Hoofdstuk 60
Pov. Louise
Er zijn inmiddels weken voorbij gegaan. Iedereen is er klaar voor. Voor de strijd.
Op dit moment staan de groepen A, B, C, D en X voor de kasteel van Levi met de benodigde tanks.
(A/NIk heb de reis geskipt. Dit is veel leuker:D)
Groep A word geleid door de bèta van The Moonlight, ookwel de vader van Jake.
Groep B word door Rose geleid. Groep C door de geweldige ezel genaamd Aiden. Groep D word geleid door mijn oudste neef Noah.
En ik leid de groep X.
*Groepen A, B en C vallen over 10 minuten het kasteel aan. Daarna vallen de groep D en X aan.* midlinkt Noah aan iedereen.
Noah, Allison jullie weten wat jullie moeten doen. Midlinkt de bèta.
~Ja.~ Dat weten we.
Ik herhaal het voor de zekerheid voor iedereen. Groep D en X vallen 5 minuten later aan als de andere groepen zijn vertrokken. Het is dus min of meer een verassingsaanval. Snapt iedereen het? We mogen dit niet verpesten! Midlinkt de bèta.
Iedereen mompelt een ja.
Harper, Williams staan jullie klaar?Vervolgt de bèta.
>Ja.< Rosella's stem galmt door mijn hoofd.
Ja. Midlinkt Aiden.
Natuurlijk staan we klaar! Hoor ik Kate.
*Katelynn je heet niet Williams of Harper.* Ik hoor Noah zuchten.
Wat er nog niet is, kan er nog altijd komen. Wauwelt Kate.
*Niemand heeft zin in je.*
Rot op we zijn op een missie.
~Kate? Wat doe jij hier eigenlijk?~ Zucht ik.
De pack helpen, duhh. Ik ben hun toekomstige luna. Ik moet wel.
>Je bent zwanger! Hoor je niet in een schuilkelder te zitten?< Midlinkt Rosella.
Dat is al te laat schat. Ik kan niet meer terug. Lacht Kate.
*Okay. We moeten nu ons concentreren. Dit is een beslissende strijd. We weten geen eens of Levi bij de front zal zijn of hier.* Midlinkt Noah.
Goed gezegt Fall. Groepen A, B en C vertrekken over 7 minuten. We midlinken nu alleen voor noodgevallen. Zucht de bèta.
Iedereen sluit de midlink af.
Ik bekijk Levi's kasteel. Belachelijk groot, wit, sterk. Kortom dit gaat moeilijk worden.
'O my god. Dit is zo spannend.' Kelly bijt op haar nagels. Haar boog en haar koker met pijlen hangen om haar schouders heen. Om haar riem hangen een set dolken.
'Gaat het wel?' Vraag ik bezorgd. 'Ja alleen ik heb last van de zenuwen.'
'Dat snap ik. Het is ook spannend.' Zeg ik.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WerewolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...