~Tom Cruise~

34 4 1
                                    

Cijela šetnja do apartmana protekla je u tišini, ušli smo u apartman, i dalje tišina. Samo me postrance pogledavao, ali ništa nije govorio. (Prije toga su se presvukli) Dok smo bili u dnevnom boravku, njegovi su nešto promatrali na TV-u, a Karla je namotavala bandaže. Dok nitko nije obraćao pozornost, Mario mi je očima pokazao da odem u sobu. Nesigurno sam ga pogledala na što se namrštio i ponovno pokazao očima prema našoj sobi. Ustala sam se i bez riječi otišla u sobu, nakon desetak minuta došao je i on. Ušao je i tiho zatvorio vrata, oslonio se na zid i rukom prešao preko lica. Sjedila sam na rubu kreveta nervozno ga pogledavajući. Zadrhtao je i stresao se.

"Ne možemo više ovako nastaviti, ne želim se stalno svađati."-prošaptao je i naslonio se na vrata.

Kimnula sam.-"Slažem se, ali kako da to postignemo? Čim ugledamo priliku nastupi svađa."-prošaptala sam, zurio je u pod, nije me promatrao.

"Ne znam, ali ove svađe me stalno živciraju, znaš da te volim i svađe mrzim više od ičega."-prošaptao je i ipak podigao pogled prema meni.-"Zašto si onako otrčala danas? Gdje ti je bila pamet? Zaprepastio sam se."-promrmljao je s uzdahom.

"Znam, oprosti, stvarno. Nisam htjela. Samo sam htjela ostaviti tu svađu iza sebe."-prošaptala sam.

"Samo, preklinjem te, nemoj to više ponoviti."-promrmljao je, a ja sam kimnula.-"E sad, nije da želim skretati s teme, ali... je li tebi hladno?"-upitao je i ponovno zadrhtao.

"Ne, zapravo mi je prilično vruće."-rekla sam zabrinuto, prišao je krevetu i legao pored mene umotavši se u deku.

"Sranje! Ja se smrzavam!"-rekao je drhteći.

Prišla sam mu i spustila ruku na njegovo čelo, čini mi se da nema vrućicu.

Slegnula sam ramenima.-"Čelo ti nije vruće."-prošaptala sam i počela ga maziti po kosi.

Zavukla sam se pored njega u deku i snažno ga zagrlila, drhtavim rukama je obuhvatio moj struk.

"Ja ću te ugrijati."-rekla sam ovaj puta bez smiješka.

Njegovo drhtanje se u tišini smirivalo, čvršće sam ga grlila svake sekunde.

"Hvala ti."-prošaptao je ovaj put bez drhtanja i poljubio me u vrat.

Pomazila sam ga po kosi koja je na nekim mjestima još uvijek bila malo mokra zbog tuširanja.

"Tvoja kosa je tako savršena."-prošaptala sam i zavukla ruke dublje u njegovu kosu.

"Ti si savršena."-promrmljao je s blagim osmijehom.

"Znaš trebali bismo reći našima da sutra idemo."-prošaptala sam.

"Znam, rado bih to sredio, ali trenutno mi je hladno."-promrmljao je i čvršće me privio uz sebe.

"Zajedno ćemo ići."-rekla sam na što je uzdahnuo.-"Ljubavi, boli li te nešto ili ti je sam hladno?"-upitala sam i odmaknula se od njega da ga bolje promotrim.

Nije izgledao ništa posebno drugačije osim što je bio blijeđi.

"Za tvoju informaciju, ja se smrzavam, a ti si se upravo odmaknula!"-zacvilio je i zgrabio me za ruke te me povukao k sebi.

"Oprosti, samo se brinem za tebe ovo je čudno. Kako ti sredinom osmog mjeseca može biti hladno?"-upitala sam ni sama ne shvaćajući.

"Nemam pojma."-prošaptao je i ustao se te iz ormara izvadio trenerku i majicu dugih rukava.

Drhtao je dok je skidao košulju, krenula sam izaći iz sobe, ali on me prekinuo.

"Nemoj."-rekao je na što sam ga pogledala s podignutom obrvom.

"A što ti očekuješ od mene?"-upitala sam, a on se drhtavo nasmiješio.

"Da ostaneš."-prošaptao je i skinuo košulju te mi ju dobacio.

Preokrenula sam očima, složila sam košulju i odložila ju u ormar.

"Vidimo se."-rekla sam i izašla prije nego me uhvati.

Nekoliko minuta poslije je i on izašao pomalo namršteno me pogledavši. Ušli smo u dnevni boravak, sjeo je na kauč, prišla sam mu i sjela mu u krilo. Tiho sam mu prošaptala kraj uha.

"Zar im nećemo reći, sad?"-upitala sam zbunjeno.

"Opusti se malo."-prošaptao je na što sam se naslonila na njega i spustila lice na njegov vrat.

Sjedili smo tako neko vrijeme dok me on mazio po ruci, povremeno pogledavajući TV. Nije ni čudo, prikazivao se film Toma Cruisea, a pošto je Mario obožavatelj; davao mu je puno pozornosti i često gledao njegove filmove. Htjela sam da barem malo pozornosti obrati na mene, ali on je samo tupo zurio u TV. Ako sam dobro primjetila to je bio film Na rubu budućnosti. I usput njegov najdraži film, ostavljala sam mu nježne poljupce na vratu. Spuštajući ruke niz njegova prsa. Nije obraćao preveliku pozornost, nježno me privio uz sebe, ali i dalje nije obraćao preveliku pozornost. Mazila sam ga po kosi očekujući da će me barem poljubiti, apsolutno ništa. Zeza li on to mene? Toma Cruisea voli više od mene? Shvaćam stvar s idolima, ali nikad nisam mislila da će više pozornosti poklanjati njemu nego meni. Odmaknula sam se od njega i ljutito odmarširala u sobu. Obukla sam njegovu košulju i bacila se na krevet. Slušala sam pjesme na mobitelu, nekih pola sata nakon što sam došla u sobu pojavio se i on.

"Hej."-zavodljivo je prošaptao i prišao krevetu te sjeo pored mene.

Nisam reagirala, nastavila sam slušati pjesme. Uzeo mi je mobitel i ugasio pjesme. Pokušao me poljubiti na što sam uzmaknula, a on se namrštio.

"Što je sad, Mala?"-upitao je na što sam se razbijesnila.

"Što je sad?"-ponovila sam za njim.-"Nisi me doživljavao ni pet posto tamo! Otkad su ti film i glumac bitniji od mene?"-upitala sam razočarano i okrenula se od njega.

"Mala, nisam tako mislio, žao mi je. Usredotočio sam se na film, malo previše, oprosti."-rekao je i spustio ruku na moje rame.

"Ljubavi, samo me pusti da odspavam malo."-rekla sam na što me naglo okrenuo prema sebi i poljubio.

"Stvarno mi je žao! Nesvjesno sam se uživio u film. Ne bih reagirao tako glupo, ali film me zaokupio."-prošaptao je.

"Svejedno nije bilo u redu."-prošaptala sam.

"Žao mi je, Mala."-promrmljao je i zagrlio me.

"Dobro, sve je u redu. A sad me pusti da spavam."-rekla sam na što je kimnuo.

"U redu, laku noć."-rekao je i legao pored mene.

A/N Vote and coment!

Noćni čuvarWhere stories live. Discover now