Nina je sjedila na kauču pored mene i tipkala na mobitel. Zatim je zastala, spustila mobitel na stol i okrenula se prema meni. Rukom je dotaknula moj obraz.
"Nisi obrijao bradu."-promrmljala je i namrštila se.
"Nisam."-priznao sam i nasmijao se ugledavši ju namrštenu.
Ustala se i povukla me za ruku.-"Onda hajde."-prošaptala je na što sam preokrenuo očima i ustao se.
Ušli smo u kupaonicu, uzeo sam pjenu i britvicu te skinuo majicu. Nina me pogledala razrogačenih očiju.
"Što?"-promrmljao sam.-"Ne želim uprljati majicu."-rekao sam slegnuvši ramenima kad sam nanio pjenu i htio početi brijati bradu zgrabila me za zapešće.
"Ja ću."-prošaptala je i uzela mi britvicu.
"Ne."-rekao sam zbunjeno.
"Molim teeee!"-zacviljela je na što sam preokrenuo očima.
"Ako me ubiješ...."-rekao sam ne dovršivši sjeo na pod.
"Ne moraš sjediti na podu."-promrmljala je i sjela pored mene te mi počela brijati bradu.
Nije se odmaknula ni dva centimetra kad sam osjetio peckanje. Porezala me.
"Jebote."-prostenjao sam.
"Oprosti."-rekla je i nasmijala se te nastavila.
Dok je završila porezala me već šest puta. Nakon što sam oprao ostatak pjene s lica i nanio after shave. Stisnuo sam zube jer je užasno peklo. Okrenuo sam se prema njoj i ljutito ju pogledao. Ugrizla se za usnicu.
"Ja sam se jednom porezao, a ti si mene šest puta."-rekao sam i ručnikom obrisao lice.
"Sorry."-tiho je prošaptala i poljubila svaku porezotinu na mojem licu.
Uzdahnuo sam i uhvatio ju za ruku te ju povukao van iz kupaonice.
"Zašto si to uopće htjela raditi?"-upitao sam i preokrenuo očima te sjeo na kauč.
Sjela mi je u krilo i promatrala mi lice i pretpostavljam porezotine.
"Izgledalo je lako. Mislila sam da ću moći."-promrmljala je i naslonila svoje lice na moj vrat.-"Stvarno mi je žao, nisam htjela."-prošaptala je i zagrlila me.
"U redu je, Mala. Samo nemoj dirati te porezotine."-promrmljao sam, a ona je ostavila topli poljubac na mom vratu na što sam se promeškoljio.
Čvršće se privila uz mene i ponovno me poljubila u vrat, a zatim se nasmijala.
"Kad ideš na posao?"-prošaptala je nakon što se prestala smijati.
"Slobodan sam dva dana zato što sam zamjenio onog dečka."-rekao sam i namrštio se.-"Zašto?"-upitao sam na što je slegnula ramenima.
"Zato, samo me zanima."-promrmljala je i vršcima prstiju mi prošla kroz kosu.
Ustala se i krenula van iz kuće.-"Hej, hej, hej! Kamo ćeš?"-upitao sam i ustao se.
"Samo idem u dvorište. Smiri se Mario."-rekla je i povukla me za ruku toliko da sam na kraju bio dovoljno sagnut da me nježno poljubi u obraz.
"Samo se brinem."-promrmljao sam i spustio pogled.
Poljubila me u kut usnice.-"Ne brini toliko."-promrmljala je i izašla iz kuće.
"Lako je tebi reći."-promrmljao sam si u bradu i izašao za njom uzimajući cigaretu iz kutije.
Izašao sam van za njom i sjeo za stol u dvorištu. Zapalio sam cigaretu i povukao dim promatrajući nju kako se igra s Mini u travi. Okrenula se prema meni i preokrenula očima. Uzdahnuo sam i odmaknuo pogled.
"Zašto ne prestaneš?"-začuo sam njen tihi glas koji mi se upravo obratio.
"Jer ne mogu, ali želim."-promrmljao sam i povukao dim umorno ga otpuhnuvši prema nebu.
Prišla mi je i sjela mi u krilo.-"Baš si nježna."-prostenjao sam.
Uzela mi je cigaretu i ugasila ju u pepeljari.
"Zašto si to napravila?"-prosiktao sam i posegnuo za kutijom.
Udarila me po zapešću na što sam povukao ruku.
"Zašto pušiš?"-upitala je maznim glasom.
"Nina, molim te."-prošaptao sam.
Otkopčala mi je dva gumba na košulji iako su prva tri već bila otkopčana.
"Prestani!"-prosiktao sam, a ona me poljubila.
"Mario..."-prošaptala je i poljubila me u vrat.
Mazila me po prsima i kosi i ljubila me. Nije se šalila kad je rekla da ću se osjećati bolje od grčkih plemića. Toliko sam uživao, nisam htio da ikad prestane, ali mislim da zna da ne smije pretjerati jer ako pretjera moglo bi se svašta dogoditi. Ali ona uporno nije prestajala, ubijala me činjenica da neće biti ništa od svega ovoga. No sviđalo mi se kad mi daje toliko pozornosti i usrećuje me.
"Mala?"-prošaptao sam.-"Molim te, nemoj."-promrmljao sam.
"Zašto?"-jedva čujno je prošaptala i dalje ne prekidajući s poljupcima.
"Dobro znaš zašto."-prostenjao sam nakon što me poljubila.
Uzdahnula je i spustila glavu na moje rame ljubeći me po vratu.
"Nina..."-uzdahnuo sam.
Pretpostavio sam da je preokrenula očima, ali me napokon poslušala i ostala naslonjena na mene igrajući se rubom moje košulje. Sjedili smo nekoliko minuta jer sam primjetio da joj je žao, a zatim sam ju odmaknuo od sebe i ustao se.
"Kamo ćeš?"-upitala je.
Nasmiješio sam se na što je shvatila i spustila pogled.
"Ja ću ostati s Mini."-promrmljala je izbjegavajući moj pogled.
"Okej."-promrmljao sam kimnuvši i ušao u kuću zaputivši se na kat prema kupaonici.
Nina P.O.V.
Zašto sam to napravila? Gdje mi je bila pamet?! Sjedila sam i promatrala Mini kako spava postrance u mekoj zelenoj travi. Nije prošlo ni dvadeset minuta otkad je otišao u kuću kad sam osjetila njegove snažne ruke na svojim ramenima.
"Hej."-prošaptao je i poljubio me u vrat.
"Hej."-rekla sam i okrenula svoju glavu prema njemu.
Njegove usne su se našle na mojim usnama umjesto na mom vratu. Na sekundu je djelovao zbunjeno, ali se nabrzinu pribrao i ponovio poljubac.
"Lijepo si to izvela, moram ti priznati."-rekao je nasmiješivši se.
"Hvala."-promrmljala sam i podsmijehnula se.-"Što ćemo raditi?"-upitala sam pomazivši ga po kosi.
"Nemam pojma, imaš nešto u planu ili?"-upitao je pogledavši me nevjerojatno zbunjenim pogledom, kao da se tek probudio.
"Nemam. Želim se samo odmarati s tobom."-prošaptala sam i poljubila ga u obraz.
"U redu, može. Ja sam za."-rekao je uz osmijeh i poljubio me.
Ustali smo se od stola i ušli u kuću, Mini je i dalje nesmetano spavala na travi. Oboje smo sjeli za stol u podrumu i započeli razgovor povremeno razmjenivši pokoji osmijeh ili poljubac.
A/N Vote and coment...
YOU ARE READING
Noćni čuvar
RomancePriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...