Nina P.O.V.
Prošla su već dva dana otkad sam otišla, odlučila sam se danas vratiti i pokupiti svoju odjeću, samo se nadam da on neće biti ondje. Ne želim ga vidjeti, nikad više. Odjavila sam se iz hostela i platila svoj boravak ondje te sam se brzim korakom zaputila 'kući'.Stojala sam pred vratima neko vrijeme ohrabrujući se da uđem. Otključala sam vrata i lagano i gurnula, unutra je vladala tišina. Ušla sam i tiho zatvorila vrata, nisam zamjetila kretnje pa sam se odšuljala na kat. Ušla sam u sobu i brzinom svjetlosti počela trpati odjeću i svoje stvari u putnu torbu. Čula sam korake iza sebe i dok sam se okrenula već sam bila pritisnuta o krevet.
"Silazi s mene iste sekunde, gade jedan!"-prostenjala sam zureći u njegove oči.
"Znao sam da ćeš se vratiti. Tako si mi nedostajala."-šapnuo je spustivši lice blizu mojega.
"Da se nisi usudio poljubiti me, mrzim te i gadiš mi se."-pokušavala sam ga odgurnuti no nije mi dopuštao.
"Mala, molim te nemoj mi to govoriti. Nije bilo onako kako ti misliš, Dorian ti je napunio glavu glupostima."
"Mario, ako ne siđeš s mene iste proklete sekunde, vrištat ću tako jako da će susjedi zvati policiju i reći im da me maltretiraš."-upozorila sam ga ozbiljnim tonom.
Oblizao je usnice i polako se maknuo s mene, stao je pored kreveta i promatrao me. Nastavila sam trpati odjeću u putnu torbu.
"E, sad. Ja ću se spakirati, a ti ćeš ušutiti i nećeš mi smetati."-zapovijedila sam mu.
"Nina, nisam te prevario."
"Da, ja ti baš imam razloga vjerovati."-podsmijehnula sam se slažući majicu.
"Ali istina je, stvarno nisam. Nikad te ne bih prevario. Nalazio sam se s tvojom sestrom jer smo oboje skupljali novac."
"Kakav novac?"-upitala sam usredotočivši se na njega prekriženih ruku na prsima.
"Za iznenađenje koje smo ti pripremali."-uzdahnuo je pognuvši glavu.
"Pa fino ste me iznenadili, dečko me prevario sa sestrom. Prekrasno."-promrmljala sam nastavivši spremati odjeću.
Svojim tijelom me pritisnuo o zid.
"Nisam te jebeno prevario! Nikad to ne bih napravio. Nalazio sam se s njom jer smo zajedno skupljali novac da možemo kupiti avionske karte za Francusku. Jer si mi rekla da si oduvijek htjela posjetiti Pariz, a nakon svih sranja smo mislili da se zaslužuješ malo odmoriti sa mnom na nekom udaljenom mjestu. I ne mogu vjerovati da si vjerovala Dorianu, a mene nisi ništa ni pitala niti mi rekla!"-sad se već polako ljutio.
"Mario, vidjela sam vaše poruke, baš mi i ne djeluju kao da se ne radi o prevari."
Uzeo je svoj mobitel i ušao u poruke objašnjavajući mi korak po korak. Sve je imalo smisla, sad sam se osjećala glupo. Osudila sam ga na osnovi nekoliko dokaza koji uopće nisu bili čvrsti. Nagnuo se prema noćnom ormariću i iz njega izvadio kuvertu. Otvorio ju je i pružio mi.
"Evo ti dokaz ako mi ne vjeruješ."-promrmljao je i izvalio se na krevet.
Iz kuverte sam izvukla dvije avionske karte, Pariz, Francuska. Osjećala sam se tako glupo, trebala sam mu dopustiti da mi objasni, a umjesto toga sam ga samo ostavila i umalo zbog svega otišla i iz grada.
"N-ne znam što bih rekla, hvala vam obojima. Bože, osjećam se užasno, mislim da bih trebala otići na neko vrijeme.."-bila sam nesigurna, bila sam sto posto sigurna da me vara, a sad mi je poklonio karte da ostvarim svoj san.
"Ne možeš ponovno otići!"-potužio se i uspravio primaknuvši mi se pritom.
"Sve ovo mi je još svježe i previše čudno, žao mi je što sam te nepravedno osudila."-šapnula sam spuštenog pogleda.
"Ako ti je žao onda me ne ostavljaj ponovno."-uzdahnuo je i još više mi se primaknuo.
Pokušao me poljubiti no lagano sam ga odgurnula, uzdahnuo je zastavši.
"Malo je prerano za poljubac nakon ovog nesporazuma, žao mi je što sam tako reagirala."-prošaptala sam zureći u njegove lijepe oči.
"Sve je u redu, sam sam kriv što sam ti šutio o svemu, samo sam te htio malo iznenaditi."-slegnuo je ramenima.
"Oprosti, stvarno mi je žao..."-šapnula sam zagrlivši ga.
"Volim te."-prošaptao je i poljubio me u vrat.
Nekoliko sam se sekundi premišljala.
"I ja volim tebe."-prošaptala sam čvršće ga zagrlivši.
Ponovno me poljubio u vrat, a potom je to ponovio, a zatim u ključnu kost. I nešto niže na što sam ga naglo odgurnula od sebe.
"Upravo sam ti nešto rekla!"-prosiktala sam.
"Oprosti... Dugo te nije bilo..."-uzdahnuo je rukom si prošavši kroz kosu.-"Oprosti, nisam htio."-promrmljao je, napustila sam prostoriju.
Spustila sam se u dnevni boravak i provjerila vatru potom odšetavši u kuhinju po kakao. Sišao je za mnom u prizemlje i naslonio se na šank u kuhinji promatrajući me, prošla sam pored njega i sjela u naslonjač pored vatre.
"Nisam ljuta na tebe."-promrmljala sam srknuvši kakao.
"Nisam htio."-promrmljao je.
"U redu, ne zamjeram ti."-promrmljala sam i otpila poveći gutljaj kakaa.
Sjeo je na kauč uzdahnuvši, spustila sam šalicu na stolić pored sebe i bacila mu se u zagrljaj.
"Nisam ljuta."-šapnula sam mu na uho.-"I hvala ti za karte, nikad nitko nije učinio tako nešto za mene."-šapnula sam i poljubila ga u vrat na način koji ga je izluđivao.
Maknula sam se s njega na što me pokušao uhvatiti za ruku, namignula sam mu i vratila se u naslonjač. Čvrsto je stisnuo čeljust i sklopio oči.
"Morala si mi to napraviti?"-upitao je otvorivši oči.
"Nemam pojma o čemu pričaš."-šapnula sam podsmijehnuvši se.
Otvorio je oči i ustao se, lažno se nakašljao i prišao mi.
"Prestani me uporno zajebavati."-šapnuo je i opet me pokušao poljubiti.
"Onda me prestani tjerati na to."-rekla sam odgurnuvši njegovu glavu od sebe.
"Dobro, dobro."-rekao je podsmijehnuvši se, požurio je uz stepenice dok sam ja završavala sa ispijanjem kakaa.
Odnijela sam šalicu u kuhinju i potom otišla do vrata jer sam začula kucanje, otvorila sam.
"Oh..."-na vratima je stojao plavokosi dečko.-" Hej Doriane!"
A/N Vote and coment! 😊💓👑
YOU ARE READING
Noćni čuvar
RomancePriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...