~Šamarčina pa poljubac~

63 5 2
                                    

Nakon što sam odigrao 17 utakmica s Tonijem, otišao sam se prošetati s Ninom do štandova uz plažu. Većinom smo išli gledati suvenire jer su nam trebali za moju mamu i mog tatu. Rekao sam joj da kupi i svojima, ali odbijala je jer ne želi imati veze sa svojim tatom. Kupila je samo mami, kad sam ju pokušao nagovoriti da kupi i tati umalo sam zaradio šamarčinu. Tako da sam ju radije pustio da razmišlja sama jer stvarno nisam želio svađu dva dana nakon što smo se sastali.

"Nemaš pojma koliko mi je drago što sam otišla u dvoranu Kristal."

"Nemaš ti pojma koliko mi je drago što sam ja radio tu smjenu."-rekao sam i nasmijao se.

"Da, imam pojma."

"Ajde dobro, ako ti tako kažeš."

"Koji si ti...."

"Koji sam ja što?"-upitao sam kad se okrenula i pogledala.

"Koji si ti blesan."

"Možda jesam blesan, ali sam tvoj blesan."

"Znam da jesi."-rekla je.

"A da požurimo pa da stignemo u apartman prije ponoći?"-upitao sam, a ona je slegnula ramenima.

"Okej."

"Kako ste vas troje došli ovdje?"-upitao sam, a ona me pogledala.

"Autobusom."

"Odlično onda ćete kući sa mnom."

"Molim?!"-rekla je i stala.

"Pa ja sam došao autom, sve skupa nas je četvero.. imam mjesta u autu, a ti si mi cura i nećeš ići busem, ako možeš ići sa mnom."

"Hvala."-rekla je i uhvatila me za ruku.

"Nema na čemu."-rekao sam, a ona se kratko osmijehnula i povukla me za ruku da požurim za njom.

Uspeli smo se uz brdo, i krenuli do stana. Prolazili smo pored dječjeg igrališta, zastao sam, a ona me pogledala.

"Što je?"-upitala je.

Znate ono kad dobijete neki čudan plan pa onako s onim ludim osmijehom pogledate osobu s kojom ste mislili ostvariti taj plan? To sam ja upravo napravio i pogledao Ninu. Ona me samo splašeno pogledala, i primaknula mi se za par koraka.

"Što si sad smislio?"-upitala je, a ja sam ju blago primio za ruku i nježno povukao za sobom.

Ušao sam na igralište, i otišao do ljuljačke. Sjeo sam na ljuljačku i pogledao ju, ona me samo zbunjeno promatrala.

"Želiš se ljuljati?"-upitala je s nekim čudnim izrazom lica.

"Da, želim. I ti ćeš se ljuljati sa mnom."

"Jedna je ljuljačka kako točno misliš...."

Nije dovršila rečenicu jer sam ju uhvatio i spustio ju sebi u krilo.

"Vidiš."-rekao sam, a ona se nasmijala, i naslonila glavu na moje rame.

"Volim te."-rekla je i poljubila me u vrat na što sam se nasmijao jer je to obično bio moj posao.

"Volim i ja tebe."-prošaptao sam i poljubio ju u glavu.

Sjedili smo tako nekih pola sata, a zatim sam ju odlučio malo zezati. Ustao sam se i spustio ju iz svog naručja u košaru za ljuljanje. Počeo sam ju divljački ljuljati, a njoj se jedan vrisak oteo iz usta. Neka žena je izašla na balkon.

"Derišta jedna neki ljudi pokušavaju spavati! Zvat ću vam policiju!!"

Jednom rukom sam zaustavio ljuljačku, a Nina je iskočila van. Napravili smo ono što bi svaka normalna i odgovorna osoba napravila.. Prebacili smo kapuljače preko glava i potrčali niz ulicu. Odlučili smo se trčati skroz s druge strane do apartmana. Morali smo biti sigurni da ona žena neće prokužiti gdje 'živimo'. Otrčali smo do apartmana i uspuhani se krenuli penjati stepeništem. Pozvonio sam na vrata, Nina me zagrlila.

"Jesi dobro?"-upitao sam.

"Mhm."-promrmljala je i poljubila me.

Toni je otvorio i nasmijano me pogledao. Pustio nas je unutra, ona je otišla popiti nešto; a ja sam sjeo u stolicu na balkonu. Razmišljao sam o njoj, o Nini. Sad više nema šanse da dopustim da ju netko tjera od mene. Iz razmišljanja me prekinula Nina, kad mi je sjela u krilo, i jednu ruku položila na moj obraz te me poljubila u čeljust.

"Hej."-prošaputala je, a ja sam se nasmijao.

"Hej."-promrmljao sam i poljubio ju u vrat.

Nastavio sam ju ljubiti po vratu, a ona se smijala igrajući se mojom kosom.

"Ljubavi?"-prošaputala je.

"Hmm?"-promrmljao sam ne odmičući usne od njenog vrata, i njene tople kože.

"Kad se vraćamo u Slavonski Brod?"

"Kad god ti poželiš."-promrmljao sam, i nakratko prestao ljubiti njen vrat kad se okrenula prema meni.-"Što je?"-upitao sam i pokušao ju ponovno poljubiti u vrat, no izmakla se.

"Ohladi malo."-rekla je i stavila kažiprst na moja usta, te se naslonila na moja prsa stavljajući glavu na moj vrat.

"Neću."-rekao sam kratko i jasno i ponovno ju poljubio u vrat.

"Mario!"-rekla je pokušavajući se naljutiti.

Ponovno sam ju poljubio u vrat izazivajući vraga, i mislim da je sad bila stvarno ljuta.

"Mario ozbiljno ti kažem dobit ćeš takvu šamarčinu!"-dap, bila je ljuta.. i preslatka.

Ponovno sam ju poljubio, testirao sam granice. Zanimalo me hoće li me stvarno udariti. Odgovor mi je dala bol koja se pronijela mojim desnim obrazom. Ljutito me gledala, a ja nju izbezumljeno.

"Nisam mislio da si ozbiljna."-promrmljao sam.-"Samo te volim."

"Voliš me pa zato testiraš moje granice?"-upitala je i ustala se odlazeći u apartman.

Uzdahnuo sam i otišao u sobu, nije navraćala. Bilo mi je krivo, samo sam se šalio, nisam htio svađu, pogotovo ne s njom. Htio sam se ispričati, ali ne želim da se naljuti ponovno. Moram ju malo ostaviti dok se odmori od ovoga.

"Hey, nas troje idemo malo u šetnju gradom ideš li i ti?"-upitala je Karla.

"Nina ide?"-upitao sam i ustao se.

"Da."

Prošao sam pored nje i povukao Ninu za ruku na balkon.

"Što sad hoćeš?!"-upitala je živčano.

"Ne idi s njima, molim te ostani. Želim pričati."

Gledala me nervozno i još uvijek nekako pomalo živčano.

"U redu."-promrmljala je i rekla Toniju i Karli da odu bez nje.

Sjedili smo na krevetu u 'našoj' sobi u tišini. Cijelo vrijeme sam ju gledao, tek nakon nekoliko minuta podignula je pogled prema meni. Zurio sam u njene prekrasne oči pokušavajući razaznati emocije u njima. Neuspijeh. Nakon još dvije minute ona se ustala i sjela pored mene. Poljubila me i omotala ruke oko mog vrata.

"Oprosti, nisam htjela pretjerati."-rekla je i ponovno me poljubila, a zatim ostavila poljubac i na mom obrazu u koji sam dobio šamar.

Odmaknula se od mene malčice, oblizao sam usnice i pogledao u pod.

"I meni je žao što sam provocirao."-rekao sam i poklonio joj kratak osmijeh.

A/N Znam da kasnim s poglavljem i žao mi je, manjak vremena zbog škole..... Nadam se da je poglavlje u redu.. Vote, coment?♡☆

Noćni čuvarDonde viven las historias. Descúbrelo ahora