~Tišina...~

29 4 0
                                    

Nije me htio pustiti da odem iz sobe, i dalje je držao moje ruke. Dovršavao je cigaretu zureći u mene. Čekao je kad ću se slomiti.

"Mario, pusti me, hoću otići po nešto za jesti."-prošaptala sam promatrajući uzorak na tepihu.

Netremice me promatrao.

"Mario, molim te."-prošaptala sam, nema reakcije osim što je otresao pepeo u pepeljaru te me ponovno uhvatio za ruku.

Šutke je pustio jednu moju ruku i vodio me van iz sobe.

"Mogu sama."-rekla sam i pokušala oteti svoju ruku od njega no nije mi dopuštao.

"Nećeš."-rekao je i povukao me za sobom.

Hodala sam za njim, umorno sam ga pogledavala. Spustili smo se niz stepenište, i otišli do kuhinje. Podigao me poput djeteta i spustio me na jednu barsku stolicu. Sjeo je na stolicu do mene i nastavio me promatrati.

"Što bi htjela?"-upitao je i spustio ruku malo iznad mog koljena.

Slegnula sam ramenima.-"Bilo što."-prošaptala sam.

Dodao mi je Linoladu, lagano sam se nasmijala. Izvadio je kruh i dodao mi nož. Mazala sam Linoladu na kruh, sjedio je pored mene i dalje držeći cigaretu u ustima.

"Što je bilo?"-upitala sam, i nakratko ga pogledala.

Odmahnuo je glavom i povukao dim. Udaljio se od mene dok ga je otpuhivao, dovršio je cigaretu i ugasio opušak bacivši ga u pepeljaru. Ponovno je došao do šanka i sjeo pored mene. Samo me promatrao, nije rekao niti jednu jedinu riječ, jedino bi se ponekad zakašljao. Nakon što sam završila s jelom, htjela sam spremiti hranu no on me zgrabio za zapešće. Zbunjeno sam ga pogledala, a on se ustao. Pospremio je sve što je bio izvadio i ponovno sjeo pored mene.

"Zašto se ponašaš tako?"-upitala sam ga namršteno, lice mu je bilo bezizražajno.

Samo je slegnuo ramenima. Ustala sam se, ustao se za mnom i uhvatio me za ruku.

"Što nije u redu s tobom danas? Pusti me."-rekla sam, ali samo je čvršće stegnuo moju ruku u svojoj.

Išla sam prema sobi, nastavio je hodati za mnom. Ušla sam u sobu i legla u krevet. Legao je pored mene, čvrsto me stegnuo uz sebe. Ležala sam na leđima, on se okrenuo na bok. Jednu nogu je prebacio preko moje dvije, a jednu ruku je prebacio preko mojih ramena. Nježno je spustio glavu na moje rame i poljubio me u vrat. Prebacio je deku preko nas i zadovoljno se promeškoljio.

"Što ti to izvodiš?"-upitala sam, a on me poljubio u vrat još snažnije me stegnuvši uz sebe.

Okej, da, sviđala mi se trenutna pozicija. Jako. Ali ne razumijem čemu to? A on uopće ne govori. Što nije u redu s njim? Htjela sam se odmaknuti, ali nije mi dopuštao. Na svom vratu sam osjetila kako sporo diše. On je bio toplokrvan, zato mi se ovo sviđalo još i više jer je on tako zgodan i topao. Držao me u tom čudnom zagrljaju svojim rukama i nogama mi onemogućavajući micanje. Uzdahnula sam i sklopila oči. Cijelo moje tijelo bilo je zarobljeno ispod ruke i noge ovog diva koji je višlji od dva metra.

"Mario, sviđa mi se, ali zašto ovo radiš?"-upitala sam ga nježno, a odgovor mi je dala tišina i njegovo mirno disanje.

Okej, znači spavat ćemo, u redu. Mogao mi je to priopćiti. Umorno sam sklopila oči čekajući da kliznem u san. Četiri sata poslije otvorila sam oči, okrenula sam se prema njemu, već je bio budan. Okrenula sam glavu od njega, poljubio me u vrat.

"Zašto ne želiš ništa reći?"-upitala sam ga kad sam okrenula glavu prema njemu.

Njegova glava je i dalje mirno počivala na mom ramenu, gledao me radoznalim očima.

"Mario, molim te."-prošaptala sam netremice ga gledajući u oči.

Gledao me neko vrijeme, činilo se da mi neće reći baš ništa, a zatim je tiho prošaptao:

"Jer sam te razočarao..."

"Mario..."-prošaptala sam, nisam znala što da mu kažem.

"Nemoj, nemoj me tješiti. Budala sam."-rekao je i sklopio oči pognuvši glavu.

"Nisi."-prošaptala sam na što je odmahnuo glavom.

Držao je moje tijelo privijeno uz svoje. Osjetila sam kako mi nešto klizi niz rame, spustila sam pogled i ugledala kapljicu. Podignula sam pogled na Mariovo lice, bilo je spušteno na moje rame.

"Mario..."-prošaptala sam.

Samo me čvršće stegnuo uz sebe ne pomaknuvši glavu ni milimetar. Znam da je ona kapljica bila njegova suza. Zadrhtao je, poljubila sam ga u čelo.

"Pogledaj me."-zahtijevala sam, nije se pomaknuo.-"Mario pogledaj me."-rekla sam na što je podigao lice od mog ramena i tužno me pogledao.

Njegovo lice nije imalo naznaka da je 'plakao', osim jedne suze koja mu se nalazila na obrazu. Obrisala sam ju svojim prstom.

"U redu je, zapalio si, nije mi drago, ali sad je gotovo."-rekla sam i svojim rukama nježno obuhvatila njegovo lice.-"Zašto se sada toliko grizeš zbog toga?"-upitala sam i poljubila ga u obraz.

"Jer sam te razočarao, nisam smio."-rekao je, još jedna suza se slila niz njegovo lice, obrisao ju je svojom nadlanicom.-"Nisam htio Nina, stvarno nisam htio zapaliti!"-rekao je, i ja sam mu vjerovala, povukao je ruku s mene kako bi si rukama prekrio lice.

"U redu je."-prošaptala sam svojim rukama privivši njegovu glavu na svoj vrat.

"Nije! Sve radiš za mene, prelaziš mi preko svega! Tješiš me svaki put nakon što napravim sranje! A ja se ne mogu oteti jebenoj potrebi da zapalim! Prokleti nikotin, prokleta bila moja ovisnost, a i ja sam!"-zarežao je i sjeo na rub kreveta rukama prekrivši lice.

"Mario... nemoj tako."-rekla sam i prišla mu, spustila sam ruku na njegovo rame.

Otvorio je ladicu na noćnom ormariću i u žurbi zgrabio kutiju cigareta. Brzinski je zgrabio cigaretu iz kutije i smjestio ju među usne. Sjela sam mu u krilo i spustila ruku na njegovu. Zastao je i pogledao me.

"Zar baš moraš?"-upitala sam ga s uzdahom.

"Živčan sam i sav totalno rastresen."-rekao je i zgrabio upaljač.

Zapalio je cigaretu i bacio upaljač u ladicu. Ovila sam noge oko njegovog struka. Povukao je dim i otpuhnuo ga u drugu stranu kako ne bi smetao meni.

"Žao mi je."-rekao je i uhvatio me za ruku, a drugom rukom me mazeći po kosi.

Cigareta mu je tinjala među usnama. Uvlačio je dim i zadovoljno uzdisao.

A/N Vote and coment.

Noćni čuvarWhere stories live. Discover now