"To znači da?"-upitala je pomalo uzbuđeno.
"Rekao sam valjda Mala, uzmi ili ostavi."-rekao sam na što se osmijehnula.
"Okej, znači tražim posao, okej."-rekla je i uzbuđeno pljesnula rukama.
"I ne idem na nikakav pregled."-rekao sam na što je njeno raspoloženje splasnulo.
"Moolimm teee!"-i počela je.
"Ne moraš me moliti jer neću otići."-rekao sam.
"Dobro, onda ja neću spavati s tobom."-rekla je i prekrižila ruke na prsima.
Zaprepastio sam se, problijedio sam, mi ni nismo...
"Molim?!"-upitao sam.
"Što molim? Neću spavati s tobom u istoj sobi dok god se tako ponašaš."-rekla je na što mi je kamen pao sa srca.
"Ah, dobro."-rekao sam, na što me iznenađeno pogledala.
"Wow, tko bi rekao da te uopće nije briga."-rekla sam.
"Ne, Mala nisam mislio tako."-rekao sam uzdahnuvši.-"Gle, umoran sam. Ne mogu više razmišljati, i nisam mislio tako kako je zvučalo."-rekao sam na što je sklopila oči.
"Ja imam vozačku i dobro vozim."-rekla je na što sam odmahnuo glavom.
"Bože ne!"-rekao sam.
"Zašto ne? Ne vjeruješ mi?"-upitala je.
"Ma vjerujem, al' nema šanse da ti dopustim da voziš moj BMW."-rekao sam ležerno na što se naljutila.
"Nevjerojatno."-rekla je na što sam preokrenuo očima.
"Samo se bojim da ćeš previše uživati u osjećaju brzine, pa ćeš nam zaraditi kaznu ili mi oštetiti auto."-rekao sam i slegnuo ramenima, a ona se podsmijehnula.
"Koliko još imamo?"-upitala je.
"Nemam pojma, oko sat vremena."-rekao sam na što je zacviljela i naslonila glavu na naslon.
"Ne da mi se sjediti ovdje."-požalila se.
"I što da ja napravim u vezi s tim?"-upitao sam.
"A, ništa... Ali nee daa mi see!"-i dalje je mrmljala.
"Jesi gladna? Žedna?"-upitao sam na što je odmahnula glavom.
"Ne."-rekla je dok sam ju postrance pogledavao.
"Slušaj pjesme ili nešto."-rekao sam na što je uzdahnula.
"Umorna sam, kad stajemo?"-upitala je.
"Još pola kilometra."-promrmljao sam.-"A kad stanemo prebaci se na zadnja sjedala, ako hoćeš. Stavit ću ti jastuk pa ondje spavaj."-rekao sam na što je kimnula.
"Hvala ti."-rekla je i poljubila me u obraz.
"Mhm, želim da me nagradiš nečim većim od poljupca u obraz."-rekao sam uz zlobni podsmijeh, a ona me udarila po zapešću.
Nasmijao sam se te skrenuo na benzinsku postaju. Izašao sam iz auta i natočio gorivo te otišao platiti. Vratio sam se u auto i primjetio da Mala već leži na zadnjim sjedalima.
"Hej."-prošaptao sam i upalio auto.
"Hej Ljubavi."-prošaptala je.
Vozio sam polako, a ona je spavala. Probudila se nakon pola sata.
"Ne mogu spavati."-promrmljala je.
"Hoćeš da vozim sporije?"-upitao sam.
"Ne, sve je u redu."-prošaptala je.
Primaknula se mom sjedalu i omotala ruke oko mog vrata.
"Pokušavš me udaviti?"-našalio sam se na što se osmijehnula.
"Ne, ali te volim... jako."-prošaptala je i poljubila me u vrat.
"Mala.."-prošaptao sam.-"Nemoj me dok vozim."-prošaptao sam i zabacio ruku unatrag te ju pomazio po kosi.
"Mhmm.."-nezadovoljno je promrmljala i povukla se.
"Još nekoliko minuta i kod kuće smo."-prošaptao sam.
"Mhm..."-mazno mi je prošaptala i ponovno spustila ruke oko mog vrata.
"Mmm..."-prošaptao sam spustivši jednu svoju ruku na njene dvije.-"Mala, vozim. I vjerojatno ću se razboljeti."-prošaptao sam na što se nasmijala.
"Nije me briga."-prošaptala je.
"Ne želim da te išta boli."-promrmljao sam.
Nasmijala se, a ja sam uparkirao auto na prilaz. Kad sam pokušao izaći, nagnula se prema naprijed i spustila ruke niz moja prsa.
"Mala."-prošaptao sam i spustio svoje ruke na njene.
"Znam."-prošaptala je i nakon nekoliko trenutaka odmaknula ruke i izašla iz auta.
Izašao sam za njom i dobacio joj ključeve od kuće. Uzeo sam naše stvari te smo ušli u kuću. Tko bi rekao da ju je Karlo stvarno održavao. Spustio sam sve stvari na pod i privukao ju k sebi, poljubio sam ju i nježno odmaknuo od sebe.
"Lijepa si Mala."-prošaptao sam odmičući pramen njene lijepe kose s njenog lica.
Nasmijala se i zagrlila me oko struka. Zatim sam začuo komešanje i Karlo je izašao iz kuhinje.
"Hej!"-povikao je, a kad se Nina odmaknula on se bacio na mene.-"Čovječe! Nismo se dugo vidjeli!"-rekao je.
"Da, i meni je drago što te vidim."-rekao sam.-"Ali mislio sam da si otišao kući."-razočarano sam primjetio, a on se odmaknuo.
"Nisam bio danas, sad sam stigao da ti donesem mačke."-rekao je.
"Mhm, hvala."-promrmljao sam, a on je kimnuo.
"Idem sad."-rekao je.-"Idem u kino, film mi počinje za 20 minuta."-rekao je, pozdravio nas i otišao.
"Gdje smo ono stali?"-prošaptao sam i ponovno ju primaknuo k sebi.
"Na djelu na kojem ti ja kažem da se želim raspakirati i onda provozati do grada."-prošaptala je na što sam ju stegnuo uz sebe.
"Ma daj."-prošaptao sam i poljubio ju u vrat.
Nježno me odgurnula.
"Ne."-prošaptala je i pomazila me po kosi odlazeći na kat.
"Ali Mala...."-tužno sam zacvilio, a on je otišla.
Opsovao sam ispod glasa i otišao za njom na kat noseći stvari. Ušao sam u sobu, sjedila je na krevetu.
"Stavi stvari kod mene. Što čekaš?"-upitao sam.
Slegnula je ramenima te smo zajedno počeli stavljati odjeću u ormar. Završili smo sa spremanjem, a ja sam ju privio uz sebe.
"Volim te."-prošaptao sam.
"Nemoj Mario.."-pomalo sažaljivo je prošaptala.
Zastenjao sam odmaknuvši se od nje. Mrzim kad mi to radi.
"Mala, zašto mi to stalno radiš?"-prošaptao sam i bacio se na krevet.
"Ljubavi.."-započela je s uzdahom.-"Oprosti."-prošaptala je i sklupčala se pored mene.
Uzdahnuo sam mazeći ju po leđima.
"U redu je."-prošaptao sam i poljubio ju u glavu.-"Oprosti što sam takav Mala, nije se lako suzdržavati s tobom."-prošaptao sam dok me ona mazila po prsima.
"Žao mi je što ti nikad ništa ne dopuštam."-prošaptala je, a u njenom glasu sam predosjećao suze.
"Nemoj plakati Mala, znaš da te volim i da mi nije problem smiriti se, samo je nekada teško."-prošaptao sam i pomazio ju po leđima.
A/N Vote and coment!
YOU ARE READING
Noćni čuvar
RomancePriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...