Na povratku s plaže i dalje me držao za ruku i nije me htio pustiti. Morat ću s njim razjasniti kad dođemo u apartman što se događa.... Kaže da nije ništa, ali znam da nešto je. Karla i Toni su ušli u apartman, i odmah započeli raspakiravanje; a ja sam pozvala Maria na balkon da malo porazgovaramo.
"Hej, zašto si me zvala?"
"Gle Mario, znam da nešto nije u redu. Možeš mi sto puta reći da je sve u redu, ali ja znam da nije. Što se događa?"
"Gle Mala, nije ništa. Samo sam malo nervozan."
"Mario znam da lažeš! Reci mi što je bilo, tvoj problem je i moj problem."
"Mala, nije ništa, nemoj se brinuti."-rekao je i uhvatio me za ruku koju sam povukla.
"Nisi u redu Ljubavi. Prečudno se ponašaš, reci mi što nije u redu?"
"Možemo li porazgovarati poslije?"
"Naravno."-promrmljala sam i ušla u apartman te se zaputila u 'našu' sobu.
Iz ormara sam izvukla njegovu košulju od jučer, i ponovno ju obukla. Legla sam na krevet, ne vjerujem. Moj dečko mi ne želi reći što se događa, a sudeći prema svemu tiče se mene. Trenutno se tuširao, bolje mu je da mi kaže, čudno se ponaša. Ležala sam neko vrijeme tako i naposlijetku zaspala. Čula sam ga kad se nasmijao i legao pored mene te me zagrlio. Miris parfema, potupuno me obuzeo. Nisam dala da me to smete, odmaknula sam se od njega, a on me čudno pogledao.
"Ljubavi."-promrmljala sam.-"Što se događa?"-upitala sam umorno.
"Mala."-rekao je i uzdahnuo, te nastavio.-"Ne želim te zamarati time, stvarno."-rekao je na što sam se namrštila.
"Reci mi."
Sjeo je i stavio me sebi u krilo i poljubio me u vrat.
"Tvoj tata.."-srce mi je stalo, i odjednom nisam više mogla udahnuti kako treba.-"Poslao mi je poruku jučer, Leo je negdje u blizini javio je tvojima da smo zajedno. Prijetio je da će te on vratiti silom ne budeš li se dobrovoljno vratila. Žao mi je, nisam htio da znaš."
Samo sam ga gledala, a zatim osjetila suze koje su potekle kao potoci. Obavila sam ruke oko njegovog vrata, i stavila glavu na njegovo rame. Suze su se bez prestanka slijevale niz moje lice dok me on tješio i govorio da će sve biti u redu.
"Ne daj mu da nas razdvoji, molim te Mario."-šaptala sam kroz plač, a on me čvršće privio uz sebe.
"Neću, Mala. Ne brini ovaj puta neću dopustiti da nas itko razdvoji! Ne boj se, nemoj plakati. Znaš da volim kad se smiješ."-rekao je, a ja sam se malo smirila i jače ga zagrlila.
"Bojim ga se."
"Nemoj, ne boj ga se dok sam ja tu. On želi da pokažeš da ga se bojiš, zato nemoj, nemoj ga se bojati! Ja sam s tobom, i znaš da te volim i neću dopustiti da te odvede. U redu?"
"Mhm."-promrmljala sam i stavila glavu na njegova prsa.
Poljubio me u čelo i ohrabrujuće se nasmješio.
"Super ti stoji moja košulja."-rekao je na što sam se nasmijala i poljubila ga u vrat.
"Hvala ti za sve."
Samo se nasmijao i jače me zagrlio.
"Nema na čemu."-rekao je i pogladio me po kosi.
"Jedva čekam da se odselim."-iskreno sam rekla, a on se nacerio.
"I ja jedva čekam da dođeš kod mene, još više jedva čekam naš put u Paris, Francuska je predivna. Bio sam tamo jednom kad sam bio mali."
"Awww, sad sam zamislila tebe maloga, presladak si!"-rekla sam nasmijano.
"Imam slike, kod kuće nažalost. Ali čim se vratimo pokazat ću ti jer si ti meni svoje iz kluba. Na kojima si usput bila preslatka.. a sad si još slađa."-rekao je i poljubio me.
"Slatkiš moj."-promrmljala sam i uvratila poljubac.
Spustio me na krevet, i nasmješeno me pogledao.
"Moram ići."
"Kamo?"-upitala sam žalosno.
"Idem Karli pomoći oko večere, znaš za svaki slučaj. Ipak ne bih htio da nas otruje već."
"Već?!"-upitala sam užasnuto.
"Vidimo se."-rekao je i izašao.
Preokrenula sam očima, i nasmijala se. Budala moja. Još malo sam ležala, a zatim i sama otišla u kuhinju. Ma, vidi ti to oni stvarno zajedno kuhaju. Tko zna možda će nas njih dvoje zajedno otrovati. Prekrasno. Uglavnom, krenula sam na balkon, ali ipak zastala kad sam ugledala Tonija kako igra Gran Turrismo. Uuuu, i to na konzoli.
"Hej mogu ja?"-upitala sam, a on me začuđeno pogledao i okrenuo upravljač udesno.
"Čekaj da ja završim."-rekao je i dodao gas ulazeći u zadnji krug.
Preokrenula sam očima i sjela na kauč iza njega. Bilo je prilično zanimljivo promatrati Maria i Karlu dok pripremaju večeru, nama okrenuti leđima. Nasmijala sam se na što se Mario okrenuo prema meni i nasmijano me pogledao.
"Što je?"-upitao je nasmijano.
"Ništa."-rekla sam kroz smijeh.
Samo je slegnuo ramenima i okrenuo se natrag. U međuvremenu dok sam ja promatrala Maria i Karlu. Toni je završio utrku, prepustio mi je novu utrku jeejj! Izabrala sam Listera,i izabrala gradsku utrku u New Yorku. Jedva sam čekala početak. Obožavala sam raditi bilo što samo dok je joystick ili konzola, možda VR naočale u pitanju. Crvena svjetla su se ugasila i odmah sam brzinom svjetlosti dodala gas i počela prestizati sve ispred sebe. Juhuuu prva sam! Sad se samo trebam potruditi i da ostane tako. Što me podsjetilo da u atletici nisam imala ni približno ovoliko dobre rezultate i ovoliko sreće. Tako da.. za sad se držim samo Playstationa, konzole i ostalih uređaja za igru. O, da i naravno trčanja 5km svaki dan od sutra ujutro. Mario i ja; vjerovatno ćemo trčati do rive i malo kroz stari grad, što će vjerovatno iznositi više od 5km, ali kao da je bitno. Sad da se vratimo na utrku, trenutno sam u zadnjih pola kruga. I prva sam jeeeej, i još zadnjih pola kilometra i....
"Hej."-začula sam Maria i okrenula se prema njemu.
Bio je prezgodan, taman je zavrtao rukave košulje. Jednostavno sam izgubila osjet u rukama, pustila sam upravljač i auto je sam nastavio do cilja, no kad mi je mahnuo rukom ispred lica noga mi je sletjela s papučice gasa. Naravno auto je stao i u zadnjih deset metara svi su me prestigli. Šta reći? Baksuz. Nenadmašivi baksuz.
"Nina?"-rekao je zbunjeno i nasmijano.
Vratila sam pogled na ekran TV-a i ugledala tablicu. Prekrasno zadnja sam.
"Kvragu."-rekla sam.-"Eto sad da ti nisi bio zgodan ja bih bila prva."-rekla sam i spustila pogled.
Zagrlio me.-"Ne brini popravit ću ti rekord poslije večere, može?"
"Naravno."-rekla sam i popela se na prste te ga poljubila u obraz, a zatim sjeli za stol i započeli večeru.
A/N Vote and coment!♡ *-*
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Noćni čuvar
Любовные романыPriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...