~Poruke~

45 4 0
                                    

Kako ja za ovo ne znam? Otvorio sam njen razgovor s njim i otišao do prve poruke, tek danas su se počeli dopisivati.

Leo:
Hej ljepotice moja! Što radiš ljubavi?💜

Nina:
Leo ja nisam tvoja i prestani govoriti da jesam! Ako Mario za ovo sazna neće biti dobro. Odakle ti moj broj?! Prestani mi se javljati!

Leo:
Draga nije se lijepo tako ponašati prena meni, tvom budućem suprugu.

Nina:
Leo molim te prestani s tim!

Leo:
Hoću, onda kad ostaviš Maria i udaš se za mene.. Što još uopće vidiš u njemu?💎

Nina:
Leo molim te! Što moram napraviti da nas pustiš na miru?!

Leo:
Samo izađi iz apartmana, uđi u auto tvog tate koji je parkiran gore u ulici. Tvoj tata, će nas odvesti kući, vjenčat ćemo se i biti ćeš sretna.

Nina:
Zašto mi to radiš Leo?

Leo:
Ljubavi moja, radim to jer te volim. Samo pomisli, za godinu ili dvije, sjediti ćemo u našoj kući igrajući se s našom djecom.

Nina:
Ti si bolestan!

Leo:
Ljubavi, budi dobra prema svom suprugu!😈💑

Nina:
Mrzim te!

Leo:
Dođi sutra na gradsku plažu u 16:00. Inače će biti problema Princezo! Oh, i da nisi ni pisnula ništa od ovoga 'svom dečku'! Volim te😙👫

Nina:
U redu.

Tako sam se razbjesnio još uvijek sam bijesan ne mogu vjerovati da mi je ovo sve prešutjela! Kako mi može tako lagati? Ovo nije mala stvar ovo je ogroman problem! Ljut sam na nju stvarno sam ljut, ne mogu vjerovati da mi za ovo sve nije rekla što da nisam vidjeo poruke, a da sam u to vrijeme zaspao. Isuse! Tako sam ljut na nju! Vikati ću na nju samo tako, dosta mi je svega! Sad nek malo ona vidi kako je to kad netko mene povrijedi. Paziti ću na nju naravno, ali neću joj dopustiti da me dotakne, zagrli, a kamoli da me poljubi. Duboko me povrijedila s ovim jako duboko. Neću ni spavati, ne mogu. Neka spava sama, sama si je i kriva. Mogla je jednostavno doći do mene, sjesti i reći:
-"Mario, Leo mi je poslao poruke i prijeti mi."

Da je to rekla ne bi bilo problema između nas dvoje, a, sada ima problema, ima velikih problema.

8 sati ujutro

Nisam spavao cijelu noć, zurio sam u more. Zurim i sada, oslonjen na ogradu balkona. Čujem njene korake, prilazi mi.

"Hej."-rekla je no nisam odgovorio idalje sam gledao u more.

Okrenuo sam se prema njoj, nasmijala se i htjela me zagrliti no uhvatio sam ju za zapešća i odgurnuo od sebe. Zbunjeno me pogledala.

"Kako se usuđuješ uopće me pozdraviti, kako?!"-već sam se derao.

"Mario, što se dogodilo?"

"Nemoj ti meni što se dogodilo! Zašto si šutjela, zašto mi nisi rekla?"

"Oprosti, molim te!"

"Ne mogu ti oprostiti, jesi ti svjesna što je on pisao u te poruke?! Jesi ti svjesna da si danas mogla otići na tu plažu, on te nije zvao na razgovor Nina!! Znaš to!"-grmio sam na nju, a ona je pognula glavu.

"Samo sam ga se pokušavala rješiti."-prošaptala je podignuvši pogled pun suza i tuge do mojih očiju.

"Mogao sam te izgubiti! Shvaćaš li ti to?! Ja mislim da ne shvaćaš Nina, da sam te izgubio, ja bi' se odmah ubio!! Ne znam više, što napraviti s nama? Već sam te upozorio da mi ne smiješ prešućivati bitne stvari, a i za laganje sam te upozorio ovo je već drugi put! Ja stvarno više ne znam, tjeraš nas do prekida! Tjeraš me da prekinem s tobom! Ako to želiš nije me briga pokupit ću svoje stvari i odlazim, ali nemoj mi onda plakati!"-govorio sam duboko i teško dišući sav totalno obuzet bijesom. Karla i Toni su nas zaprepašteno gledali razjapljenih usta, nije me bilo briga, prošao sam pored njih i otišao. Dosta mi je svega.

Nina P.O.V.

Ne mogu vjerovati da se sve ovo sad upravo dogodilo. Što je sad to sve bilo? Isuse Kriste ja ne mogu vjerovati što sam to napravila? Neće me valjda ostaviti, zaslužila sam to, ali samo sam htjela da napokon živimo kao ljudi. Nisam htjela da bude ljut, nisam htjela, svarno nisam. Htjela sam samo da bude sretan i da napokon možemo normalno živjeti. Otišla sam do sobe i ušla unutra.

"Mario."-tiho sam rekla, sjedio je meni okrenut leđima skrštenih ruku.

"Izlazi van, ne želim pričati s tobom."-rekao je i nakašljao se.

"Molim te."-rekla sam i stala pored njega, ustao se i krenuo prolaziti pored kreveta.

Mislila sam da će otići pa sam se zatrčala i bacila na njega obarajući ga tako na krevet.

"Ti nisi normalna."-rekao je dok sam ležala na njemu, teško dišći kao i on.

Omotala sam ruke oko njegovog vrata.

"Makni se."-procjedio je.

"Mario molim te.."

"Ništa Mario molim te lagala si mi, prešućivala i razočarala me. Povrijedila si me Nina odakle ti ideja da mi to radiš i prešućuješ mi takve stvari."

"Oprosti mi."-prošaptala sam uplićući prste u njegovu kosu.

"Ne, ne mogu. Treba mi vremena."-rekao je i uhvatio me oko struka te me maknuo sa sebe. I otišao na balkon.

Ne mogu vjerovati, sada bih najradije zaplakala, više me ne voli, koliko će mu trebati da mi oprosti?

Mario P.O.V.

I dalje ju volim, naravno da ju volim, ali još uvijek sam nevjerojatno bijesan na nju. Neću jesti, neću pričati, neću ništa samo želim da više prestane s tim dječjim igricama. Zašto mi laže, zašto šuti? Što joj je? Vjerujem joj, ali ona meni očito ne. Kako mi može tek tako prešutjeti takve stvari tu se ne radi o krađi dvaju kreda iz nastavnikove kutije. Ovdje je riječ o njenoj budućnosti. Ne mogu vjerovati da mi je to napravila, ako joj samo padne na pamet otići na plažu danas mislim da ću se toliko naljutiti da ću samo otići. Prestala mi je vjerovati, otkad smo upali u probleme s Leom više mi ne vjeruje. Što se događa?

A/N Vote and coment!!💋💞💕💟

Noćni čuvarWhere stories live. Discover now