Hoofdstuk 27.
Pov. Louise
(2 dagen later)
'STA OP, WE WORDEN G*DVERDOMME AANGEVALLEN DOOR DIE K*T VAMPIEREN!!' schreeuwt Kelly in mijn oor. Ik open snel mijn ogen en spring mijn bed uit. 'WAT?' Ik kijk op mijn telefoon dat het 05:09 is, de vampieren konden geen betere tijd kiezen. 'KLEED JE SNEL OM WE GAAN ERAAN!' Gilt Kelly in paniek en gooit wat simpele comfortabele kleren naar me toe. Het zijn dezelfde kleren als die van Kelly. Ik ren snel de badkamer in en kleed me in een record om. Ik ren daarna de badkamer uit en ren naar beneden.Onderweg doe ik snel mijn haar in een slordige knots. We zien overal mensen vechten. Ik zie gelijk dat we niet aan onze verdedigingsplan houden, omdat we zo vroeg zijn aangevallen. Wie valt er nou zo vroeg? Konden ze geen beter tijdstip uitkiezen. Iedereen was gestrest en in paniek. Kelly shift in haar bruine wolf. Ik shift snel in mijn witte wolf terwijl ik ren. Ik ren snel over de plein heen. Iedereen zit te vechten met vampieren. In wolfvorm of gewoon in mensenvorm met geweren en dat soort dingen.
Ik ren snel verder terwijl ik rond kijk. Kelly zit nu te vechten met een vampier die 20 lijkt. Ik bots tegen iemand op en kijk hem aan. De vampier kijkt me met een enge grijns aan. Hij pakt zijn messen en werp ze allemaal naar me toe. Ik rol met mijn ogen en ontwijk de messen met gemak. Ik ren op hem af en geef hem een kopstoot tegen zijn maag aan. Ik hap naar zijn buik en er stroomt bloed uit. Ik zit boven op hem en geef hem een klap met mijn poot. Omdat ik aardig ben heb ik mijn nagels ingetrokken. De vampier pakt zijn mes en probeert me neer te steken. Ik spring opzij en hij gooit de mes naar me toe. Ik ontwijk het weer met gemak en spring weer op hem af. Ik hap naar zijn nek en ruk zijn hoofd eraf. Zijn hoofd rolt weg en uit zijn lichaam stroomt zwart bloed uit.
'Dat was beginners geluk, schat. Hij had alleen maar met messen gegooid.' zegt een vampier die de hele tijd had toegekeken. Het jongen met het zwarte haar met blauwe ogen rent op zijn vampierensnelheid op mij af. Hij tackelt me en ik struikel. Ik grom naar hem en hap naar zijn been. Gelukkig voor hem trekt hij net op tijd zijn been weg. Hij pakt een zilveren zweep en sla het paar keer in mijn gezicht. Het zweepslag brand in mijn gezicht. Ik negeer het pijn en spring recht op hem af. Ik land bovenop hem en geef hem een klap op zijn gezicht. Hij gilt van het pijn en ik ruk zijn hoofd eraf. Ik ga weer opzoek naar mijn volgende slachtoffer en ik zie er binnen een paar seconden een nieuwe slachtoffer. Ik spring op een vampier en ruk langzaam haar hoofd eraf. Ik ren weer verder en spring weer op het eerste en beste vampier die ik zie. Ik hap naar zijn arm en trekt zijn arm wild eraf. De vampier krijst van het pijn en wilt zijn geweer pakken. Ik ren op hem af en duw hem tegen een boom aan. Uit zijn... Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar waar zijn arm eerst vast zat stroomt er veel zwarte bloed uit en niet zo'n beetje ook. Ik ruk zijn hoofd eraf voordat hij kan reageren. Zijn hoofd valt op het grond. Ik ren van het plein af en spring over lijken. Je ziet overal ledematen van wolven en vampieren, lijken en plassen bloed. Ik zie een boel wolven tegen vampieren vechten.
Oppeens word ik op het grond gesmeten door 3 vampieren. Ik word tegen de grond aangeduwd door een vampier. Ik sta snel weer op mijn poten en spring recht op 1 van de vampieren en verscheur hem in stukken. Een vampier met rood haar slaat me met een zilveren zweep op mijn rug. Ik shift snel terug en pak een mes op het grond die ik zie liggen. Ik gooi de mes recht in zijn voorhoofden hij valt dood neer. De andere vampier kijkt me aan met een chagrijnige blik. We lopen rondjes om elkaar heen om elkaars zwaktepunten te vinden. Hij valt me meteen aan en ramt zijn vuist in mijn maag. Ik hap naar adem en klap naar voren. Ik herstel me snel en sta snel weer op en geef hem een bitchklap in zijn gezicht. Er komt een rode handafdruk op zijn linkerwang en een snee. Hij voelt met zijn hand naar zijn wang en als hij het snee voelt, kijkt hij me met een kwaadaardige blik aan. Hij rent op vampierensnelheid op me af en duwt me keihard tegen een muur aan. Hij kijkt me kwaad aan en ramt zijn vuist in mijn gezicht. Hij grijp naar mijn nek zodat ik niet kan ademen. Hij slaat me met zijn andere hand een paar keer in mijn gezicht. Ik geef hem een alweer een bitchkap en hef mijn knie op in zijn edelen. En hij krimpt ineen van het pijn en kronkelt op het grond. ik grijp mijn kans en pak een mes en haal het uit naar zijn nek. De vampier stopt met kronkelen en gaat dood. Uit zijn wond guts er bloed uit. Ik trek de mes weer uit zijn nek en ren weer weg op een onmenselijke snelheid. Ik hijg en kijk in het rond. Iedereen vecht maar wat en de packleden heeft geen flauw idee wat ze moeten doen. Gelukkig zijn er genoeg mensen in de pack. Gisteren waren er hier een paar duizend jagers van de The Silver Moon Pack overgeplaatst.
Ik hoor een meisje gillen die omsingeld is door 2 vampieren. Hun staan 8 meter verderop van me. Ik twijfel geen moment en gooi mijn mes recht in de achterhoofd van een vampier. Ik ren recht op de andere vampier af en ram mijn vuist in zijn gezicht. Voordat de vampier zich kan verzetten breek ik zijn nek. 'D-dankje' zegt het meisje geschokt. Ik glimlach naar haar en shift weer in mijn wolf. Het meisje shift ook in haar wolf en stormt op de 1e en de beste vampier af. Ik hol ook snel weer weg opzoek naar een nieuwe slachtoffer.
Ik ren op mijn snelst ergens naar toe. Ik weet niet waar ik naar toe ren, maar het is beter dan blijven staan en wachten tot ik een vampier voorbij zie wandelen. Ik zie een vampier die een kind van 5 probeert te vermoorden. Kan hij niet een tegenstander van zijn eigen lengte zoeken? Het leven is echt oneerlijk. ik sluip naar de vampier toe en duw hem van het jongen af. De vampier kijkt me kwaad aan en pakt zijn mes. Hij gooit een mes naar me toe, maar ving hem op voordat de mes me raakte. Natuurlijk ving ik het niet bij dat zilvere gedeelte van het mes, maar bij het handvat. Ik grijns en kijkt hem aan. Hij kijkt met grote ogen naar me toe. 'H-hoe kon jij dat vangen?' 'Nooit van snelle reflexen gehoord?' Hij hersteld zich en pakt een granaat. Hij gooit de granaat naar me toe en het land voor mijn voeten.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WerewolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...