Probudila sam se u krevetu bez njega, mrzila sam to, ali danas je morao na posao. Nevoljko sam se ustala i preobukla, a zatim sam se spustila u prizemlje. Bilo je već prošlo devet sati kad sam poslala Mariu poruku da sam budna.
Jelena P.O.V.
Leonardo je u kućnom pritvoru, sada sam prisiljena biti u istoj kući s njim. Potpisao je papire za razvod još prije nekoliko dana, nevoljko, ljutito i jednostavno tužno. Spavali smo u istoj sobi, pokušavao me nagovoriti da povučem zahtjev za razvod i da ponovno budemo zajedno. Iskreno mrzila sam to što ćemo se razvesti. Uvijek sam ga voljela, volim ga i dalje i sve bih dala da ga ne moram ostaviti. Iz razmišljanja me trgnulo spuštanje njegovih ruku na moj struk. Zadrhtala sam na što je on uzdahnuo i spustio svoje lice na moj vrat.
"Ne radi mi to, ne želim taj razvod, a ni ti ga ne želiš. Plačeš svaku prokletu noć."-prošaptao je i privio moje tijelo uz svoje.
Osjećala sam se kao da sam od želea, nisam mu se imala snage oduprijeti. S velikim naporom sam se odmaknula od njega i nervozno ga pogledala.
"Nisam ti htjela to napraviti, nikad te ne bih ostavila da nisi napravio sve ono Nini i Mariu. Mrzila sam to što su zajedno isprva, a onda sam shvatila koliko je dobar za nju, a ti si pretjerao."-govorila sam dok me on pozorno promatrao u tišini.
"Žao mi je."-rekao je i prešao si rukama preko lica.-"Samo te želim natrag."-promrmljao je s uzdahom.
"Preko svega sam ti mogla prijeći, ali ovo što si ti radio je previše. Volim te, ali gotovo je. Ne možemo više ovako, ona je naše dijete, a ti si joj napravio toliko problema u životu."-rekla sam odmahujući glavom.
"Izdala nas je i otišla njima! Obitelji Štrlek!"-prosiktao je na što sam mu okrenula leđa.
"Ja sam se udala za tebe, dobila tvoje prezime i što je moj tata trebao?! Ubiti me jer sam te voljela!?"-upitala sam osjećajući suze na svom licu.
Prišao mi je i okrenuvši me prema sebi čvrsto me zagrlio. Plakala sam u naručju čovjeka koji je maltretirao moje dijete, čovjeka kojeg volim i dalje iako je to što je učinio neoprostivo. Začula sam korake na stubištu te se silom odmaknula od njega i pokušala obrisati suze. Koraci su se zaustavili u dnu stubišta, osjetila sam Karlin pogled na sebi.
"Ja idem do Nine, je li sve u redu?"-upitala je na što sam kimnula glavom.
"Sve je u redu, pozdravi Ninu. I Maria ako nije na poslu."-rekla sam pokušavajući izgledati sretno iako sam se iznutra raspadala.
Sumnjičavo je promatrala i mene i Leonarda, a zatim izašla zalupivši vratima. Uzdahnula sam odmahujući glavom, a on mi je prišao i nježno me poljubio u obraz. Poludjet ću!
Nina P.O.V.
Taman sam spustila drugu šalicu na stol kad je netko pokucao. Otvorila sam i nasmiješila se ugledavši Karlu.
"Hej, Bruce je još u gradu?"-upitala sam.
Kimnula je.-"Hej, da, otišao je u šetnju."-rekla je osmijehnuvši se.
Sjele smo za stol, a ona me neko vrijeme promatrala.
"I... što ima kod kuće?"-upitala sam na što je ona uzdahnula.
"Mama te pozdravila, ona i nije baš u najboljem redu. Tata joj se stalno pokušavao približiti, ali ona ga odbija iako stalno cvili o tome kako ga voli."-rekla je preokrenuvši očima.-"Mislim da su se danas posvađali."-promrmljala je spustivši pogled, šutjele smo neko vrijeme, a zatim je ona nastavila.-"Ali, dosta o njima, vidim da ti s Mariom uživaš tri svijeta."-rekla je osmijehnuvši se te otpila gutljaj kave.
Sranje.-"Kako to misliš?"-upitala sam nakašljavši se.
Preokrenula je očima.-"Mislila si to skrivati od mene? Ma daj Nina."-promrmljala je otpivši još gutljaj kave.
"O čemu pričaš?"-nervozno sam upitala.
Ponovno je preokrenula očima.-"Pa, spavala si s njim."-promrmljala je i osmijehnula mi se.
"M-molim?"-upitala sam ne vjerujući da me već prokužila.
"Tvoj dečko, Mario, ma sigurno ga znaš, zar ne?"-upitala je sarkastično te ponovno preokrenula očima.
Izbezumljeno sam zurila u nju vjerojatno bijela kao kreda.
"Priznaj da si spavala s njim."-rekla je i popila još nekoliko gutljaja kave.
"Kako si znala?"-upitala sam.
"Prvo priznaj."-rekla je i široko se osmijehnula.
"Mario bi se ljutio da ti kažem."-rekla sam oklijevajući.
"Nisi mi rekla, ja sam skužila, ti si samo priznala."-rekla je i podigla ruke kao da se predaje.
Uzdahnula sam.-"U redu, da. Spavala sam s njim."-rekla sam na što se ona pobjedonosno osmijehnula.
"Yes!! Znala sam! Tooo!"-povikala je uzbuđeno.-"Kada?"-upitala je oslonvši glavu na dlanove zainteresirano me pogledavši.
"Ne mogu ti to reći."-rekla sam zureći u svoje ruke.
"Dobro, s obzirom na tvoj izraz lica i sve ostalo, pretpostavit ću sinoć ili preksinoć. Sljedeće pitanje."-rekla je i pomno me proučila.-"Kakav je?"-upitala je.
"Što kakav je?"-upitala sam progutavši knedlu koja mi se stvorila u grlu.
"Baš si glupa."-rekla je preokrenuvši očima.-"U krevetu. Kriste! Kakav je?"-upitala je.
Odmahnula sam glavom.-"Neću s tobom pričati o tome! To je njegova i moja stvar. Isuse!"-rekla sam ne vjerujući.
"Samo me zanima."-rekla je slegnuvši ramenima.
"Koju normalnu osobu zanima kakav je tuđi dečko u krevetu?"-rekla sam spustivši ruke preko lica.
"Pa, mene."-rekla je kao da je to očito.
"Ti nisi normalna!"-uskliknula sam"
"Točno tako i zato mi je život oduvijek bio predobar."-rekla je i iskapila kavu dok sam ja uzimala poveći gutljaj svoje.
"Ja ne vjerujem da si me uopće ispitivala ovakve stvari."-rekla sam odmahnuvši glavom.
"Oh, vjeruj. Drugi puta ćeš biti opuštenija."-rekla je na što sam otpila još gutljaj svoje kave.
"U redu, mjenjam temu. Kako tebi ide s Bruceom? Je li naučio išta o hrvatskom?"-upitala sam na što je kimnula.
"Nama dvojima je dobro, učim ga hrvatski, ali trebat će još neko vrijeme da ga naučim sve."-rekla je na što sam ja kimnula iskapivši kavu.
A/N Vote and coment!
YOU ARE READING
Noćni čuvar
RomancePriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...