~Jesam~

41 5 4
                                    

Ležali smo u krevetu, on je ležao na leđima, a ja na trbuhu jer su me leđa užasno boljela.

"Izmasiraj me."-promrmljala sam u šali nasmiješivši se.

"Naravno."-rekao je i kimnuo.

"Ne, šalila sam se. Ne moraš."-rekla sam.

"Nije mi problem."-rekao je i odmaknuo pramen kose s mog lica.

"U redu."-promrmljala sam.

"Skinut ćeš majicu?"-upitao je uz široki osmijeh kad je nježno usnama dotaknuo moj vrat.

"Ne."-rekla sam okrenuvši se prema njemu.

"Samo sam te pitao, to obično tako ide."-prošaptao je i ponovno me poljubio u vrat te mi počeo masirati leđa.-"Što ću dobiti od toga?"-upitao je i nasmijao se.-"Imam par ideja."-prošaptao je.

"U redu, završili smo."-rekla sam i htjela se ustati no on me zaustavio.

"Oprosti, nisam htio. Šutjet ću."-rekao je i ponovno me vratio u početni položaj te me ponovno počeo masirati.

Nasmijala sam se i prepustila osjećaju. Petnaest minuta poslije je prestao, na moj zahtjev. Okrenula sam se i legla na leđa, a on se nadvio nad mene i poljubio me.

Nasmijala sam se.-"Volim te."-prošaptala sam i poljubila ga.

"I ja tebe."-prošaptao je i poljubio me.

Pomazila sam ga po kosi, a on se odmaknuo s mene. Kimnula sam i ustala se za njim. Prišla sam mu i nježno ispreplela naše prste. Podigao me u zrak tako da sam ovila noge oko njegovog struka, a ruke oko njegovog vrata, poljubila sam ga i nasmijala se. Svojim rukama je pridržavao moja leđa. Naslonila sam glavu na njegovo rame, a on me nosio niz stepenice. Spustio me na kauč i pomazio me po kosi.

"Mala, idem u dvorište, hoćeš sa mnom ili?"-upitao je osmijehnuvši se.

Kimnula sam i ustala te smo zajedno izašli. Sjeo je na stolicu podignuvši noge na stol. Sjela sam mu u krilo i naslonila se na njegova prsa.

"Bole li te još uvijek leđa?"-upitao je i osmijehnuo se.

"Ne."-rekla sam i nasmijala se.

Sjedili smo neko vrijeme u tišini, a zatim je on kriomice pokušao izvući kutiju cigareta iz džepa. Uhvatila sam ga za ruku, uzdahnuo je.

"Samo jedna."-prostenjao je.

"Zašto mi to radiš?"-upitala sam, a on je izvadio jednu iz kutije i smjestio ju među usnice.

"Nemoj me tako gledati, treba mi."-promrmljao je i zapalio cigaretu.

Nasmiješio mi se, odmaknula sam se od njega i sjela na stolicu u kutu dvorišta.

"Ajde, nemoj tako."-promrmljao je i povukao dim.

"Baš hoću."-rekla sam ljutito i prekrižila ruke na prsima.

"Ma daj, Nina, nisam htio pušiti jer ti smeta. Nisam popušio ni jednu već pet dana."-rekao je spustivši pogled te je otpuhnuo dim i vratio cigaru u usta.

Okrenula sam mu leđa zureći u pčelu koja se upravo spustila na maleni rozi cvjetić. Osjetila sam Mariove usne na svom obrazu. Preokrenula sam očima da mu dam do znanja da sam ljuta.

"Nemoj se ljutiti."-prošaptao je.-"Molim te."-rekao je i desnom rukom me pomazio po licu jer je u lijevoj držao cigaru.

"Ne mogu se ne ljutiti."-rekla sam odmaknuvši pogled s njegovih tamnih očiju.

"Mala, nemoj, nemoj mi to raditi."-rekao je i uzdahnuo.

Ugasio je cigaretu i spustio ju na pod te obuhvatio moje lice svojim rukama.

"Znaš, stvarno te volim. Ali stvarno imam osjećaj da ću te ostaviti ako nastaviš pušiti."-rekla sam na što je njegovo lice postalo bijelo kao kreda, naravno da neću, ne bih ga ostavila samo ga malo plašim.

"Nemoj! Ne, Nina! Prestat ću, nemoj me ostaviti!"-molio me dok je bacao cigarete u smeće.

"To je već bolje."-rekla sam i nasmijala se poljubivši ga.

"Samo ti mene zajebavaj."-rekao je i namrštio se prekriživši ruke na prsima dok je zurio u kantu za smeće u kojoj su upravo bile njegove cigarete.

"Samo želim da prestaneš pušiti."-rekla sam i poljubila ga, definitivno se osjećao dim cigarete.-"Ne volim kad si istog okusa kao roštilj."-rekla sam na što se namrštio.

"Baš ti hvala."-rekao je i podigao me na što sam ovila noge oko njegovog struka i ruke oko njegovog vrata.

Poljubio me, jednom, dvaput. Na kraju me počeo nositi na kat dok se osmijehivao i ostavljao poljupce po mom vratu i licu. Oslonio me na zid i nasmijao se ljubeći me bez prestanka. Iskreno nemam ništa protiv. Spustila sam ruke u njegovu kosu. I uživala u njegovim poljupcima.

"Volim te."-nerazgovjetno je prošaptao i dalje me ljubeći.

Nije mi dopuštao da uzvratim kako i ja njega jako volim. Odjednom je izgledao kao da je zaboravio na onu 'svađu'. Jedva sam mu uspijevala uzvraćati poljupce jer nisam imala previše vremena. Jedva bih stigla udahnuti, a on bi već započeo novi poljubac.

"Mario?"-upitala sam dok je ubrzavao poljupce unoseći me u sobu, nakon ulaska nogom je zalupio vrata i zastao.

"Želiš da stanem? Oprosti, previše sam se zanio."-rekao je i spustio pogled.

"Ne, ne želim da staneš. Samo želim znati misliš li ozbiljno s tim?"-nesigurno sam upitala ugrizavši se za usnicu.

"Naravno, zar si mislila da se šalim?"-upitao je i ne čekajući moj odgovor postavio novo.-"Sigurna si u ovo?"-upitao je.

"Jesam."-prošaptala sam, a zatim je kimnuo i nastavio me ljubiti kao da se ovaj razgovor nije ni dogodio.

"Lijepo si me iznenadila."-prošaptao je i počeo ostavljati poljupce po mom vratu i licu.

Nisam osjećala potrebu da mu odgovorim pa sam se prepuštala predivnom osjećaju i njegovim poljupcima. Spustio nas je na krevet nastavivši me ljubiti kao da sutra ne postojim. Otkopčala sam mu košulju koju je potom bacio na pod. Nasmiješio mi se svojim podmuklim osmijehom i zatim me ponovno uronio u more poljubaca koje je prosipao po mom tijelu. Nasmiješila sam se i svojim rukama mu dodirivala kosu i prsa. Topila sam se pod nježnim dodirima koje je ostavljao po mojoj koži.

A/N Vote and coment! Što kažete na poglavlje?
Pošto me boli glava i užasno mi se spava, jedva da sam i ovo uspijela napisati. Ukoliko netko ima primjedbe neka se slobodno javi, hvala!

Noćni čuvarDonde viven las historias. Descúbrelo ahora