Mario je uzdahnuo i pogledao me. Nisam htjela reći ništa, nastavila sam gledati u stol.
"Prestanite nas gnjaviti zbog toga! Ako budemo htjeli dijete, imat ćemo ga! Prestanite više s tim ispitivanjima..."-prosiktao je.
"Mario, smiri se. Sve je u redu, samo ga je zanimalo."-rekla sam pokušavajući smiriti situaciju.
Pogledao me i skrenuo pogled te se ponovno naslonio u stolici.
"Nije uopće u redu."-prošaptao je dovoljno tiho da ga samo ja mogu čuti.
Ponovno su poveli razgovor kao da se apsolutno ništa nije dogodilo. Mario me stalno gledao krajičkom oka, zatim je spustio svoju ruku na moje bedro. Zbunjeno sam ga pogledala, osmijehmuo mi se. Znala sam što pokušava, iskupiti se za ovo što je prije deset minuta napravio. Poželjela sam ga poljubiti, ali naši su ovdje. Okej, barem imamo cijelu noć. Mario i ja smo se uključili u razgovor, a njemu je zazvonio mobitel. Ustao se i poljubio me u čelo.
"Vraćam se brzo."-rekao je i javio se te izašao iz prostorije.
Nakon što se nije vratio petnaest minuta rekla sam Karli kako idem pronaći Maria. Ušla sam u 'privatnu knjižnicu', sjedio je u naslonjaču čvrsto stežući šake.
"Mario?"-prošaptala sam.
"Sve je u redu, vrati se k njima."-promrmljao je.
"Ljubavi, što ne valja?"-upitala sam ga i prišla mu.
"Nina, vrati se tamo."-promrmljao je, pokušavao se suzdržati, ali u glasu mu se osjetio bijes.
Sjela sam mu u krilo i podigla njegovu glavu tako da me gleda u oči.
Pomazila sam ga po obrazu.-"Što se dogodilo?"-upitala sam ga.
"Zvao me prijatelj, koji radi u Kristalu."-promrmljao je.
"Što je rekao?"-upitala sam na što je pognuo glavu.
"Rasjekao je ruku, ne može večeras u smjenu. Nitko ga ne može zamjeniti tako da ga moram ja zamjeniti."-rekao je zureći u pod.
"Ali, ne možeš! Mislim nije mi problem da odeš, ali ne možeš raditi cijelu noći, a onda cijeli dan."-protivila sam se.
"Moram moći, nitko me ne pita."-promrmljao je.-"Htio sam biti s tobom."-zacvilio je.
"U redu je."-promrmljala sam.
"Ne, nije. Htio sam biti s tobom večeras! Ne razumiješ."-rekao je na što sam ga zagrlila.
Da, razumijem, sve ja razumijem. Promrmljala sam u sebi i poljubila ga u vrat.
"Kad moraš biti u dvorani?"-upitala sam na što je uzdahnuo.
"Osamnaest sati."-rekao je.-"Tako sam živčan, prokletstvo i posao!"-prosiktao je i zgrabio cigarete iz džepa, izvadio je jednu iz kutije.
"Zar baš moraš?"-upitala sam pomazivši ga po ruci.
"Molim te, oprosti!"-zacvilio je i spremio cigaretu u kutiju čvrsto me zagrlivši.-"Moram nekako prestati."-promrmljao je.
Dodao mi je kutiju.-"Što će mi?"-upitala sam.
"Vrati se k njima, ja ću ostati ovdje. Ponesi cigarete, ne mogu si vjerovati."-prošaptao je na što sam kimnula.
Poljubila sam ga.-"Okej."-prošaptala sam i ponovila poljubac.
Ustala sam se i izašla iz prostorije te se vratila u blagovaonicu.
Mario P.O.V.
Jebeni posao! Kako može biti slučajnost da je baš sad rasjekao ruku? Trebao sam biti s njom večeras! Ja ne vjerujem, radit ću cijelu noć i onda cijeli dan, vidjet ću ju tek prekosutra. Ako ne računamo deset minuta kad dođem iz Kristala presvučem se i odem u kafić. Zašto sam joj rekao da mi odnese cigarete? Treba mi jedna. Ne mogu vjerovati, ova noć je trebala biti za nas dvoje. Prošlo je više od pola sata otkad je Nina izašla, zatim sam začuo otvaranje vrata.
"Hej."-prošaptala je i poljubila me.
"Hej, oni su otišli?"-upitao sam na što je kimnula.
"Tvoj brat ih je nazvao pijan. Tako da su tvoji morali otići, a moji su otišli jer... idu posjetiti mog tatu. Zapravo idu Toni i mama, Karla je otišla kući."-rekla je i sjela mi u krilo pognuvši glavu.
"Žao mi je što radim večeras. Stvarno to ne želim, htio sam biti s tobom. I trebao sam... jednostavno, ne znam, sve se izgubilo tako brzo."-promrmljao sam.
"Nema veze, sa mnom si cijeli dan."-rekla je na što sam spustio pogled i polako kimnuo.
"Ali čak ni sutra neću biti s tobom."-promrmljao sam i uzdahnuo.
"Ali prekosutra si sa mnom..."-prošaptala mi je na uho i poljubila me u vrat.-"I dan, i noć..."-prošaptala je čvršće se privivši uz mene.
Zašto mi to radi? Sviđa mi se, ali me užasno izluđuje.
"Mhm..."-promrmljao sam.
Pogledao sam na sat, sranje, ako planiram stići na vrijeme moram se spremiti sad.
"Što je bilo?"-upitala je dok me ljubila po vratu.
Dovraga, sad najradije nikad ne bih išao nikamo.
"Moram se spremiti."-rekao sam na što se odmah maknula s mene.-"Nisi se morala odmah maknuti."-protestirao sam i ustao se.
"Inače bi zakasnio."-prošaptala je i izašla.
Izašao sam iz prostorije i otišao u sobu te se presvukao. Sišao sam u prizemlje, kad me ugledala zatrčala se prema meni i skočila mi u naručje. Njena ruka je dotaknula moju kosu kad me poljubila.
"Izgledaš tako savršeno!"-prošaptala je i poljubila me.
Spustila se iz mog naručja i poravnala mi košulju i prsluk.
"Nemoj mi samo uništiti kosu."-rekao sam uz kratak osmijeh na što se ona nasmijala i spustila pogled.-"Moram ići. I nemoj me čekati da se vratim! Svratit ću kući presvući se."-prošaptao sam i poljubio ju, nisam joj dopustio da se odmakne pa sam ponovio malo duži poljubac.
"Ne želim ti to obećati."-prošaptala je nakon poljupca i dodala mi mobitel.
Nasmijao sam se i poljubio ju u čelo, uzeo sam ključeve od auta i spremio mobitel u džep.
"Vidimo se sutra."-promrmljao sam uz slabašan osmijeh.
"Mhmm.."-prošaptala je.
Izašao sam iz kuće, zaključala je vrata, sjeo sam u auto i mahnuo joj te ga upalio. Ubacio sam u brzinu i otišao s prilaza.
Nina P.O.V.
Otišao je na posao, a ja sam otišla u našu sobu. Obukla sam majicu u kojoj je on obično spavao i hlače njegove pidžame. Rukavi majice su mi sezali do ispod lakta, a donji dio pidžame mi je bio dug preko stopala. Podvrnula sam nogavice pidžame i spustila se u prizemlje. Upalila sam TV i uzela si komad torte uživajući u filmu 'Me before you'.
A/N Vote and coment..
YOU ARE READING
Noćni čuvar
RomancePriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...