Ugledao san dvije cure, Filipove poznanice. S jednom se često "družio", a druga je bila njena prijateljica. Ova s kojom se "družio" bila je oko dvadeset godina stara, imala je mladoliko lice, preplanulu kožu, zelene oči i crnu kosu do brade. Njena "prijateljica" imala je 17 i ušla je preko veze, imala je blijedu put, plave oči i nježan osmijeh, kosa joj je bila gotovo crna i duga do ramena. Bila je lijepa, to se nije moglo poreći i ne, nije bila prostitutka. Došla je kao pratnja ovoj Filipovoj ako sam dobro shvatio polusestre su.
"To je Mario o kojem sam ti pričao. Kao što rekoh ima nekih problema s curom, a ono, napet je... malo ga opusti da nam ne bude ovako hladan cijelu noć. Što me gledaš tako? Ne brini, voli on mlađe.."-rekao je Filip i tijelom napravio pokret zbog kojeg bi ga sad zadavio da nije Karla.
"Dobro, zar si stvarno mislio da ću iskoristit curu od 17 godina zbog svojih potreba i popravka raspoloženja? Ja Ninu volim, za razlike od tebe koji svaki vikend u gradu jebeš neku drugu!"-bijesno sam odbrusio i ustao se krenuvši prema izlazu s cigaretom već spremnom u ustima.
Odlučio sam kući otići pješke. Nitko me nije pratio, Karlo je primjetio da ne bi imalo učinka. Dovršio sam cigaretu i zgazio opušak na tlu te ga potom bacio u koš za smeće. Nastavio sam hodati prema kući no onda sam se zabio u nekog umalo osobu oborivši na tlo. Tek kad se odmaknula shvatio sam.
"Hej Mario."-šapnula je progutavši knedlu.
"Hej Nina."-zadrhtao sam pozdrav nervozno joj promatrajući tijelo znao sam da je čak i ovaj razgovor zabranjen ako želimo da onaj dogovor s Karlom uspije.
Bila je ležerno odjevena kao i uvijek. Nisam ju mogao gledati i ostati smiren. Morao sam joj prići. Ona me promatrala neko vrijeme, a zatim se posvetila zurenju u moje oči. Nije bilo ljudi okolo, samo nas dvoje u tišini na ulici. Napetost se pojačavala, nastojao sam prestati s gledanjem njenog tijela i nježne građe. No nisam uspio. Naposlijetku sam progovorio oblizujući usnice.
"Jedan poljubac ne može naškoditi.."-šapnuo sam tiho pribojavši se da bih mogao razbiti ovu čarobnu tišinu.
"Ne može..."-složila se kad sam joj prišao opasno blizu, Isuse, a danas je otišla.
Nježno sam spojio usne s njezinima prije čega je stala na prste, a ja sam pognuo glavu. Najnježniji poljubac koji sam s njom podijelio. Tihi uzdah koji je ispustila kad su nam se lica odmaknula jedno od drugog natjerao me da ju ponovno poljubim dovoljno strastveno, a opet dosta suzdržano. Znao sam da radim grešku, no poticao sam ju na još poljubaca dok su joj ruke klizile po mojim prsima. Nije nas bilo briga ako bi netko i naišao. No svejedno smo uskoro prestali, rekao sam joj da sam išao na piće, o detaljima sam šutio. Ona nije mogla spavati, pa je otišla prošetati, zahvaljivao sam se Bogu što je otišla u šetnju, da nije sad ne bih dobio ni ovih par poljubaca. Trebalo mi je više i htio sam više, puno više od ovoga. No znao sam da nisam u poziciji biranja te sam ostavio te misli i počeo s Ninom ići prema kući njenih staraca. Ušli smo kroz prozor njene sobe, nije htjela riskirati da nas itko vidi zajedno, pod tim je mislila na Karlu. Kad je zatvorila prozor okrenula se prema meni.
"Ne smijemo ovo raditi, ništa nećemo postići ovako."-rekla je no svejedno se nije bunila kad sam ju poljubio.
Nekoliko trenutak poslije lagano me odgurnula i sjela na krevet. Prišao sam joj i sjeo joj dovoljno blizu da bi ovo bilo zabranjeno. Poljubio sam ju ponovno i ovaj put mi je uzvratila, nekoliko poljubaca smo izmijenili u tišini, a onda su njene drhteće ruke nježno dotaknule gumbe košulje koju je počela skidati s mene. Ovo je bilo opasno područje, znao sam da su u kući još 4 osobe osim nas. Ona nije marila moja košulja našla se u njenim rukama, dok je ubrzano disala između poljubaca koje nismo smjeli dopustiti. Želio sam ovo prekinuti jer mi nije padalo napamet da spavam s njom dok su njeni dvije sobe dalje. No svejedno nisam se mogao oduprijeti, privlačila me poput sirene. Njene ruke su me nježno milovale po prsima zbog čega sam uzdisao ljubeći ju po licu.
"Nina..."-prostenjao sam njeno ime, nije reagirala povlačila me k sebi.-"Ljubavi ne smijemo ovo raditi. Tvoji su dvije sobe dalje, a i dogovor s Karlom otpada ako nastavimo."-šapnuo sam dok je ona tiho šaptala kako ju više nije briga za nikakav dogovor.-"Nina, ovo bi moglo loše završiti."-šapnuo sam jedva dišući zbog njenih ruku koje su me nježno grlile i dodirivale.
"Nije me briga, a nije ni tebe. Uvijek si bio raspoložen..."-šaptala mi je na uho noge omotavajući oko mog struka.
"I sad sam raspoložen, ali stvarno ne želim to dok su tvoji tako blizu."-izgovorio sam u jednom dahu jer su se njene ruke našle prenisko.
Uzdah joj je prešao preko usana nakon čega sam ju poljubio. S mukom se primirila, povukla je ruke i dalje teško dišući dobacila mi košulju. Uzdahnuo sam oblačeći ju, ovo je vjerojatno bio jedini put kad je ona mene tjerala i nagovarala. Budala sam jer sam propustio priliku rekao bi Karlo. Ona je sjedila zureći u prazno. Nagnuo sam se prema njoj i poljubio ju. Kratko se osmijehnula, no znao sam da je razočarana.
"Oprosti."-šapnuo sam na što je kimnula.
"Zapravo si imao pravo."-rekla je ovaj put se iskreno namijavši te me povukla u zagrljaj.
"Vidimo se za šest dana."-promrmljao sam i poljubio ju.
Kimnula je, osmijehnula se, a zatim zatvorila prozor nakon mog izlaska. Hladan zrak i povjetarac su mi razbistrili um i bilo mi je lakše. Požurio sam kući i dalje razmišljajući što bi se dogodilo da sam popustio. Nasmiješio sam se svojim perverzarijama i zaputio se kući dok se oštra hladnoća zavlačila u moje kosti tjerajući svu toplinu van iz mog tijela.
A/N Vote and comment, ne znam kad će novo poglavlje... 😛
BẠN ĐANG ĐỌC
Noćni čuvar
Lãng mạnPriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...