~Otkud on?~

64 7 1
                                    

Nakon dugog noćnog kupanja vratila sam se u stan zajedno s Mariom. Zagrlio me oko struka, pokucala sam na vrata. Karla je otvorila vrata i iznenađeno nas pogledala.

"Sjećaš se njega?"-upitala sam nasmijano.

"O moj bože! Mario Štrlek, nema šanse!"-rekla je i pustila nas unutra.

Ispreplela sam prste s Mariovima.

"Volim te."-šapnuo je.

"I ja tebe."-rekla sam i poljubila ga.

Ušli smo u stan, osmijehnuo se kad je vidio da Toni bulji u nas kao da smo vanzemaljci.

"Gdje si njega našla?"-upitao je Toni.

"Na plaži."-rekla sam, a on me čvršće primio oko struka.

"Svašta."-rekao je Toni i široko se osmijehnuo."Koliko ti sada imaš godina?"-upitao je Toni, a Mario se naglo uozbiljio.

"Umm.. ja sad imam 26."-rekao je Mario, a Toni je polako kimnuo i nastavio igrati igricu na Playstationu.

Nasmijala sam se i povela Maria na balkon. Sjeo je u stolicu pored mene, i obgrlio me jednom rukom oko ramena.

"Nemaš pojma koliko mi je drago što smo ponovno zajedno."-rekla sam, a on se nasmiješio svojim poznatim preslatkim osmijehom.

"I meni."-rekao je i primaknuo mi se.-"Tvojima neće biti drago kad nas vide ZAJEDNO. Nakon što me tvoj tata otjerao."-rekao je prilično tiho kako ga Karla i Toni ne bi čuli.

Nasmijala sam se.-"Sad više nije ni bitno što on misli, ja imam 18. Najgore što može je istjerati me iz kuće."-rekla sam, a on se osmjehnuo.

"Pa...."-rekao je i zastao.-"Preseli se kod mene."-rekao je nešto glasnije.

"Misliš?"-upitala sam.

"Pa, da. Ionako smo zajedno, punoljetna si i imaš se pravo odseliti. A tvoj tata neće imati pravo glasa ako se preseliš."

"Znaš što? To je čak prilično dobra ideja."-rekla sam i nasmijala se samoj sebi, a ni sama ne znam zašto.

"Onda dogovoreno."-rekao je i uzeo moju šaku u svoju.

Moja šaka je izgledala tako maleno u njegovoj. Nasmijao se pretpostavljam da je to zato što je vidio moj zamišljeni izraz lica.

"Što?"-upitala sam kad se počeo smijati kao lud.

"Sjećaš se..."-govorio je isprekidano jer se smijao.-"Sjećaš se, kad sam drugu večer došao k tebi pa si me..... pa si me udarila palicom za golf po nozi."-rekao je i nasmijao se.

"Sjećam se."-rekla sam i počela se smijati.-"Na kraju sam se skoro posvađala s tobom jer nisi htjeo da ti pregledam nogu."-nasmijala sam se prisjećajući se toga.-"Tada sam te se još bojala."-rekla sam.

"Zašto si me se bojala?"-upitao je i nasmijao se.

"Zato što si bio sav neki tajanstven."-rekla sam i nasmijala se.-"Sviđaš mi se.. Reci mi nešto!"-oponašala sam njegov duboki glas a on je umalo pao sa stolice od smijeha.

Naposljetku smo se oboje valjali po podu od smijeha. Karla se smijala i gledala nas kao da nismo normalni. Nakon otprilike deset minuta on se ustao i pružio mi ruku koju sam zahvalno primila. Još se par puta nasmijao, a onda se smirio i bacio pogled na more.

Mario P.O.V.

"Jedva čekam da moja mama vidi da sam te opet pronašao."-rekao sam još uvijek nasmijano.

Nasmijala se, i uhvatila me za ruku.

"Moj tata će opet nešto pokušati ako se prerano vratimo i...."-rekla je i čvršće mi stisnula ruku.

"Hajdemo ovako.."-rekao sam i zastao da bolje promislim o svom planu.-"Koji si grad ili državu oduvijek htjela posjetiti?"-upitao sam, nasmijala se.

"Francusku, htjela sam otići u Pariz."-rekla je i slegnula ramenima.

"Odlično, onda idemo tamo."

"Da, ali.. čekaj što?!"-upitala je i zbunjeno me pogledala.

Slegnuo sam ramenima.-"Vratimo se u Slavonski Brod, ti prodaš priču svojima da ideš nekamo s prijateljima; ili nešto, bitno je da ti povjeruju. Dođeš do mene sjednemo u auto i idemo."-rekao sam, a ona me zapanjeno promatrala.

"Ti imaš jako blesave i dobre ideje."-rekla je i nasmijala se.

Uzdahnuo sam.-"Znam."-rekao sam, a ona se nasmijala.-"Mala."-rekao sam zamišljeno, a ona se osmijehnula.

"Po čemu si mi uopće dao nadimak?"-upitala je a ja sam slegnuo ramenima.

"Mala si."-rekao sam a ona je podjgnula jednu obrvu.

"Nisam ja mala nego si ti prilično visok."-rekla je.

"Dobro, kako god ali ti i dalje ostaješ Mala."-rekao sam.

"Zašto?"

"Zato što sam se naviknuo na to, i stoji ti."-rekao sam, a ona se nasmijala.

"Bleso jedna."-rekla je, a ja sam se nasmijao i i povukao ju za sobom u dnevni boravak.

Sjeo sam na kauč i posjeo ju sebi u krilo. Igrao sam se njenom kosom, a ona se nasmijala i uhvatila me za ruku. Upalila je TV, i pronašla film od Toma Cruisea. Top Gun, obožavam taj film, a ona ga još nikad nije gledala. Naslonila je glavu na moje rame i pomno pratila događaje borbe u letu.

Gloria P.O.V.

"Hej dušo, što je bilo?"-upitao je Goran moj muž.

"Ma, žao mi je Maria."-rekla sam, a on je sjeo pored mene i poljubio me u čelo.

"Bit će sve u redu."-rekao je i zagrlio me.

"Znam, ali toliko voli tu malu i toliko se trudio da ju pridobije, i sad ju je morao ostaviti zbog njenog tate."-rekla sam i spustila pogled.

"Zašto on zapravo ne voli Maria?"-upitao je i pogledao me.

"Zbog njegovih godina, kaže da je Mario prestar za Ninu, osam godina su razlike. To nije malo i ja sam svjesna, ali ako se vole u čemu je problem ja ne razumijem."

"Pa.. Mario sad ima 26, ako su isam godina razlike znači da je ona punoljetna. I njen tata više nema nadmoć nad njom, punoljetna je i sama može odlučiti."-rekao je i izmamio mi osmijeh na lice.

Ja ne znam što bih bez tog čovjeka. Baš me zanima što Mario sada radi.

Mario P.O.V.

Nakon odgledanog Top Guna, Nina se otišla otuširati, a ja sam se zabavio igrajući stolni nogomet; s Tonijem njenim mlađim bratom. Mali je vraški dobar, istina da trenira, ali nisam mislio da nije toliko dobar u stolnom nogometu.

"Svaka čast."-rekao sam i nasmijao se.

"Hvala, nisi ni ti loš. Igraš li negdje ili?"

"Kod kuće igram vrlo često, s bratom."

"Ti imaš brata?"-upitao je i pogledao me.

"Da ima 15 godina."-rekao sam, a on me nasmijano pogledao.-"Vi biste se dobro slagali."-rekao sam kad smo završili s već 17 utakmicom.

"Možda."-rekao je.

A/N Vote and coment!♡

Noćni čuvarWhere stories live. Discover now