Pov. Aiden
Louise liep richting de bibliotheek. Ik volgde haar want ik vertrouwde het niet eerlijk gezegd. Nee ik ben geen stalker dat je het weet. Ik weet niet wat er gebeurde toen ik haar zag dus ik moet haar achtervolgen. Ze pakte een boek en las er een paar bladzijdes uit. Ik liep naar haar toe. 'Rogue wij moeten dringend met elkaar spreken'
Ze draaide zich om en trok een wenkbrauw omhoog. 'Waarom wil je met me spreken en wat moet je van me?' 'Kijk ik vind het niet okay als je Kelly en haar vriendinnen bedreigd-' Ze onderbrak me. 'Wie zegt dat ik hun heb bedreigd alphaatje.'zei ze een beetje chagrijnig. 'Okay ik ben het een beetje zat en ik duw haar tegen de muur aan. 'Je bent misschien mijn mate, maar je zal nooit de Luna worden van mijn pack' Ze trok een wenkbrauw omhoog en keek me pissig aan. 'Wie zeg dat ik Luna wil zijn in jou zielige pack' Okay die rogue heeft nog een grote bek ook. 'jij, blijft uit de buurt van mijn pack en als ik jouw nog eens zie ben je lang niet jarig'
Ik liep weg, ja okay ik bedreigde mijn mate. Maar goed ik moet morgen naar een vergadering in ons pack over vampiers. Fijn, aangezien de vampieren 17 jaar geleden de uitverkorene ontvoerde die nog een baby was moeten we plannen bedenken. De vampieren willen namelijk onze roedel en wat andere roedels vernietigen.
Pov. Louise
'Jij, blijft uit de buurt van mijn pack en als ik jouw nog eens zie ben je lang niet jarig' En Aiden mijn mate *flats* liep weg. Wacht ik heb een mate?!
Ja en volgens mij had je dat niet eerder gezien omdat je bezig was met die sletten meppen te verkopen
~ Okay okay, zal wel~
En trouwens zijn wolf Stefan is wel aardig
~Aan wiens kant sta je? Jij bent mijn f*cking innerlijke wolf~
Mates gaan voor
~ Je weet dat ik liefde en de mategedoe maar niks vind...~
*zucht* *Verbreekt midlink*
Maar goed ik moet nog een paar uur wachten tot Hunter uit is.
(Tijdsprong)
'Heey Hunter' zeg ik vrolijk. 'Hai Louise zullen we er aan beginnen?' 'Ja is goed' zei ik. 'Waar aan jullie aan beginnen?' Ik keek naar links en zag Aiden, fijn moet hij er overal bij zijn. Waar is mijn knuppel als ik hem nodig heb. "We gaan aan de project beginnen over de geschiedenis van The Moonlight Pack' zei Hunter. 'Hmm okay..' en Aiden liep eindelijk weg. 'Kom we gaan naar de pack' 'Ehm.. is dat wel een goed idee? Ik heb een gevoel dat ik daar niet welkom ben' 'Ja, daar heb je een punt in maar we hebben geen keus' 'Goed...*zucht*'
(Tijdsprong)
Aangekomen bij de pack keken mensen dreigend naar me. Hunter klopte aan de deur en een bewaker opende het. "Wat doet deze rogue hier?' 'louise en ik beginnen aan een project over onze geschiedenis' 'Okay kom maar binnen' We liepen een grote hal binnen. Hij liep naar een kantoor, Gamma staat op de deur. 'Kijk, dit is mijn vaders kantoor, hij is er vandaag in een vergadering dus mogen we zijn kantoor gebruiken' 'Okay, waar ligt die boek?' Hij pakte een boek uit de bruine kast en legde het op de tafel neer. 'Hier' 'Waar zullen we over beginnen?' 'Ik dacht over The Missing Wolf?' 'Jij bent daar echt benieuwd over' 'Klopt'
Ik had gisteren al wat informatie gezocht. Hij pakt een blaadje uit zijn tas en las voor. 'The Missing Wolf werd geboren in 15 mei 1998, het was een meisje. De ouders heetten Jennifer en Lucas. De helderziende kwam langs en vertelde dat ze de uitverkorene was. Ze zou op haar 18e verjaardag haar gaves krijgen. Hij zag dat ze later lang blond haar had met mooie heldere blauwe ogen. Zij zou later de vampierenkoning van het vampierenrijk The BlackBlood verslaan. Op 17 mei 1998 in de avond werd de baby ontvoerd door vampiers. Overal werd ze naar gezocht. Niemand vond haar of de vampiers die haar hadden ontvoerd. 20 juni 1998 werd ze dood verklaard door onze huidige alpha Daniël. De ouders van het meisje leven altijd in verdriet Later werd het meisje The Missing Wolf genoemd.'
'Maar weet je hoe haar wolf eruit zag?' 'Nee, dat moet je aan de helderziende vragen van onze pack. Morgen is een grote vergadering, over de vampiers die binnenkort ons willen aanvallen. Ik mag iemand meenemen. Wil jij anders mee?' 'Weet je het zeker, je weet dat ik een rogue ben.' 'Ja ik weet het zeker' 'Okay ik ben er morgen hier om .....' '10:50 om 11:00 begint de vergadering en morgen hebben we toch geen school'
(Tijdsprong)
We hadden wat gewerkt en gekletst en ik lig nu in bed dromend over The Missing Wolf..
*PIEPPIEPPIEPPIEP*
Ik sta op en ik poets mijn tanden en ga douchen. Ik draag vandaag gewoon een jurk enz.
Foto outfit: (Alleen Louise is niet Ariana Grande, ze draagt alleen die jurk en hakken)
Ik eet een appel en drink een glaasje water. Nadat ik alles opgegeten heb ga ik naar mijn motor. Ik was al een beetje te laat. Ik rijd naar de packhuis, die trouwens echt gigantisch is. Daar staat Huter al te wachten. 'Heeii Hunter' 'Hey Louise' Ik parkeer snel mijn motor en we gaan samen naar binnen. We liepen de vergaderzaal binnen en mensen keken naar me. Vast omdat ik een rogue ben of omdat de vergadering al begonnen was. 'Ga maar verder waar jullie mee bezig was' Okay iedereen fluistert zo'n beetje. Ik kijk rond en zie Aiden staan die me pissig aankijk. Dan komt er een oud meneer naar me toe lopen. 'hallo' zei ik. 'Jij bent het na al die tijd...' 'Wie ik?' 'Ja jij'
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
مستذئبThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...