jade opent het envelop en bekijkt het kaart. 'Louise!' Ze kijkt me met grote ogen aan. 'Wat is er?' Lach ik.
'Waarom staat er: Beste mate van Jade White. Ik feliciteer namens de hele pack, The Silver Moon, met je mate.
Ik hoop dat jullie samen gelukkig worden. Maar als je mijn zusje haar hart breekt, breek ik persoonlijk al jouw botten.
En mag je vrolijk naar de velen grafstenen uitzwaaien met een rouwdoekje.
Ik wens jullie een mooie toekomst tegemoet.
Met vriendelijke groetjes je schoonzus, Allison White. Alpha van The Silver Moon.' Leest Jade voor.
Ik kijk haar grijnzend aan. 'Dat is een vriendelijke welkoms kadootje voor je mate.' Grijns ik. 'Ja heel vriendelijk.' Lacht ze en ze stopt het kaart weer terug in het envelop. 'Ik zal het aan hem geven.'
'Bedankt.' Ik concentreer me op het snelweg voor me.
-
Jade stapt mijn auto uit en ren gelijk naar buiten. Ik doe mijn gordel los en open de portier van mijn auto.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WerewolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...