~Ljut si~

36 6 2
                                    

Nina P.O.V.

Probudila sam se i dalje oslonjena na njegova prsa. Čim sam se malo pomaknula odmah je panično otvorio oči i zurio u mene.

"Hej."-prošaptao je umornim, dubokim, hrapavim glasom.

Bio je presladak s tom raščupanom kosom u majici kratkih rukava.

"Hej."-također sam prošaptala i nastavila ga pozorno promatrati.

Bio je naočigled i više nego umoran, oči su mu izgledale zamagljeno i umorno.

"Zašto me gledaš tako? Što sam napravio?"-upitao je još uvijek nekako uspavano.

"Ništa, spavaj."-prošaptala sam i pomazila ga po obrazu.

"Ne mogu, budna si."-prošaptao je.

"Dva puta si mogao."-rekla sam sliježući ramenima.

"Ljubavi, aj' nemoj me zajebavat."-rekao je i namršteno sklopio oči.

"Mario, hajde shvati. Ništa se neće dogoditi, ovim svojim navikama si samo stvaraš glavobolju."-prošaptala sam, a on je odmahnuo glavom.

"Završili smo."-rekao je i okrenuo se na drugu stranu.

"Mario daj..."-rekla sam spuštajući ruku na njegovo rame.

"Prestani!"-zarežao je i odmaknuo moju ruku.

Prišla sam mu s druge strane kreveta, jedna suza mu se nalazila na obrazu.

Otkrenuo se na drugu stranu, ponovno sam mu prišla. Htio se okrenuti, ali spustila sam ruku na njegov obraz. Zastao je zureći u zid.

"Mario.."-prošaptala sam, nije me htio pogledati.-"Što nije u redu?"-upitala sam i obrisala mu suzu.

"Sve je u redu Nina."-rekao je iako sam znala da nije.

"Jesam li nešto krivo rekla? Ako jesam, reci mi što pa da to ispravim."-prošaptala sam, a on je sklopio oči.

"Ljubavi, nije mi ništa, smiri se."-prošaptao je.-"Samo sam se prisjetio nečega, nije do tebe."-sad sam sa sigurnošću znala da laže.

"Mario, nije sramota plakati. Uostalom to je samo jedna suza. Reci mi što sam napravila."-promrmljala sam, a on je odmahnuo glavom.

"Dosta Nina."-prošaptao je sklopljenih očiju.

"Isprovocirala sam te jer sam ti rekla da si dva puta uspio zaspati?"-upitala sam iako je vjerojatno zvučalo kao tvrdnja.

"Dovraga Nina, prestani više s tim!"-rekao je i otišao na moju stranu kreveta.

Samo sam htjela da mi kaže čemu suza i sad smo se posvađali. Legla sam na njegovu stranu kreveta okrenuvši mu leđa. Zašto se uvijek svađamo oko gluposti? Što je najgore, ne znam čemu ona suza. Kako bih mu se trebala ispričati kad ne znam za što se točno ispričavam?
"Nisam htio biti bezobrazan."-prošaptao je na što sam se otkotrljala do njega i zagrlila ga s leđa.

"Samo mi reci što je bilo? Čemu suza?"-prošaptala sam mu na uho i poljubila ga u vrat.

"Jednostavno ne mogu vjerovati da te nisam čuo, praktički sam te ja ozlijedio. Nemaš pojma kako mi je bilo."-prošaptao je okrenuo se na leđa uz još jednu suzu.

"Mario, to je prošlost, ne grizi se zbog toga."-prošaptala sam i obrisala njegovu suzu.

"Stajao sam nadvijen nad tobom, ležala si umornog pogleda nježno mi dodirujući ruku. Preklinjao sam te da ne sklopiš oči, da ostaneš sa mnom. Kad si prošaptala moje ima i sklopila oči uplašio sam se da možda nije stvar samo u nozi. Pokušavao sam te probuditi bez uspijeha."-prošaptao je, a zatim sam primjetila još dvije suze na njegovom licu.

"Mario, u redu je, nikad ti to nisam ni zamjerila."-prošaptala sam.

"Zauvijek ću se osjećati užasno."-prošaptao je.

"Mario, u redu je. A sad završimo raspravu, nemoj mi se sad tu rasplakati, ne znam kako bih trebala tješiti diva od dva metra."-rekla sam na što mu je blagi osmijeh zatitrao na usnama.

Ispustio je još jednu suzu koju sam obrisala svojom rukom čvršće ga zagrlivši.

"Neću se rasplakati.."-rekao je i zastao privijajući me uz sebe.-"Valjda neću."-promrmljao je.

"Ma nećeš, jači si od mene."-rekla sam i spustila ruke u njegovu kosu.

"Možda i jesam, ali sad si ti u pitanju."-prošaptao je na što sam se blago odmaknula od njega i uhvatila ga za ruku.

"Nećemo to više spominjati, ok?"-upitala sam pogledavši ga izravno u oči.

"U redu, nećemo."-promrmljao je i nježno me poljubio.-"I kad idemo na plažu?"-upitao je na što sam se odmaknula od njega.

"Jel baš moramo ići? Stvarno ne želim."-rekla sam na što se osmijehnuo.

"Molim te, ne moramo biti dugo, samo da odemo, pa makar i na kratko."-molio me na što sam uzdahnula.

"Dovraga, u redu, idemo!"-rekla sam pomalo ljutito.

"Znao sam."-prošaptao je.-"Ne možeš ti protiv mene kao ni ja protiv tebe."-rekao je s osmijehom.

"Mhm."-prošaptala sam i poljubila ga u obraz.-"Kad idemo?"-nezadovoljno sam upitala, a on je slegnuo ramenima.

"Za nekih pola sata."-promrmljao je.

Zamišljeno sam promatrala pod, a on je okrenuo moju glavu prema sebi. Držao je jednu ruku na mom obrazu zureći mi u oči. Spustila sam pogled i uhvatila ga jednom rukom za zapešće.

"O čemu razmišljaš?"-upitao je.

"Baš o ničemu."-rekla sam, a on se namrštio.

"Naravno da razmišljaš, vidim ti na licu. Zabrinuta si, zašto?"-upitao je i dalje me namršteno promatrajući.

"Nisam."-rekla sam, a on je uzdahnuo.

"Zašto uvijek moramo na duži način razgovora?"-upitao je i pomazio me drugom rukom po obrazu.-"Što nije u redu?"-upitao je.

"Još uvijek me malo brine Leo."-rekla sam.

"Nemoj se stalno opterećivati njim, s njim je gotovo, on i tvoj tata su u zatvoru. To je gotova priča, idemo na sud za četiri mjeseca. Nemoj stalno razmišljati o njemu. A da se malo posvetiš meni? Pa da prestaneš misliti na probleme."-upitao me tiho nekim zavodljivim glasom i povukao me bliže k sebi.

"Kako god."-prošaptala sam, a on me poljubio.

"Mhmm."-prošaptao je i nastavio nizati poljupce po mom vratu.

Nasmijala sam se, nedugo zatim je i on, ali nije prekidao niz poljubaca. Nisam se protivila meni je bilo dobro.

"Idemo na plažu."-rekao je i povukao me za ruku.

"Zašto?"-upitala sam razočarano, a on se podmuklo nasmijao.

"Jer su naši u apartmanu."-rekao je i izašao iz sobe s blagim osmijehom.

Preokrenula sam očima i krenula za njim.

A/N Vote and coment.....

Noćni čuvarWhere stories live. Discover now