Hoofdstuk 23
Pov. Louise
Ik was eergisteren weggelopen toen Lucy vroeg wie ik knapper vond. Lucy was mij niet achter na gegaan. Ik gok dat zij van het kans gebruik maakte om met Zack te gaan appen.
Gisteren had ik Lucy heel de dag niet gezien. Eigenlijk wel, maar toen zat ze als een verslaafde op haar telefoon met iemand te appen. Ik gok dat het Zack is. En ik zag haar daarnet facetimen met een gozer die erg veel op Zack leek.
Gisteren en vandaag heb ik de raadsleden ontweken. En voor de zekerheid ook Ethan en de vaders Rosella en Lucy. Ik hoor een geluid van mijn telefoon afkomen. Ik pak mijn telefoon erbij en zie dat Aiden mij heeft geappt.
[Whatsapp gesprek Aiden en Louise]
Aiden: Waar gaan we over 4 dagen heen?
Ik: Nergens. Ik ga taart eten en jij mag van mij van de aardbodem verdwijnen.
Aiden: Nee dan zie ik jou nog een week extra. En daar heb ik absoluut geen zin in.
Ik: Huil, huil. Wat moet ik nu janken.
Aiden: 😒
Ik: 😒
Aiden: Louise ik ben serieus. Jouw vader lijkt mij elk moment te willen vermoorden. En als wij 1 keer een afspraak overslaan moeten we dat afspraak nog steeds houden en moeten we een extra afspraak maken.
Ik: Wie wilt jou niet vermoorden? 🔪⚰️😈
Aiden: 🖕🏻
Ik: Ik heb een idee. Jij neemt Kate mee naar een restaurant. Ik ben daar en we maken een foto, zonder Kate natuurlijk. En sturen het naar onze ouders. En voilà we laten ze denken dat wij een date hebben gehad. En ik kan weg.
Aiden: Dat is slim.
Ik: Ja vergeet het ring niet. 😉
Aiden: ??
Ik: Vraag Kate ten huwelijk. Dan hoeven we haar gezeur niet meer horen dat ze nog niet verloofd is. En dat soort bullshit.
Aiden: Welke ring?
Ik: Rosella vertelde me vorige week dat Kate heel vaak praat over een diamanten ring in een bordeaux doosje. Hij ligt in de onderste la van je bureau. Helemaal achterin. Kate zag hem toen ze 3 jaar geleden naar haar Ipad zocht.
Aiden: Wat?!
Ik: Je hebt het goed gelezen Aiden. Waarom vraag je haar niet ten huwelijk? Jullie passen bij elkaar. Er is daar zelfs een formule voor in de natuurkunde.
Aiden: Haar Ipad ligt nooit in mijn kantoor. Zit je wat te lullen?
Ik: Ik ben een meisje als geslacht. Ik heb dus geen lul.
Aiden: 😒
Ik: De formule: 🚽+💩= ❤️
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WerewolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...