~Sladak vampir~

49 5 1
                                    

Trenutno je 21 sat, promatrao sam zalazak sunca, ona je spavala naslonjena na moje rame. Nije se pomaknula od onda kad me poljubila, samo se naslonila na mene i zaspala. Zagrlio sam ju i nasmijao se, Karlo mi je poslao poruku:

Karlo:
Hej bro! Š'a ima?

Preokrenuo sam očima.

Mario:
Hej stari, ma nema ništa.. gledam zalazak..

Karlo:
Aha, a di ti je ona mala? *-*

Mario:
Jesi užasan..!!

Karlo:
Znam, al mora netko bit i užasan; aj ozbiljno di je?!

Mario:
Šta te briga?!

Karlo:
Ha čuj bro.. lijepa je

Mario:
Da je, lijepa je.. Ali također je i moja!!

Karlo:
Ne ljuti se, šalim se..

Mario:
Spava ovdje, u mom naručju..♡

Karlo:
Blago tebi! Kad ću ja nekog upoznat?! Jebote, jel ima ona neku zgodnu prijateljicu, uuuu ili seku??!

Mario:
Ima seku Karlu, al ima dečka.. pitat ću ju kad se probudi za prijateljicu..

Karlo:
Thnx broo!! :)

Mario:
Ništa, nego gdje si ti?!

Karlo:
Aaaa... nebitno...

Mario:
Karlo jebeno mi reci gdje si..!

Karlo:
Nebitno..

Mario:
Pričaj ili ništa od cure..

Karlo:
Jebi se! Kod tebe sam u podrumu pijem onu vodku..

Mario:
Molim?! Dobro, zapravo briga me samo nemoj dirati moje stvari. Ček malo otkud ti još vodke popio sam dvije boce kad sam izgubio Ninu..

Karlo:
Našo sam još jednu bocu u podrumu.. Aaaaa predobra je!!

Mario:
Jbt Karlo nemoj da se napiješ previše, to je staro.. to je još moj stari sakrio u podrum od mene.. iako je to kao vino što starije to bolje..

Karlo:
Mmmm znam, predobar ukus..

Mario:
Jebote, aj bok ti si pijan.

Isključio sam tonove na mobitelu i odložio ga na stolić. Ona se počela buditi, samo sam se nasmijao.

"Hej."-prošaptao sam.

"Mhm."-mrmljala je i zagrlila me.

"Moj prijatelj je ljubomoran na mene.."

"Ha?!"

"Aha, kaže da si lijepa i da je ljubomoran jer želi curu za sebe koja se ponaša i izgleda baš kao ti."-rekao sam igrajući se njenom kosom.

"Lažeš."-rekla je i poljubila me u vrat.

"Hoćeš dokaz?!"-upitao sam nečekajući odgovor pokazao joj poruke.

Samo se nasmijala.-"Vi ste kreteni."-rekla je i poljubila me.

"Baš ti hvala."-rekao sam sarkastično.

"Ma šalim se."-rekla je i stavila lice na moj vrat.

"Mhm."-rekao sam.

"Ljutko moj mali."-rekla je nasmijano.

"Nisam ljut."-rekao sam.-"I nemoj zaboraviti da si ti ta koja je u ovoj vezi mala, Mala."

Preokrenula je očima.-"Dobro, shvatila sam."

"Dobro da jesi."-rekao sam i kimnuo te ju poljubio u glavu.

Zjevnula je i naslonila se na mene, nasmijala se i umorno me pogledala.

"Što je?"-upitao sam.

"Sladak si."-rekla je i namjerno provukla obje ruke kroz moju kosu i totalno uništila frizuru.

"Zašto to stalno radiš?!"-upitao sam živčano.

"Jer imaš zakon kosu, mekana je i oštra u isto vrijeme.."-rekla je i ponovno provukla ruke kroz moju kosu, nastavljajući se igrati.

Blago rečeno sam izgledao katastrofalno, ali isto tako kako ona kaže izgledao sam kao prilično sladak vampir. Jedno pola sata je samo sjedila i igrala se mojom raščupanom kosom.

"Jesi završila?"-upitao sam živčano.

"Nee."-rekla je i coknula te krenula ponovno uništavati moju kosu.

Uhvatio sam ju za zapešća, i poljubio ju. Pogladila me po obrazu i nasmijala se uzvraćajući mi poljubac. Nastavili smo se ljubiti, a ona se ljutila kad sam pokušao popraviti kosu dok sam ju ljubio. Moj mobitel je zazvonio, samo sam ga uzeo i bacio od zid stana, mobitel je pao na balkon i baterija je ispala. Nisam se obazirao, ona se malo smješkala, a malo zaprepašteno pogledavala i mene i mobitel. No kad god bi ona okrenula glavu prema mobitelu, ja bih joj blago glavu okrenuo prema sebi. Nakon možda pet minuta sam se odmaknuo od nje, a ona se nasmijala. Bila je malo rumena, blago raščupane kose. Prekrasna je. Ona je izgledala prekrasno, a ja raščupano kao životinja. Sjela je pokraj mene i zagrlila me. Mobitel mi je zavibrirao, uzeo sam ga u ruke i upalio ga te otključao. Otvorio sam poruke.

"Sranje."-promrmljao sam.

"Što?"

"Mah, kreten Karlo se napio u mom podrumu.."

"Isuse!"-rekla je.

"Ma, ne brini pri sebi je. Neće mu ništa biti, neće ni izlaziti iz podruma.. U ostalom vidio sam ga već pijanog. Samo tetura, priča sam sa sobom i onda spava. Tako to obično ide."

Počela se smijati.-"Da mi je to vidjeti i čuti."

"Vjeruj mi urnebesno je."-rekao sam kroz smijeh.

"Kako smo mi bezobrazni!"

"Ne nismo, to sve što sam ja sad rekao je istina."

"Kako ti izgledaš kad si pijan?"-upitala je.

"Ovisi koliko popijem."-rekao sam i slegnuo ramenima.

"Koliko si popio dok mene nije bilo? Jednu-dvije litre?"

Nasmijao sam se.-"Bolje rečeno pet boca."

Razgoračila je oči.-"Koliko je to litara u svakoj dvije?"

"Da."

"10 litara vodke?!"-upitala je.

"Mhm. To je vodka, eh sad još koliko sam tequile popio u klubu to se ne sjećam.."

"Čemu toliko alkohola?"-upitala je.-"Mogao si postati ovisan."

"Nina nisam te vidio tri godine jebote pa nisam ja to sve u jednom danu veće postupno. Pio sam jer više nisam znao šta da radim. A nikad, baš nikad ne bih postao ovisan, znam da ti to ne želiš."

Samo je kimnula i nasmijala se. Ponovno me poljubila. Sjedili smo još neko vrijeme na balkonu, a zatim je otrčala u našu sobu, vratila se u mojoj košulji; bila je apsolutno preslatka. Košulja joj je bila stvarno prevelika, rukavi su joj sezali gotovo preko vrhova prstiju. Skočila mi je u naručje i duboko udahnula parfem.

"Ovo je definitivno nešto najbolje što imam u ormaru."

Nasmijao sam se i pogladio ju po kosi.

"Volim te."-rekla je.

"Volim i ja tebe."-prošaptao sam joj u kosu i zagrlio ju.-"Ići ćemo u restoran na večeru."

"Zašto?"-upitala je.

"Zato što želim da malo prestaneš misliti na onu dvojicu."

"Da, ali ne moraš.."

"Nije mi problem."-rekao sam i poljubio ju u glavu.

"Hvala."-rekla je.

"Ništa."-prošaptao sam.

Popravila mi je kosu iako mi više uopće nije smetalo. Sad recite da nismo slatki?

A/N Vote and coment!♡♡

Noćni čuvarWhere stories live. Discover now