Mala:
Mario znaš li ti išta o ovome?Zbunjeno sam zurio u poruku, a onda mi je došla i slika.
Mario:
Možda je istina da sam ti ju kupio za rođendan...Mala:
Zašto mi nisi rekao?? Preslatkaa jee! Kako da ju nazovemo?Mario:
Nisam ti rekao jer je iznenađenje. Tvoja je nazovi ju kako god hoćeš.Mala:
Aww, hvala ti! Mislim da ću ju nazvati Mini jer je tako mala i slatka.Mario:
Drago mi je da ti se sviđa. Moram ići, čujemo se kasnije! ♡Mala:
Okej, čujemo se.Nasmijao sam se i ugasio mobitel te ga spremio u džep. Uputio sam pogled prema dečku koji je upravo sjeo za šank i pričekao dok je naručio pivo.
Nina P.O.V.
Ne mogu vjerovati! Mario nije normalan, kupio mi je psa, drago mi je i sve to stoji, ali nije normalan. Kad će više doći kući, želim se malo provesti s njim i Mini. Izvela bih ju malo van da se prošetamo, ili da barem odemo u dvorište. No znam da bi Mario poludio i bio ljut tako da sam odlučila ne riskirati. Mazila sam Mini po glavi na što me ona promatrala svojim velikim očima. Ona me zabavljeno promatrala i stalno hodala po sobama njuškajući. Umorno sam ju promatrala i hodala za njom dok je ona neumorno trčala po svuda. Odlučila sam ipak riskirati i pustiti Mini u dvorište, možda će se izmoriti trčeći po dvorištu pa će zaspati. Preslatka je, tako je mala i ima predivne oči. Otvorila sam stražnja vrata i pustila ju van. Zabavljeno je trčkarala i njuškala posvuda, sjela sam u dvorište za stol i promatrala ju. Bile smo vani oko sat vremena, a onda se izmorila i umorno legla pored mene. Nasmiješila sam se i pozvala ju unutra. Natočila sam joj vode u zdjelicu i sjela na kauč, pogledala sam na sat i ustanovila da je već osam na večer. Odlučila sam poslati Mariu poruku.
Nina:
Hej, kad dolaziš kući? :(Nepunih pet minuta poslije stigao mi je njegov odgovor.
Štrlek:
Hej, zatvaramo, kod kuće sam za pola sata. :)Nina:
Okej, vidimo se!Štrlek:
Vidimo se, Mala!Nasmiješila sam se i ugasila mobitel. Mini je skočila na kauč, i koliko god da sam se trudila potjerati ju nisam imala snage. Te oči su bile tako tamne i velike i bila je preskatka! Mario će sto posto biti mrtav umoran kad dođe kući. Dvadeset minuta poslije auto se začuo na prilazu. Brz je, prišla sam vratima dok je Mini spavala na kauču. Otvorila sam vrata, stajao je preda mnom u jednoj ruci držeći jaknu. Kosa mu je bila razbarušena i imao je podočnjake. Izgledao je toliko izmoreno da je meni došlo da zaspem.
"Hej."-prošaptala sam.
"Hej, Mala."-glas mu je bio hrapav, nasmiješio mi se.
"Jesi dobro?"-upitala sam sažaljivo.
"Ma, jesam. Umoran sam."-prostenjao je i ušao u kuću.
Zatvorila sam vrata i uzela mu jaknu, spustila sam ju preko naslona kauča. Mini je i dalje mirno spavala na kauču, Mario se osmijehnuo kad ju je ugledao. Okrenuo se prema meni.
"Nisam te dugo vidio."-prošaptao je uz umorni osmijeh.-"Poželio sam te se."-zadovoljno se nasmiješio spustivši ruke na moj struk.
"Mhm.."-je bilo jedino što sam uspjela promrmljati prije nego me poljubio.
Nasmiješio se i ponovno me poljubio, a zatim je nastavio s nizom poljubaca. Jedva bi prekinuo poljubac, a započeo bi novi. Nježno me pritisnuo uz zid i nastavio ljubiti, osmijehnuo mi se, ali i dalje je nastavljao s poljupcima. Zatim je sam nježno pognuo glavu naslonivši svoje čelo na moje. Možete samo zamisliti koliko se morao sagnuti.
"Mislim da je najbolje da sad prestanem. Inače ću napraviti nešto što ću poslije požaliti."-prošaptao je vidno razočaran.
Jedva primjetno sam kimnula, a on me ponovno poljubio.
"Okej."-prošaptala sam.
"Idem se istuširati, pa idem u krevet."-promrmljao je.
"Okej, nahranit ću Mini pa se vidimo u sobi."-promrmljala sam i nježno mu prstima desne ruke dotaknula lice.
Još neko vrijeme je samo stajao i umorno me promatrao, a zatim se odmaknuo i otišao na kat. Uzela sam vrećicu briketa kojima je hranio Greya i Alfu i istresla ju u jednu od zdjelica iz kojih su jeli Alfa i Grey. Spustila sam zdjelicu na pod pored one zdjelice u kojoj je bila svježa voda pripremljena za Mini. Mogla je izaći u dvorište kad god bi poželjela jer je Mario imao otvor za ljubimce na stražnjim vratima. Oprala sam ruke u kupaonici, a zatim sam se zaputila na kat. Ušla sam u našu sobu i sjela na krevet, umorno sam zurila u prazno, a zatim sam ugledala njega kako ulazi u sobu. Blago se osmijehnuo, nosio je svoju pidžamu. Kad je vidio da se još nisam presvukla samo je spustio pogled i izašao iz sobe. Presvukla sam se, a on je minutu poslije ušao u sobu. Prišao je krevetu i legao.
"Kako sam umoran, ne mogu ti opisati."-prostenjao je umorno.
"Ne trebaš mi objašnjavati, sve razumijem u potpunosti."-prošaptala sam i nježno rukama prošla kroz njegovu kosu.
Nježno me poljubio i sklopio oči.
"Laku noć, Mala."-prošaptao je i zijevnuo.
"Laku noć."-prošaptala sam i ostala na svojoj strani kreveta promatrajući ga.
"Što čekaš? Pa dođi ovamo."-rekao je i dalje sklopljenih očiju.
"Neću, odmori se od svega, sigurno te bole noge."-prošaptala sam, namrštio se.
"Samo dođi ovamo. Želim te osjetiti pored sebe tako da se mogu opustiti."-prošaptao je, blago sam se osmijehnula i prišla mu.
Poljubila sam ga u obraz, a on me čvrsto zagrlio.
"Laku noć."-ponovila sam ono od maloprije.
"Laku noć, Mala."-tiho je prošaptao i ponovno zijevnuo čvršće me zagrlivši.
Baš je sladak, ali mislim da nije u redu što je morao ovoliko raditi. Umorna sam jer sam rano ustala, ali ne da mi se spavati, pričala bih s njim malo, ali želim da se odmori. Uživala sam u njegovom toplom zagrljaju i tihom disanju. Sutra ćemo pričati, zanima me kako je bilo kod njega na poslu. Misli su me počele napuštati dok me hvatao san.
A/N vote and coment.
YOU ARE READING
Noćni čuvar
RomancePriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...