Zaspao je gotovo odmah nakon što sam ja izašla. Bio je užasno nemiran, stalno se trzao i okretao. Mrmljao je nešto u snu, nisam ga razumjela, ali stalno je drhtao i kašljao grubim kašljem koji je stvarno loše zvučao. Povlačio je pokrivač i pokrivao se skroz do vrata umatajući se u pokrivač i deku. Svaki puta kad bi se zakašljao uhvatio bi se za pluća drhteći. Bila sam u prizemlju, čitala sam knjigu, ali onda sam začula da stvarno snažno kašlje. Ostavila sam knjigu i brzim korakom se zaputila u sobu. Otvorila sam vrata, okretao se u snu i pričao gluposti. Počeo je zamahivati šakama i mrmljati moje ime, prišla sam krevetu i nježno spustila ruku na njegovo rame.
"Mario..."-prošaptala sam.-"Hej.."-rekla sam i malo snažnije ga povukla za rame.
Trznuo se i naglo otvorio oči, zurio je u mene nekoliko sekundi. Zatim me povukao na sebe i snažno zagrlio.
"Tu si.."-tiho je prošaptao.-"Sa mnom si!"-promrmljao je sretno.
"Ljubavi, mislim da si sanjao nešto."-rekla sam i nježno ga zagrlila spuštajući jednu ruku u njegovu kosu.
Glas mu je trenutno bio grub i hrapav zbog upale pluća, bio je jako blijed i stvarno je izgledao umorno. Nježno me odmaknuo od sebe i poljubio me u ruku.
"Molim te donesi mi one proklete tablete, mislim da umirem."-prošaptao je i pomazio me po ruci.
Kimnula sam i izašla iz sobe te se spustila po stepenicama i potražila tablete. Uzela sam kutiju tableta sa stola iz dnevnog boravka i popela se po stepenicama. Ušla sam u sobu, ali njega nije bilo unutra.
"Mario!"-pozvala sam ga kad sam izašla iz sobe.
"Ovdje sam.."-viknuo je hrapavim glasom, čuo se negdje iz dna hodnika, pratila sam njegov glas.
Ušla sam u sobu iz koje je dopirao glas. Mario je ležao u krevetu ponovno prekriven dekama i pokrivačem.
"Hej, zašto nisi ostao u sobi?"-upitala sam ga kad sam sjela pored njega.
"Želim da ti tamo spavaš."-prošaptao je umorno.
"Spavat ću pored tebe.."-rekla sam, ali me prekinuo.
"Nećeš. Ne želim te zaraziti, dođi k meni samo kad mi nosiš tablete ili ako te zovem. Molim te."-prošaptao je i uhvatio me za ruku.
"Mario, ne smeta mi, volim te i..."-ponovno me prekinuo.
"Nina, molim te, gle volim te i sve. I baš iz tog razloga ne želim da smo u istoj prostoriji jer se možeš razboljeti. Ne želim da prolaziš kroz ovo kroz što ja prolazim."-prošaptao je.
Spustila sam pogled.-"Okej, ako ti tako hoćeš."-prošaptala sam i dodala mu tabletu i čašu vode.
"Hvala ti."-promrmljao je i popio tabletu uz malo vode.
Odložio je čašu na noćni ormarić i pogledao me zamišljenim pogledom. Uhvatio me za ruku i nježno me mazio po zapešću. Prošlo je sigurno pola sata, a mi se nismo nimalo pomaknuli iz ovog položaja. Zaustavio je svoju ruku na mojoj i nježno isprepleo naše prste.
"Lijepa si."-prošaptao je i malo jače stegnuo moju ruku u svojoj.
"Hvala."-prošaptala sam s osmijehom i pomazila ga po obrazu.
"Poljubio bih te, ali trebam čekati dva tjedna najmanje da te ne bih zarazio."-prošaptao je.
"Jebeš to."-prošaptala sam i htjela ga poljubiti, ali zaustavio me.
"Ne."-prošaptao je iako se činilo da me prilično nevoljko zaustavio.
Poljubila sam ga u vrat, a on me nježno zagrlio.
"Volim te..."-zadovoljno sam prošaptala.
"I ja tebe, Mala."-prošaptao je i dopustio mi još jedan poljubac prije nego me odmaknuo od sebe.-"Hajde sad, ne želim da mi se razboliš."-rekao je s osmijehom i spustio se niže u krevet te me nježno udario u rame.
"Ne želim spavati tamo bez tebe."-prošaptala sam tužno i spustila glavu na njegovo rame.
"Mala, ne želim ni ja bez tebe, ali moraš."-prošaptao je.-"Izdrži bez mene dva tjedna pa ću ti se odužiti."-rekao je i nekako podlo se osmijehnuo.-"Odužit ću ti se za sve godine koje si propatila, a ja nisam bio s tobom."-prošaptao je i poljubio me u vrat.
Nasmijala sam se, i pomazila ga po kosi.
"Okej, idem van. Zovi me ako budeš trebao bilo šta."-prošaptala sam i poljubila ga u čelo te izašla.
A što da ja sad radim dok on spava? Ne da mi se ni čitati knjigu stalno, a rekla sam mu da neću izlaziti. Ne bi bilo u redu od mene da pozovem nekog dok on leži gore bolestan. Taman dok sam razmatrala tu ideju začula sam kucanje na vratima. Otvorila sam vrata i ugledala Karla.
"Hej."-promrmljala sam popravljajući kosu.
"Oho, jesam ja to prekinuo tebe i Maria u nečemu?"-upitao je uz podmukli smijeh.
Nježno sam ga udarila u rame.
"Budalo."-promrmljala sam.-"Nisi nas prekinuo. Zar ti nije javio da je bolestan?"-upitala sam pomalo zbunjeno.
"Mario je bolestan?"-upitao je iznenađeno.
"Aha."-rekla sam.
"Nemoj zajebavat!"-rekao je, pomaknula sam se, te je on ušao u kuću.
"Gore je u sobi na kraju hodnika."-rekla sam na što je kimnuo.
"Pretpostavljam da spava, neću ići sad. Želiš da ti pravim društvo ili da idem kući?"-upitao je.
"Ostani, slobodno. Nije problem."-prošaptala sam.
"I što ćemo mi raditi?"-upitao je.
"Pretpostavljam da ćeš ti popiti nešto, a pod tim mislim na alkohol."-rekla sam s osmijehom.
Široko se osmijehnuo i sjeo za stol dok sam mu ja dodavala čašu. Otišla sam u podrum i s jedne od polica uzela Mariovu vodku te ju donijela u dnevni boravak. Karlu je nešto bljesnulo u očima dok sam mu točila vodku u čašu. Inzistirao je na tome da i ja pijem kako on ne bi pio sam. Tako da sam usprkos svemu natočila vodku u svoju čašu. Nakon što smo nazdravili oboje smo otpili nekoliko gutljaja.
"Mmm.."-promrmljao je.-"Obožavam vodku, već sam ovdje popio nekoliko boca. Da stvar bude bolja bile su Mariove."-rekao je te smo se oboje nasmijali i popili još nekoliko gutljaja.
"Jesi znao da on puši?"-upitala sam.
"Tko ti je rekao?"-upitao je.
"Išao je doktoru jer sam ja sumnjala da ima upalu pluća, i priznao je doktoru da puši. A i našla sam dvije kutije cigareta u njegovom noćnom ormariću. Rekao je da su tvoje, dobro pa sam posumnjala."-promrmljala sam.
Slegnuo je ramenima.-"Ma nije on ni kriv."-prošaptao je i iskapio preostalu vodku iz čaše.
A/N Vote and coment!
YOU ARE READING
Noćni čuvar
RomancePriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...