Het is meer dan een half jaar geleden dat You-Again is voltooid. Ik krijg vaak logische vragen en ik ga ook wat reacties behandelen.
Waar zijn Allisons/ Louise's krachten?
Dat is een hele goeie vraag. Ik was het krachtengebeuren helemaal vergeten, sorry. Hahaha...
Ik weet wel dat ik later was achtergekomen en in een hoofdstuk schreven dat Louise zei dat ze haar krachten niet kreeg.
Achteraf ben ik wel blij dat ik het krachten gebeuren ben vergeten.
Er is een oorlog, maar er wordt bijna niks geschreven over de oorlog.
Als je hebt gepoept en je hebt poep aan je reet. Ga je denken aan de oorlog denken en vergeet je je billen af te vegen?
Of maak je eerder zorgen of er überhaupt wel wc papier is? :)
Maar touché.
Niet echt weerwolf - ik
Weet ik @Anonymous2606.
Hahaha ik beantwoord mijn eigen reactie, sorry.
Hen gingen in het begin wel naar school en nu helemaal niet meer...
Zij mochten van school of wegens de oorlog. Dat was ook vermeld in de hoofdstukken ergens begin in het verhaal;)
Kan je een boek voor mij schrijven?
Kan je een villa voor mij kopen? ;)
Wil je mijn boek promoten?
Sorry, ik ben geen Facebook:( Maar Facebook wil je vast wel helpen;)
Ze zoeken met hun stalktalenten klanten voor je. FB is daar echt goed in. Ze verkopen wel je gegevens etc.
Hier is de link: www.facebook.com
😁
Wow ik maak gewoon gratis reclame voor FB. Nooit gedacht dat ik het zou doen. Wat ben ik een goed persoon.
Uppp
Whatsuppp :D
Je Nederlands is echt slecht. (Inmiddels door mij verwijderd.)
Bedankt voor je compliment. Ik neem het mee in mijn dankwoord, als ik ooit dankwoord ga schrijven voor TMW. Btw, bedankt voor het boosten van mijn zelfvertrouwen met je comment.
NEE LUNTER
Jullie hadden misschien gelijk.😂
Team Lunter! Was wel leuker geweest achteraf... ;)Het was ook te voorspelbaar dat Louise ging eindigen met Aiden. (Ik moet echt eens een plotselinge einde maken.)
Je moet vrienden hebben.- Ik
Voeg me toe: (Zie media)
Ja ik speel dat... I know. Niemand speelt het van jullie zeker.😂 Ja ik ben raar.Ik wil gewoon vrienden hebben daar.😂
#I NEED FRIENDS
Ik wil hierbij ook vermelden als je mijn boek alleen leest om mij uit te lachen of iets dergelijks... Wie is de ezel?
Ik omdat ik schrijven leuk vind? Of de ezel die zijn/haar tijd verspild om het te lezen? :)
28 juni 2018 (geplaatst)
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
Hombres LoboThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...