Moje misli su usredotočene samo na Maria, dok mazim Greya i Alfu vidim njega kako se smije i grli me oko ramena. Tužno sam se osmjehnula kad sam se toga prisjetila, jedna suza mi je kapnula na dlan. Nabrzinu sam ju obrisala i promatrala Alfu i Greya kako spavaju na krevetu. Dominik je opet došao, ali sad kad je dobar prema meni više mi ne smeta.
"Hej, što ima?"-upitao je i sjeo na krevet.
"Ništa, razmišljam o Mariu."-rekla sam mirno.
"Sve će biti kako treba."-rekao je i potapšao me po ramenu.
"Nadam se."-rekla sam i slabašno se osmijehnula.
Kratko se osmijehnuo, a zatim rekao:
"Imam vijest za tebe.... za par dana ideš kući."-rekao je nasmijano, a ja sam ga zagrlila.
"Jedva čekam!"-rekla sam i pustila ga.
Zadovoljno se osmijehnuo i potapšao me po ramenu.
Mario P.O.V.
Karlo je došao po mene i po običaju nagovarao me da se odem negdje napiti i da će mi biti bolje. Nisam htio jer mi brat dolazi danas i bit će kod mene tjedan dana. Kad smo već kod njega evo njegove slike.
"Već sam ti rekao ne mogu ići brat mi dolazi."-rekao sam živčano.
"Neka ide i on s nama, daj ajde poznajem Daria neće praviti probleme."-rekao je.
"Dobro može ako on bude htio."-rekao sam mirno, začuli smo kucanje na vratima.
Otvorio sam, to su bili mama i Dario.
"Hej."-rekao sam umorno i pustio ga da uđe.
"Ja neću ući, žurim na posao, samo ti želim reći da ne radiš probleme i da paziš što radiš."
"Ne brini."-rekao sam i pozdravio ju nakon čega je otišla.
"Hej Dario.... jel bi htio ići s nama malo u klub na piće?"-upitao je Karlo.
"Ne znam."-rekao je zbunjeno.
"Voliš li piti Monster ili Red Bull?"-upitao je i šminkerski se nasmijao.
"Naravno."-rekao je nasmijano.
"Evo dobit ćeš i Monster i Red Bull, ako budeš išao s nama."
"Okej... kad idemo?"
"Uskoro."-rekao sam i osmijehnuo se.
Otišao je na kat i u svojoj sobi ostavio stvari. Sišao je natrag u prizemlje pa smo igrali videoigrice pola sata, a zatim smo se spremili i sjeli u auto. Pokrenuo sam motor i izašao na cestu vozili smo se oko pola sata. Dario se ponašao kao da ima dvadeset a ne dvanaest. Progurali smo se kroz gomilu ljudi i došli do šanka, svi trojica smo sjeli na barske stolice. Ja desno, Karlo lijevo i Dario u sredinu. Hvala bogu pa poznajem lika koji radi na ulazu i lika koji radi na šanku, da nije tako Dario ne bi smio s nama. On je po dogovoru prvo pio Red Bull, a zatim Monster. Karlo je rekao da se on neće puno napiti kako bi mogao voziti kući, svidjela mi se njegova ideja. Ja sam pio Tequilu, a Karlo je pio vodku. On je popio nekoliko, tako da sam ja mogao slobodno nastaviti, samo sam pio i nije mi se dalo brojati. Dario je popio dva Red Bulla, a više mu nisam dao, mislio sam da će mu biti loše, ali nije bio ni umoran kamoli nešto drugo. Nakon dva sata mi se počelo mutiti, počeo sam pričati gluposti, teturati i smijati se k'o napušen. Sreća pa je Karlo bio priseban, izveo me van i ostavio me u autu na stražnjim sjedalima. Dario je sjeo naprijed. Vozio je mirno i što više pokušavao polako voziti. Došli smo do kuće on mi je pomogao da dođem do sobe dok sam se ja cerekao. Dario me gledao kao da nisam normalan, samo sam se smijao. Karlo je ostao kod mene prespavati, jer dok sam u ovakvom stanju netko treba čuvati Daria. Pričao sam gluposti i cerekao se, povraćao sam nekoliko puta, a zatim zaspao.
Dario P.O.V.
Igrao sam igrice s Mariovim prijateljem Karlom. Otišli smo provjeriti što se dogodilo, jer je bila tišina, spavao je.
"Što će sad biti s njim?"-upitao sam tiho dok smo ga promatrali.
"Ništa, samo će malo odspavati, boljet će ga glava i povraćat će."-rekao je pa smo krenuli sa spuštanjem niz stepenice.
Samo sam kratko kimnuo glavom, pospremili smo igrice i sve što smo ostavili. A zatim se zaputili na kat, tamo smo se razdvojili jer smo obojica otišli u svoje sobe. Brzo sam zaspao, vjerojatno mi je trebalo pet minuta.
Dva i pol sata kasnije....
Probudio me neki čudni zvuk, ustao sam se i u hodniku sreo Karla.
"Koji je to vrag?!"-upitao sam ljutito, izgledao je smiješno s čupavom kosom.
"Ne znam idemo provjeriti."-rekao je te smo sišli u prizemlje vidjeli smo Maria s usisavačem.
Usisavač nije bio uključen već je on glumio zvuk usisavača.
"Što radiš?"-upitao je Karlo.
"Čistim mucice posvuda su!"-rekao je i nastavio 'usisavati'.
"Mario usisavač nije ni upaljen i.."-rekao je i zakoračio prema njemu.
"Ne! Pomakni se, ugazit ćeš u mucice!"-povikao je i nastavio.
Nastavio je 'usisavati', ja sam se smijao, a Karlo ga je gledao nekim čudnim pogledom. On je nastavio 'usisavati' mucice kojih je navodno bilo do lakta u dnevnom boravku. Smijao sam se kao nikad, a zvuk koji je on proizvodio glumeći usisavač je bio iritantan do bola. Zatvorio sam vrata sobe i nakon pola sata slušanja svog starijeg 'usisavača' napokon sam uspio zaspati.
Karla P.O.V.
Bruce mi stalno šalje poruke, često se čujemo. Mislim da mi se sviđa. Počela sam ga zvati Buffy, zbog prezimena.. valjda. Borba je za nekoliko dana, i iako znam da sam vježbala i sve, jako sam nervozna. Sad je trening, a poslije toga možda odem nekamo s Buffyem, još ne znam. Poslije treninga sam došla u hotel, istuširala sam se i obukla u novu odjeću. Zanima me što Buffy radi, ali neću mu slati poruke jer znam da onda neću moći prestati pričati s njim.
Nina P.O.V.
Uskoro idem kući, već sam se spakirala i sve ujutro moji dolaze po mene.... Jedva čekam malo ići kući. Jedva čekam ući u svoju sobu i baciti se na svoj krevet. Moram pokušati doći do svog Maria.
A/N Vote and coment!!☆♡
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Noćni čuvar
Любовные романыPriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...