Mario P.O.V.
Bili smo na slavoluku, pokupili smo nekoliko lijepih suvenira, a svratili smo i do Louvrea. Za to vrijeme bila je sretna i uzbuđena, no čim smo se vratili u hotel nekako se promjenila. Nije više bila živahna, izgledala je pretjerano umorno i neraspoloženo. Mislio sam da je zo zbog onog razgovora o dijetetu, ali nisam ju smio pitati ništa jer bi se još više uzrujala. Htjeo sam ju poljubiti tako jako, a nije mi baš dopuštala da ju dodirujem. Sjedila je za stolom pored prozora i utipkivala nešto u mobitel potom prepisujući nešto s interneta na pohabani komad papira koji je pronašla na stolu."Nina?"-šapnuo sam promatravši ju, podigla je pogled s papira prema meni.-"Što to zapisuješ?"-upitao sam zbunjeno.
"Samo pravim popis znamenitosti kod kojih smo bili. Zašto? Trebaš nešto?"-upitala je spustivši pogled na pod.
"Smijem sjesti pored tebe?"-upitao sam slegnuvši ramenima.
Kimnula je glavom.-"Zašto ne bi smio?"-pitanje je bilo retoričko pa sam samo sjeo blizu nje.
Nastavila je zapisivati kao da me i nema, nije mi bilo jasno zašto je tako hladna prema meni, pustio sam ju da piskara još neko vrijeme prije nego sam opružio ruku preko papira.
"Što to radiš?"-upitala me zbunjeno.
"Zašto me ignoriraš?"-uzdahnuo sam naslonivši glavu na svoju ispruženu ruku.
"Ne razumijem te."-promrmljala je.
"Dok smo vani sretna si i sve je odlično, a kad smo sami hladna si prema meni i izbjegavaš me."
Slegnula je ramenima, odgurnula moju ruku i nastavila pisati. Čekao sam nekoliko trenutaka no nije prestajala piskarati pa sam približio lice njenom i usprkos zabrani poljubio ju.
"Mario što..."-pokušala me odgurnuti.
Ponovno sam ju poljubio.-"Samo priznaj da ti je falilo."-uzdahnuo sam poljubivši ju.
"Prestani.."-prošaptala je između poljubaca.
"Priznaj."-promrmljao sam dok sam ju privlačio sebi.
"U redu..."-promrmljala je dok sam nastavljao s poljupcima.-"Falili su mi tvoji poljupci."
Dok je odlučila priznati već sam bio nadvijen nad nju, ubrzano sam disao za razliku od nje koja je promatrala moje usne i nervozno me pogledavala. Šutjela je pa sam ju nastavio ljubiti, nakon nekoliko minuta me opet počela gurati od sebe. Nevoljko sam prestao.
"Ne želiš?"-šapnuo sam ugrizavši ju za vrat.
Šutjela je oklijevajući.-"Želim."-naposlijetku je šapnula i poljubila me.
Znao sam da ću ju uspjeti smekšati, tako je malo trebalo da mi popusti. Uspravio sam se tako prekinuvši poljupce, povukao sam ju za sobom i spustio na krevet, ponovno sam se nadvio nad nju i nastavili smo s poljupcima tamo gdje smo stali. njene ruke su se poigravale mojom kosom dok su moje klizila ispod njene tanke majičice s kojom me provocira cijeli dan. To joj je izmamilo osmijeh koji sam tako dugo čekao, počela je otkopčavati moju košulju smješkajući mi se.
"Drago mi je da si se napokon oraspoložila.."-prošaptao sam prekinut njenim iznenadnim poljupcem.
"A da ti sada malo šutiš...?"-šapnula je počevši ostavljati poljupce na mom vratu, nasmijao sam se.
Prestala je ljubiti moj vrat i na neko vrijeme opet se vratila mojim usnama. Zatim su njene usne kliznule niz moju ključnu kost, pa niz prsa. Nisam bio siguran otkad je ovako opuštena no sviđalo mi se njeno trenutno raspoloženje. Dok se ona fokusirala na to da ljubi moje usne ja sam kliznuo rukama pod njenu majicu i skinuo joj ju. Iznenađeno me promatrala jedan dug trenutak, a zatim se nasmijala i nastavila me ljubiti...
YOU ARE READING
Noćni čuvar
RomancePriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...