-Plavušan-

35 2 8
                                    

Nosio sam ju u rukama, noge je omotala oko mog struka i plakala lica naslonjenog na moj vrat.

"Mala..."-promrmljao sam promeškoljivši se.-"Molim te, nemoj plakati."

"Pa, kad si bio tako sladak i bilo je tako romantično, a jooj..."-opet se rasplakala i privila na mene.

"Ljubavi, cijenim to što ti se svidjelo, ali ljudi će misliti da te pokušavam oteti ili da sam te tukao."-složio sam facu iako me ne može vidjeti.

Malo se primirila i jače me zagrlila, nosio sam ju cijelim putem do hotela i u sobu, kad sam ju u sobi spustio već se bila smirila, svukao sam jaknu isto kao i cipele. Okrenuo sam se prema njoj i iznenadio se kad sam shvatio da je krenula skidati svoju majicu. 

"Oraspoložila si se, ha?"-morao sam prokomentirati nasmijavši se.

"Mmm, pa moramo proslaviti, zar ne?"-poljubila me ne čekavši odgovor.

"Moramo."-složio sam se grubo joj uzvrativši na što se odmakla od mene i počela mi otkopčavati košulju, raskopčala mi ju je i skinula ju s mene.

Otvorila je ormar, zbunjeno sam ju promatrao ne shvaćajući zašto smo stali, posegnula je prema najvišoj polici. Dah mi je zastao u grlu, otkucaji srca su mi postali nepravilni, spustila je ruksak s najviše police.

"Uh, jebote..."-morao sam uzdahnuti.

"Samo da znaš..."-prišla mi je, stala na prste i šapnula mi na uho.-"Ovo je Victoria Secret."-kad se odmaknula veselo se nasmijala vjerojatno jer sam izgledao kao da sam se smrznuo na mjestu.

Nestala je iza vrata kupaonice zajedno s ruksakom, trebala mi je sekunda da skinem odjeću sa sebe i legnem na krevet. Dvije minute poslije je ušla u sobu i nasmijala se prošetavši do dna kreveta, imao sam prekrasan pogled na njeno savršeno tijelo odjeveno u crne čipkaste gaćice i čipkasti grudnjak, mmm i samostojeće čarape. Zastenjao sam, cijelo tijelo mi se ukočilo i jebeno sam ju htio iste sekunde kad sam ju vidio.

Kosa joj je bila raspuštena i lijepo je uokvirivala njeno nježno lice, oči su joj bile širom rastvorene i znatiželjne, lagano je oblizala usnice i osmjehnula se. Teško sam disao, krv mi je bubnjala u glavi i srce mi je snažno udaralo.

"Nemaš komentar?"-dahnula je znatiželjno.

Nasmijao sam se.-"Iskreno, prešokiran sam da bih komentirao savršenstvo koje gledam, ali dopustit ću si primijetiti da izgledaš kao seksi Palčica."

Glasno se nasmijala i prišla mi poljubivši me.-"E, pa, u tom slučaju imam zadatak za lastana."

Nacerio sam se i povukao ju k sebi vragolasto se smiješeći.

Karlo P.O.V.

Bio sam napet, nadao sam se da će sve proći po planu, kao što smo i pretpostavili, ispred škole je bila hrpa pušača, ušao sam unutra s jednom skupinom koja je raspravljala o markiranju latinskog treći sat.

"Napokon!"-promrmljao sam kad sam ih se uspio riješiti, navukao sam kapuljaču dublje na lice i krenuo u dno hodnika pa skrenuo lijevo, vidio sam ju.

Stoji pored vrata učionice, odvojena od ostalih, zuri u pod dok se ekipa oko nje došaptava. Čvrsto sam stegnuo obje čeljusti spreman ozlijediti nekoga ako bude  bilo potrebe, vidio sam koliko je povrijeđena.

"Gdje ti je ljubavnik?"-dobacila je neka visoka brineta iz grupe s Lenine lijeve strane, nisam mogao vidjeti Lenino lice i nisam znao je li to dobro ili loše. 

Natipkao sam poruku njenom tati da smjesta dođe, odmah je odgovorio da je na putu, zaškrgutao sam zubima kad sam primijetio kako joj se smiju.

"Ajde, priznaj tko ti je napravio to kopile!"-dobacio je visoki plavušan kestenjastih očiju.

Noćni čuvarTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang