Hoofdstuk 6

4.6K 191 24
                                    

Hoofdstuk 6.

Pov. Louise

Iedereen kijkt nu naar ons, akward. 'Ik snap u niet meneer' 'Jij bent The Missing Wolf' 'Hoezo ik?' 'Jij bent het Louise, jij bent het de uitverkorene-' Ik liet hem niet uitpraten wat best onbeleefd was. 'Hoe weet u mijn naam en hoezo denkt u dat ik de The Missing Wolf ben?' 'Meisje ik ben een helderziende, ik kan je verleden zien en je toekomst...' Okay ben ik de enige die dit eng begin te vinden. 'Vertel dan iets over mijn verleden' Hunter slaat zijn hoofd 'Je bent gevonden door Vanessa een rogue, ze heeft je opgevoed tot je 6e' 'Hé niemand weet dat... Ow.... Laat maar' Iedereen staart me nu aan met open mond en tja dit begint heel genãnt te worden. 'Dus jij bent The Missing Wolf...' zegt een man met zwart haar en groene ogen. Hij lijkt op Aiden maar ouder, hij is dus de alpha denk ik. Ik staar hem gewoon aan omdat hij erg veel op Aiden lijkt maar ouder. 'Ik ben alpha Daniël van The Moonlight Pack waar je nu bevind' 'Ja dat weet ik' Akward.....

Okay iedereen staart mij nu nog steeds aan met open mond. Ik zucht nu geïrriteerd omdat ik het een beetje zat ben dat iedereen staart. De alpha begint weer met praten 'Louise we hebben jouw hulp nodig om de vampiers te verslaan. De lot ligt in jouw handen' Ik kijk nu met een opgetrokken wenkbrauw. Ik weet het is onbeleefd maar ik vind dit nu wel een beetje erg apart. 'Ja' Okay ik kon geen betere antwoord bedenken. 'Je moet de vampieren koning verslaan iedereens veiligheid staat op de spel' Ik kijk hem nu aan met grote ogen. 'Ja maar hoe? En waarom moet ik ookal ben ik de uitverkorene' 'We kunnen niet zonder je de vampiers verslaan' 'Ja en de probleem is dat ik nog niet 18 ben' 'Dat ben je over 2 weken' 'Okay dit begint eng te worden' 'Ausjeblieft help ons' 'Misschien kunt u beter de vergadering afmaken' De alpha ben weer de vergadering en nog steeds kijken sommige mensen naar me alsof ik 2 hoofden heb.

'We moeten de vampiers verslaan. Ze willen onze roedels vernietigen en alles eigenlijk. We moeten samenwerken.. Alleen dan verslaan we ze.' Hij ging door met dat verhaal over samenwerken. Na zo'n 1 uur vergadering riep de alpha mij. 'Louise kan ik je spreken na de vergadering?' 'Ja alpha Daniël'

(Tijdsprong)

De vergadering was net afgelopen en ik loop naar de kantoor van de alpha. Ik klopte op de deur en liep langzaam naar binnen. 'Hallo Louise' zei een mevrouw, de luna. 'Hallo' 'Kom maar hier zitten' en ze wijst naar een lege stoel. Helaas naast Aiden die ook in deze kantoor zit. Ik geef hem een chagrijnige blik en plof naast hem neer. 'Goed louise over jouw gesproken. We weten dat je The Missing Wolf bent maar welke kleur wolf ben je?' O ja dat had ik ook aan niemand verteld, vergeten maar goed. 'Ik ben een witte wolf meneer' 'Okay dat hadden we wel verwacht' 'Ehmm ja' 'Maar goed je bent over exact 2 weken 18. De verwachte aanval is over 2 en een halve week. Weet je al wat je gases worden?' 'Nee' 'Dan moeten we dat aan de helderziende vragen.. een momentje' De alpha belde de helderziende op.

Aiden keek de hele tijd naar de grond. Ahh is de toekomstige alphaatje bang voor vampieren. De deur word open gegooid door de helderziende waarvan ik de naam niet weet.

'Weet u wat haar gaves zijn?' De helderziende keek naar me. 'Ja, ze kan de vier elementen sturen en is veel sneller en sterker dan de gemiddelde mannelijke wolf.' Fijn ik word vergeleken met mannen. 'Alleen dat?' 'Ja' 'Okay' De alpha kijkt me aan. 'Wil je ons helpen tegen de strijd van de vampiers?' 'Ja is goed' 'Je moet nu veel gaan trainen eigenlijk ook iedereen. We zijn blij dat je ons wilt helpen' 'Ja dank u wel' 'Ben je al sterk genoeg of..'

Aiden antwoord in mijn plaats, wat wel nieuw is omdat hij eerst de hele tijd naar de grond keek. 'Vader ze heeft van Sven en Samantha hun neuzen gebroken en Samantha heeft een blauwe oog. En ze heeft van Sophie haar pols gebroken en Kelly een hersenschudding bezorgd. Ohh en trouwens ze heeft hele snelle reflexen.' Bedankt klootzakken, nu denken ze dat ik een of ander maniak ben.

'Nou dat klink best goed ondanks dat hun gewond zijn' zei de alpha verbaasd. Okay ik mag de alpha wel maar niet hun zoon. 'Woww meid, heb je met die irritante personen gevochten?' zei de luna. Okay akward. 'Ehmmm......' 'Ja dat heeft ze' zegt Aiden met een f*cking grijns. Okay waar is mijn knuppel. 'Meisje toch dat heb je goed gedaan' zei de luna trots. Aiden mond valt open.

Ik midlink Aiden ( A is Aiden en Louise is L)

~Niet verwacht dat je moeder trots op me is~ L

-Arghh...*breekt de midlink af*- A

'Dank uw wel mevrouw' zei ik dit keer met een grijns. 'Aiden, hoezo weet je wat ze heeft gedaan'  zei de luna 'Ik was er bij okay...' 'Hmm okay' Okay ik bedacht me net of mijn ouders hier waren. 'Meneer weet uw waar mijn ouders zijn? Ik wil ze graag eens zien.' 'Ja, die zijn allang vertrokken' zei Aiden. 'Ik had het tegen jouw vader niet tegen jouw Aiden' zei ik een beetje geïrriteerd. 'Wat nou?' 'Moet je nu niet gaan dreigen? Zoals je al eerder zei omdat ik een f*cking rogue ben??' Je ziet me hier dus ga dreigen dat ik lang niet jarig ben.' 'Aiden heb je haar bedreigd?!' zei de luna pissig. 'Ja maar..' 'GEEN GEMAAR' Ik mag de luna wel. 'Zij mepte mijn vrienden...' ' JA GA JE F*CKING MATE BERDEIGEN EN AFWIJZEN OMDAT ZE EEN ROGUE IS EN OMDAT ZE JOUW F*CKING VRIENDEN HEEFT GESLAGEN OMDAT ZE HET VERDIENEN' schreeuwde ik naar Aiden.

'Jullie zijn mates?' zeggen de alpha en Luna tegelijk. 'Ja jammer genoeg wel' zeg ik. 'Aiden je hebt je mate gevonden en dat kom je niet zeggen?' zei de luna teleurgesteld. Aiden krimpt in elkaar. 'Ik kan dit niet geloven dat je haar hebt bedreigd en ook nog afgewezen.. Wat heb je wel niet geleerd tijdens je opvoeding..' Niet veel blijkbaar, maar dit beeld is wel goud waard dat hij bang is voor zijn moeder. 'Aiden we spreken je later' zei de alpha. 'Aiden breng haar nu naar haar kamer' zei de luna nog steeds teleurgesteld. Ik kijk de Luna niet begrijpend aan. 'Oh ja juist.... Je woont hier nu omdat je de toekomstige Luna ben.' 'Okay maar hoe zit het met mijn appartement?' 'Je kan de huur opzeggen en je spullen hier brengen' 'Ow okay'

Aiden begeleidt me naar mijn kamer die groot en wit is met een 2 persoonsbes, inkoopkast, boekenkast, bureau, privé badkamer en een tv. 'Nou dit is je kamer' 'Okay' ik gun hem geen blik en loot mijn nieuwe kamer in.

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu