Mario P.O.V.
Probudio sam se u osam ujutro, po meni i previše sretan za tako 'rano jutro'. Nina je ležala pored mene sklupčana u mom zagrljaju. Imala je moju košulju na sebi ne znam je li imala još što, no znam da sam ja ležao pored nje u boksericama. Oprezno sam se odmaknuo i nasmijano ju poljubio u čelo. Ustao sam se i pošao prema vratima sobe. Soba je bila dokaz sinoćnje večeri, osmijehnuo sam se i izašao iz sobe te se spustio u prizemlje i ušao u kuhinju. Stojao sam oslonjen na stol pijuckajući vodu, a zatim sam uzeo bocu hladne vode iz hladnjaka i ponio ju u sobu kako bi Nina imala što popiti kad se probudi. Ušao sam u sobu i ugledao ju kako stoji u mojoj košulji i promatra me. Ugrizla se za usnicu i spustila pogled na našu odjeću koja je bila posvuda po podu.
"Jesi dobro?"-upitao sam zabrinuto i prišao joj.
"Jesam."-rekla je s osmijehom, i uhvatila me za ruku.
"Žedna?"-upitao sam i dobacio joj bočicu, kimnula je i otvorila ju te počela piti.
"Hvala."-rekla je nasmijano.
Kimnuo sam, a ona mi je vratila bočicu i ponovno legla u krevet.
"Hajde budi sa mnom, još malo."-rekla je, prišao sam krevetu i legao pored nje.
"Može."-prošaptao sam, a ona se sklupčala uz mene i poljubila me.
"Volim te."-rekla je omatajući svoje ruke oko mog vrata.
Ako ju Karla vidi ovakvu nasmiješenu i ozarenu odmah će shvatiti što se dogodilo, a to stvarno ne želim. A sumnjam i da bi Nini bilo drago, tako da moramo izbjegavati i Karla i Karlu i ostale članove obitelji i prijatelja. Makar dok se situacija malo ne iskontrolira. Mislim, ja ću već do sutra biti odlično, naučio sam kontrolirati ispade sreće, a i mogu prikriti da sam sretan i zbog čega sam sretan. Osim pred Karlom, on jednostavno ima detektor za takve stvari, tako da se od njega moram skrivati. Znam da on ne bi nikome rekao, ali ako ta informacija ipak nekako dođe do nekog drugog bit će svašta. Ne želim da se Nina osjeća nelagodno jer ja nisam mogao šutjeti. Tako da radije nikome neću ništa reći. Koliko god da sam se trudio misliti na nešto drugo misli su mi stalno skretale i prizivale u glavu sinoćnju nezaboravnu noć.
"Mislio sam nam pripremiti doručak, jesi za?"-upitao sam na što je kimnula i pomazila me po obrazu, namignuo sam joj i ustao se, a ona se naslonila na laktove.
"Ja ću pokupiti našu odjeću."-rekla je i uputila mi preslatki osmijeh od kojeg bi se i slijep čovjek rastopio.
Kimnuo sam i zaputio se do ormara te obukao majicu i hlače, a zatim sam se spustio u prizemlje.
Nina P.O.V.
On je otišao, a ja sam još neko vrijeme sjedila u krevetu, a zatim sam se nevoljko ustala i počela skupljati našu osjeću koja je bila razbacana po podu. Sve u ovoj sobi je ukazivalo na tu nezaboravnu noć koja mi se usjekla u pamćenje. Nakon što sam pokupila svu odjću na zahtjev Maria odložila sam ju u kupaonicu. Prišla sam ormaru i iz njega si uzela odjeću jer baš i ne bi bilo prikladno da nosim njegovu košulju koju je on sinoć nosio. Nasmijala sam se na tu pomisao te sam se presvukla i spustila njegovu košulju na krevet. Sišla sam u prizemlje i ušla u kuhinju dopuštajući Mariu da me podigne u naručje čim me vidio.
"Hej."-prošaptao je i poljubio me.
Spustio me na šank i nasmiješio mi se ljubeći me po vratu. Nasmijala sam se i pomazila ga po kosi. Zastao je i promotrio moje lice, a zatim me spustio sa šanka i poljubio me.
"Mala."-rekao je i nasmiješio se.
Omotala sam ruke oko njegovog struka i nasmješila se. Nakon doručka me ponovno podigao u naručje i nasmijao se. Zatim me spustio i zagrlio.
"Kamo ćemo sad?"-upitao je i pogledao me i dalje se smješeći.
"Ne znam, ali ne idemo u sobu, okej?"-rekla sam na što je spustio pogled i kimnuo.
"A poslije?"-upitao je i uhvatio me za bradu nasmijavši se.
Pogledala sam ga s podignutom obrvom. Uzdahnuo je i kimnuo.
"Idemo van?"-upitala sam.
Kimnuo je te smo zajedno izašli, sjeo je na stolicu, a mene je spustio na sebe.
"Nije ni ovo loše."-promrmljao je.-"Iako mi je sinoć bilo odlično..."-prošaptao je i spustio ruke na dno mojih leđa.
"Dijelimo mišljenje."-prošaptala sam dok sam mu mazila kosu.
Nasmiješio se i čvršće me zagrlio.
"Volim te..."-prošaptao je i poljubio me.
"I ja tebe."-promrmljala sam uzvraćajući poljubac.
"Mislim da bi trebala izbjegavati Karlu..."-nesigurno je promrmljao i počešao se po vratu.
"Zašto bih izbjegavala sestru?"-upitala sam, a on se ugrizao za usnicu i pritom izgledao preslatko.
"Pa... znaš... ona je prilično pametna i umm... samo jednim pogledom na tebe... shvatit će da smo..."-promrmljao je i zastao nesigurno proučavajući moje lice.
"Ali... mislila sam ju pozvati sutra da dođe na kavu, Bruce je u gradu i htjela sam ih malo vidjeti..."-rekla sam i spustila pogled.
Izgledao je kao da razmišlja, kao da je neodlučan.
"U redu, pozovi ih."-rekao je na što sam ga čvrsto zagrlila i poljubila u obraz.
"Hvala ti."-rekla sam, a on se nasmijao.
"Ali, ja sam sutra ujutro na poslu, misliš da ćeš moći sama?"-upitao je i nježno me uhvatio za bradu tako da sam mu gledala u oči.
"Moći ću."-rekla sam i kimnula, a on me poljubio.
"Ako bude bilo ikakvih problema nazovi me, u redu?"-upitao je na što sam kimnula.
Ponovno me poljubio i kratko se osmijehnuo, a zatim me ponovno povukao u poljubac. Dopustila sam mu nekoliko poljubaca, a zatim sam nježno spustila ruku na njegova usta na što je uzdahnuo. Nasmiješila sam se odmaknuvši ruku i nježno ga zagrlila.
"Baš si sladak."-rekla sam i ostavila brzi poljubac na njegovom vratu.
Nasmiješio se i obgrlio me svojim rukama ostavivši poljubac na mom čelu.
A/N Vote and coment...
BINABASA MO ANG
Noćni čuvar
RomancePriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...