~Zakoni~

22 2 2
                                    

Na oku je imao tamno plavu masnicu, pustila sam ga u kuću. Sjeli smo za stol, donijela sam mu piće.

"Gdje je Mario?"-upitao je zapalivši cigaru.

"Tušira se. Što ti je bilo s okom?"-upitala sam prstima mu dotaknuvši masnicu.

"Mario."-prošaptao je zureći u pod.

"On ti je to napravio?!"-upitala sam namršteno.

"Da, zato jer me smatra krivim za to što ste umalo prekinuli."-povukao je dim.

"Mala, samo da znaš, stv..."-Mario je zastao na stubama namršteno zureći u Doriana.-"Što ti radiš ovdje?"-prosiktao je ubrzavši prema njemu.

Ustala sam se i stala pred Doriana.

"Otkud ti pravo da ga jebeno udariš?"-zarežala sam na njega.

"Da nije njega, ništa loše između nas ne bi se dogodilo."-prosiktao je spustivši pogled na mene.

"Nije on kriv, samo me pokušao zaštititi. Za razliku od tebe koji mi nisi htjeo ništa reći!"

Na to je ušutio i sjeo na suprotnu stranu stola povukavši me k sebi. Maknula sam se od njega i sjela između njih dvojice. Čvrsto je stisnuo obje čeljusti i letimično me pogledao.

"Zašto si došao?"-prosiktao je zureći u oblak dima koji je Dorian otpuhnuo u zrak.

"Došao sam vidjeti kako stoje stvari s vas dvoje i ispričati ti se."-prošaptao je poigravajući se cigaretom među prstima.

"U redu. Naš odnos se polako popravlja i isprika je prihvaćena."-Mario nije baš bio raspoložen.

"Mario, ispričaj mu se zbog masnice. Odmah."-prosiktala sam na što je Mario podigao svoj nezainteresirani pogled.-"Ili te moram ucjeniti? Znaš da ti ne paše kad se ja zainatim."-zarežala sam zbog čega se ukočio.

"Oprosti što sam te udario."-procijedio je zureći u Dorianove oči.

"Neće se ponoviti?"-upitao je sumnjičavo, cijelo vrijeme me promatrao krajičkom oka, što je Mario primjetio.

"Neće."-Mario je potvrdio i čvrsto stegnuo čeljust.

"U redu."-promrmljao je.

Nije ostao dugo, svega pola sata. Zaključio je kako vjerojatno želimo vremena nasamo. Čim sam zatvorila vrata, Mario se stvorio pored mene.

"Nina, dok smo bili posvađani..."-započeo je.-"Jesi li se zbližila s Dorianom?"-šapnuo je približivši mi se.

"Da, jesam. Čak mislim da bih mogla reći i kako smo prilično dobri prijatelji. Zašto?"-upitala sam slegnuvši ramenima.

"Je li se nešto dogodilo između vas?"-šapnuo je zagledavši mi se u oči.

"Molim? O čemu ti pričaš?!"-on je totalno skrenuo s uma.

"Jeste li se ikad poljubili ili nešto više?"-tiho je upitao vidno gubeći živce.

"Ne, jednom smo se zagrlili i to je to. Ne mogu vjerovati da me ispituješ takve stvari! Čemu to!?"-prosiktala sam.

"Vidio sam kako te gledao, tako sam te i ja gledao, kad smo se prvi put poljubili."-promrmljao je i dalje usredotočen na moje oči.

"Ništa se nije i neće dogoditi između nas dvoje! Samo smo prijatelji. Prestani s tim glupim pitanjima."-uzdahnula sam preokrenuvši očima.

"Još samo jedno pitanje."-promrmljao je na što sam mu dala znak da nastavi.-"Jesi li htjela nešto s njim? Jesi vas zamišljala zajedno ili nešto slično?"-nije mi izgledao kao da je ljut, ali tako je zvučao.

"Bila sam uvjerena da me varaš, priznala si jesam da je vraški zgodan i da je sigurno bolji od tebe, ali nisam imala ništa s njim. Ni on nije htio ništa. Kad sam ga jednom prilikom zagrlila rekao mi je da me ne želi ukrasti od tebe."-prošaptala sam, sad je izgledao nervozno i prilično uznemireno.

Odmaknuo se za dva koraka, kimnuo i udaljio se.

"Zašto me sve to ispituješ? Ponašaš se čudno."

"Samo me zanimalo. Ti si ga branila, on te nekako sumnjivo odmjeravao. Mislio sam da se između vas nešto dogodilo što ja ne smijem saznati. Upravo si mi rekla da je 'vraški zgodan' i da je sigurno bolji od mene."-čula sam njegov glas iz knjižnice.

Ušla sam unutra i vidjela ga kako lista jednu od Baldaccijevih knjiga.

"Bila sam tužna i slomljena, trebala mi je utjeha. Zbog toga sam ga zagrlila i u tom razdoblju mislila sam da su svi na svijetu bolji od tebe, ali to je bilo zato jer sam mislila da me varaš."-promrmljala sam promatrajući ga.-" A to što sam rekla da je zgodan... Pa, budimo realni, u pravu sam. Dorian je zgodan."

Slegnuo je ramenima.-"Kako god ti kažeš."-prošao je pored mene s knjigom u ruci i sjeo na kauč.

"Ljutiš se?"-upitala sam ugrizavši se za usnicu.

"Ne ljutim se, samo me zanimalo zašto te onako gledao, a i izgledate mi oboje kao da ste se nekako povezali. Samo me zanimalo. Zaslužujem znati."-bacio je kratak pogled na mene da vidi moju reakciju.

"I dalje volim tebe."-šapnula sam na što se osmijehnuo.

"I ja tebe volim."-promrmljao je i otvorio knjigu na stranici koja je bila označena straničnikom

Do kraja dana više nismo puno razgovarali, nije bilo nekog posebnog razloga za to, jednostavno smo se malo osamili. On je otišao u krevet prije mene, ja sam ostala još neko vrijeme gledati TV. Kad sam se i ja odlučila povući u sobu ondje sam u krevetu u gotovo potpunoj tami ugledala samo tamni obris njegova tijela. Zavukla sam se na svoju stranu kreveta i ležala u tišini desetak minuta prije nego sam začula njegov glas.

"Znam da mi je zabranjeno ljubiti te ili raditi nešto više, što rado bih, ali smijem li te bar zagrliti pa da napokon mogu zaspati?"-šapnuo je jedva čujnim glasom.

"Smiješ."-šapnula sam podsmijehnuvši se nakon čega sam automatski osjetila njegove ruke na mom struku.

Isprepleo je naše noge i obgrlio me rukama tako da se ne mogu ni mrdnuti.

"Kad ćeš mi dopustiti da te poljubim?"-šapnuo mi je na vratu.

Nasmijala sam se dovoljno glasno da me on može čuti.-"Uskoro."-šapnula sam i uspijela ga poljubiti u obraz bez da se približim usnama.

"Bilo bi lijepo kad bi to bilo što prije."-uzdahnuo je naslonivši glavu na moju.

"Zašto?"-upitala sam ponovno se nasmijavši.

"Jer doslovno ležim privijen uz tebe, a smijem te samo zagrliti."

"Pa?"-bila sam zbunjena.

"Pa to se protivi zakonima fizike!"

"Mario, to veze nema sa zakonima fizike."-rekla sam ponovno se nasmijavši.

"Dobro, onda se to protivi zakonima privlačnosti!"-ponovno je pokušao.

"Što su to zakoni privlačnosti?"-upitala sam suzdržavajući se od smijanja.

"Pa, znaš.. Zakoni privlačnosti..."-promrmljao je.

"To nema smisla, mi nismo magneti."-pravila sam se da sam zbunjena što ga je izludjelo.

"Jao, Nina, ajde spavaj."-promrmljao je poljubivši me u glavu.

I tako se skreće s teme.

A/N Vote and coment! 💞😘😇

Noćni čuvarWhere stories live. Discover now