Pokušavala sam ga odvući u sobu i ostaviti ga da spava tamo, ali to nije bilo jednostavno kako se činilo. Bio je užasno visok, a k tomu još i pijan. Stalno se spoticao po stubama i jedva sam ga uspijela dovući do sobe. A kad smo ušli u sobu nije htio u krevet. Vukla sam ga za ruku prema krevetu, ali on je odbijao stojeći na mjestu.
"Neću spavati. Samo ti se želim ispričati."-rekao je teturajući čak i u mjestu.
"Pričat ćemo sutra kad budeš trijezan."-rekla sam odmahnuvši glavom.
"Preburno sam reagirao, oprosti."-rekao je pognuvši se te me poljubio.
"Mario, pio si. Daj, prestani."-promrmljala sam no on nije prestao već me nastavio nježno ljubiti.
Nakon nekoliko minuta sam ga jedva uspijela odgurnuti. Uzdahnuo je i uspravio se promatrajući me. Zapravo je izgledao kao da gleda kroz mene. Povukla sam ga za ruku na što je napravio nekoliko nespretnih koraka i strovalio se na krevet.
"Ljubavi... želim razgovarati."-rekao je i zjevnuo sklopivši oči.
"Pričat ćemo sutra, umoran si, a ja sam ljuta na tebe."-rekla sam preokrenuvši očima.
Na to se nacerio i skinuo majicu.
"Ljuta?"-upitao je i dalje se glupavo cereći.
"Da, ljuta sam."-rekla sam na što se pomalo uozbiljio.
Jedva se uspio pridići u krevetu i povući me na sebe.
"Mario, ostavi me na miru. Pijana budalo!"-prosiktala sam na njega na što se nadvio nad mene.
"Zašto?"-prošaptao je i poljubio me u vrat.
"Mario."-uzdahnula sam pokušavajući se maknuti.-"Nemoj, pijan si."-rekla sam nesigurno ga pokušavajući odmaknuti.
Izgledao je umorno, nezadovoljno i pomalo tužno. Promatrao me nekim blesavim pogledom kao da me zapravo ne vidi. Kao da sam lutka od najprozirnijeg, najtanjeg stakla koje će se smrviti kad me pokuša zagrliti. Nježno sam ga odgurnula sa sebe na što je pao na krevet. Ležao je na leđima jedan kratak trenutak, potom sklopio snene oči i rukama obgrlio jastuk dopuštajući snovima da ga odvedu. Duboko sam udahnula prije nego sam se ustala s kreveta, pokrila sam Maria tankom dekicom i zastala na trenutak ga promatrajući. Potom sam se spustila u prizemlje do dnevnog boravka. Nije me briga što će on reći, ujutro odlazim na razgovor u ured i prihvaćam posao.
Jutro
Alarm me probudio u pola pet ujutro. Spavala sam u sobi koja pripada Dariu, Mariovom bratu koji ponekad dolazi prespavati. Ustala sam se i dalje umorna jer nisam baš dobro spavala sinoć. Odšuljala sam se u našu sobu i ugledala ga kako i dalje spava bez majice raširen preko cijelog kreveta. Sve što sam sada htjela bilo je doći do kreveta i zavući se pored Maria. Protresla sam glavu i time otjerala te misli, otvorila sam ormar i uzela jednostavne crne traperice i tamno plavu majicu. Dok sam zatvarala ormar prsti su mi skliznuli i vrata ormara su se zalupila poprilično glasno. Mario se promeškoljio i kratko namrštio no nije se probudio. Odahnula sam s olakšanjem i brzo se išuljala van iz sobe. Nakon presvlačenja i obavljanja jutarnje higijene spremila sam mobitel u džep i izašla iz kuće. Tiho sam zatvorila vrata i zaključala ih, zatim sam se brzim hodom zaputila prema trgovini koja se nalazila oko kilometar udaljena od naše kuće. Naravno da sam htjela uzeti Mariov BMW i otići do trgovine, no imala sam osjećaj da to ne bi bilo u redu pošto već ionako iskušavam njegovo strpljenje. Nekoliko minuta poslije ušla sam u trgovinu te me jedna mlada djevojka plave kose i tamnih očiju odvela do ureda. Ušla sam u ured, Leov tata podignuo je pogled prema meni.
"Dobar dan, ovdje sam zbog posla."-rekla sam pruživši mu ruku.
Prihvatio ju je.-"Dobar dan, sjedni."-rekao je nakon čega smo sjeli.
Nekoliko sati poslije
Mario P.O.V.
Probudio sam se i protrljao lice dlanovima. Glava me boljela, zašto nemam majicu? Koliko je sati? Gdje je Nina? Uspravio sam se i pronašao majicu te ju obukao u hodu, spustio sam se u prizemlje i popio malo vode u kuhinji. Zgrabio sam mobitel, 11:32. Koji vrag? Koliko sam popio sinoć? Gdje je Nina? Sranje. Nazvao sam ju, nije odgovarala. Poslao sam joj poruku.
Štrlek:
Nina, gdje si? Nisi valjda otišla na onaj razgovor!?Uzdahnuo sam, naravno da je otišla, jebote. Zgrabio sam ključeve i izašao iz kuće. Sjeo sam u auto i zaputio se prema trgovini. Ugledao sam ju kako izlazi van s osmijehom na licu, nije me primjetila sve dok nije prešla ulicu. Zastala je na stazi nesigurno me promatrajući. Napravio sam lagani pokret rukom koji ju je natjerao da opreznim koracima priđe autu i sjedne na suvozačevo sjedalo. Samo sam krenuo natrag kući, nisam joj htio ništa reći niti ju išta pitati. Ne znam više kako joj se da proturiječiti mi stalno. Nije progovorila ni jednu jedinu riječ. Zaustavio sam auto i ugasio ga na prilazu. Izašla je iz auta, također sam izašao te ušao u kuću, ona je ušla za mnom u kuću i odmah pojurila na kat. Neću se uopće truditi zaustaviti ju. Ako me ne želi slušati briga me, ionako stalno radi što ju je volja. Uzdahnuo sam odmahnuvši glavom i zaputio se prema dnevnom boravku.
Nina P.O.V.
Zašto je sada kvragu ljut? Zna da sam tvrdoglava i trebao je pretpostaviti da idem. Uzdahnula sam i odlučila odvesti Mini u šetnju. Izašla sam van iz sobe, a ona je veselo dotrčala za mnom u prizemlje. Mario je bacio pogled na mene, a zatim zbunjeno podignuo obrvu.
"Kamo ti ideš?"-upitao je ustavši se.
"Prošetati Mini."-rekla sam, a on se naslonio na vrata.
"Išla bi samo zato što smo se posvađali."-rekao je promatravši me ozbiljnim licem.
"Nije istina, samo ju želim prošetati."-rekla sam, a on je preokrenuo očima.
"Zašto smatraš da sam ja kriv?"-upitao je i zbunjeno me pogledao nakrivivši glavu.
"Stvarno nisam raspoložena za raspravu."-nezainteresirano sam promrmljala.
Podsmijehnuo se, a Mini se veselo potrčavši udaljila prema dvorištu.
"Rekao sam ti da ne odeš, otišla si i ostavila mene pijanog kod kuće. Zašto me ne možeš barem jednom poslušati?"-upitao je s očajnim pogledom.
Okrenula sam mu leđa i htjela otići no on me uhvatio za ruku i palcem prešao preko moje šake.
"Mario, samo me ostavi na miru."-rekla sam no on je bio ustrajan.
"Nina, prestani bježati od problema! Želim da to odmah sada rješimo!"-procijedio je na što sam uzdahnula i okrenula se prema njemu.
A/N Vote and coment!
YOU ARE READING
Noćni čuvar
RomancePriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...