~Spremi se~

24 5 4
                                    

Uzvratio je poljubac i to nimalo nježno te smo se nastavili ljubiti nekoliko minuta prije nego je on počeo otkopčavati košulju.

"Mario, nemoj."-rekla sam na što me pogledao uzdahnuvši.

"Ma daj, hajde."-prošaptao je i dalje nadvijen nad mene.

"Jesi pio?"-upitala sam ga.-"Iskreno mi reci."-rekla sam na što je preokrenuo očima.

"Jesam, ali malo."-promrmljao je uvjeravajući me da to nije ništa te me pomazio po licu.

"Uz sve ovo još si i popio."-rekla sam odmahnuvši glavom.

"Nina, jedva da sam okusio alkohol, svega sam svjestan. Molim te."-prošaptao je.

"Mario, prestani."-rekla sam na što me namršteno pogledao.

"Lako je sada reći, Mario prestani. Sad kad si mi napravila to što jesi."-promrmljao je naživcirano, dobro sam znala i vidjela zašto i za koji dio sebe priča.

Ustao se, ustala sam se za njim i zagrlila ga s leđa.

"Oprosti, gle."-rekla sam odmaknuvši se.-" Svađali smo se do prije petnaest minuta i bojala sam te se kao vraga, a sad želiš da spavam s tobom. Možda je moja sestra bila u pravu. Možda se jednostavno ti i ja trebamo razdvojiti na neko vrijeme da se malo smirimo i odmorimo jedno od drugog."-rekla sam na što je nešto bljesnulo u njegovim očima.

Možda nije bilo pravo vrijeme da mu kažem, popio je.

"Ostavila bi me? Ti, bi ostavila mene?"-upitao je pokazujući rukama malo sebe malo mene.

Zatim me podigao u zrak, ovila sam noge oko njegovog struka i nelagodno ga pogledala.

"A zašto bi ti mene ostavila?"-upitao je.-"Ja znam da sam stariji tih prokletih osam godina, znam da se trenutno bojiš, ali ti obećajem da ti stvarno neću ništa. Nisam glup da te udarim, nisam lud da se derem na tebe. Smetaju li ti godine? Moje ponašanje? Ja, općenito?"-ispitivao me na što sam samo odmahnula glavom.

"Ljubavi, ne smetaju mi godine, sve mi se sviđa na tebi, a ponašanje ti je u zadnje vrijeme čudno, ali nije to razlog. Ja.."

"Samo mi reci je li razlog ono što je tvoj tata odmah mislio o meni? Da te ne volim, da te želim zbog toga da te iskoristim za znaš što. Da samo to želim jer sam prokleto stariji? Jer si pored mene još uvijek dijete?"-ispitivao me, u ovom trenutku mislila sam da je poludio.

"Mario, ja tebe ne želim ostaviti. Nijedan od navedenih razloga nije točan. Ja samo mislim da se trebamo razdvojiti na možda pet dana da bismo se odmorili jedno od drugog. Kad bismo opet bili zajedno ne bismo se toliko svađali."-rekla sam na što je odmahnuo glavom.

"Molim te nemoj da to radimo. Već sada znam da si mi ti i više nego potrebna."-rekao je na što sam kimnula.

"U redu."-prošaptala sam i poljubila ga u obraz.

"Ali, sad mi ozbiljno reci. Smeta li ti što je među nama osam godina? Smeta li ti što ovako izgledam? Smeta li to što sam ovako star?"-upitao je na što sam ga zbunjeno pogledala.

"Da mi smeta tvoj izgled i godine jel misliš da bih bila s tobom? I prestani govoriti da si star jer nisi!"-prosiktala sam na što me sumnjičavo pogledao.

"Okej."-promrmljao je i poljubio me.-"Volim kad se ljubimo poslije svađe ili dugog razgovora."-rekao je i nasmijao mi se nastavljajući me ljubiti što sam mu ja zadovoljno dopuštala.

Nacerio se spuštajući poljupce niz moj vrat prema ključnoj kosti.

Jutro

Mario P.O.V.

Alarm me probudio ranije nego obično, ona je ležala pored mene glavu je držala na mom ramenu. Kosa joj je padala po mojoj ruci, otvorila je oči i primaknula glavu do mog lica te me poljubila. Uzvratio sam poljubac i osmijehnuo se.

"Dobro jutro."-rekla je oslonivši se na lakat.

"Jutro."-prošaptao sam odmjerivši njeno tijelo.

Nosila je samo donje rublje i moju košulju preko toga i to otkopčanu. Ugrizla se za usnicu, na što sam ja vjerojatno problijedio. Odmaknuo sam pogled s nje jer mi ovo nije nimalo pomoglo da odmaknem misli od sinoćnje večeri. Ustao sam se iz kreveta i krenuo prema kupaonici počešavši se po potiljku. Ona se nasmijala ugledavši me samo u boksericama.

"Ne želiš se prvo malo maziti sa mnom?"-upitala je na što sam se vratio do kreveta i nadvio se nad nju.

"Mislim da nemamo vremena."-prošaptao sam i poljubio ju.

"Tko bi rekao da ćeš ti to ikada reći?"-rekla je nasmiješivši se.

"Možemo se maziti, ali onda ćeš zakasniti na posao isto kao i ja."-rekao sam i ponovno ju poljubio.-"Iako su tvoje ponude u zadnje vrijeme jako primamljive."-prošaptao sam joj pored uha i poljubio ju u vrat.

"Znam, ali u pravu si, moramo na posao."-rekla je i nekako se uspijela izvući ispod mene.

"Ne."-prošaptao sam uzdahnuvši.

"Imamo cijelo poslijepodne kad dođemo s posla."-rekla je na što sam se podsmijehnuo ustavši se.

"I samo da ti kažem, izgledaš nevjerojatno."-prošaptao sam ponovno odmjerivši njeno tijelo svojim pogledom.

"Hajde, idi se spremati, ne želim zakasniti."-rekla je pokušavši me spriječiti u tome da pohranim tu sliku u svoj um.

Ustao sam se i pogledao ju namrštivši se.

"Vrati mi košulju."-rekao sam i prišao joj spustivši ruke na njen struk.

Osmijehnula mi se.-"Uzmi ju ako ti treba."-rekla je promatrajući me na što sam se podsmijehnuo.

"Zar misliš da ne bih?"-upitao sam pogledavši ju s podignutom obrvom.

"Ne znam, još uvijek nisi."-rekla je na što sam uhvatio rukave košulje i skinuo joj ju.

Namršteno me pogledala na što sam se nasmijao i poljubio ju obukavši košulju. Nakon što smo se oboje presvukli i popili kavu izašli smo iz kuće. Sjeli smo u auto, nasmijala mi se. Upalio sam auto i zaputio se prema trgovini u kojoj ona radi. Zaustavio sam auto, ona je htjela izaći na što sam ju zaustavio.

"Čekaj."-prošaptao sam i poljubio ju, kad se htjela odmaknuti opet sam ju poljubio.

"Nemoj pretjerivati."-rekla je namignuvši mi te izašla prije nego sam joj odgovorio.

A/N Vote and coment!!

Noćni čuvarWhere stories live. Discover now