~Posao?!~

19 4 1
                                    

Sjedio sam na kauču, a ona je sjedila u mom krilu mazeći moju kosu.

"Ljubavi..."-prošaptala je.

"Hmm?"-upitao sam zbunjeno jer sam skoro zaspao.

"Želim si naći posao.."-promrmljala je i ugrizla se za usnicu.

"Zašto?"-upitao sam sad već totalno budan.

"Ne želim da ti radiš dva posla, to te umara, a ja nikad ništa ne moram raditi. Uostalom bude mi dosadno bez tebe."-rekla je i rukom kliznula niz moj prsa na što sam ju zgrabio za zapešće.

"Ne moraš raditi, meni nije problem raditi dva posla."-rekao sam slegnuvši ramenima.

"Mario, ma daj... imam devetnaest, nemam pet."-rekla je na što sam ju odmjerio pogledom.

"Svejedno. Nema potrebe."-pokušavao sam, ali nije prestajala.

"Daj, Mario molim te! Što želiš da napravim da me pustiš!"-upitala je na što sam uzdahnuo.

"Ne znam, razmislit ću, u redu?"-upitao sam na što je kimnula.

"Hvala ti ljubavi!"-rekla je nasmiješeno.

"Ali ići ćemo u sobu večeras... može?"-upitao sam i poljubio ju u vrat na što se nasmijala.

"Može."-rekla mi je nasmijano i poljubila me.

"A da idemo odmah?"-upitao sam.

"Ne, dogovorili smo se da idemo poslije."-rekla je i prijeteći podignula prst u zrak.

Spustio sam pogled s uzdahom.

"Okej, može."-prošaptao sam i poljubio ju.

"A što ćemo sad?"-upitala je mazeći me po kosi.

"Meni je odlično i ovako."-prošaptao sam.

"Mario."-promrmljala je s uzdahom.

"Pa što? Meni je lijepo."-promrmljao sam i poljubio ju.

"Meni je dosadno..."-prigovarala je igrajući se mojim prstima.

"Vani je vruće, gledaj TV ili spavaj ili nešto treće."-prošaptao sam poljubivši ju u obraz.

"Mislim da idem tražiti posao."-rekla je na što sam preokrenuo očima.

"Dobro, laptop ti je na stolu."-mrzovoljno sam procijedio na što me poljubila.

"Hvala, nemoj biti ljut. Znaš da to ne volim i da me rastužuje."-rekla je na što sam uzdahnuo.

"Nisam ljut, samo malo zabrinut."-promrmljao sam slegnuvši ramenima.

"Zašto si zabrinut? Ma daj, ništa se neće dogoditi."-rekla je i osmijehnula se.

"Ne možeš to znati."-rekao sam odmahnuvši glavom.-"Nema veze, samo uzmi laptop i počni."

Uzdahnula je.-"Nemoj biti takav."-rekla je i ustala se, došetala je do stola i uzela laptop.

Sjela je nedaleko od mene i spustila laptop na koljena otklopivši ga. Upalila je laptop i upisala nešto u tražilicu. Uzdahnuo sam i legao na kauč i spreman zaspati spustio glavu u njeno krilo. Ona je spustila ruku u moju kosu i tiho prošaptala 'laku noć'.

"Laku noć."-uzvratio sam sklapajući oči.

Nina P.O.V.

Pola sata sam pretraživala oglase za posao i mailom poslala nekoliko zamolbi za posao u uredu. Umorno sam promatrala Maria kako mirno spava i odložila laptop pored sebe. Nekoliko minuta poslije mailom sam primila prvu odbijenicu, uzdahnula sam i naslonila glavu na naslon kauča sklopivši oči. Moram čekati još dva odgovora, nadam se da ću dobiti taj posao, stvarno želim da se Mario malo odmori. A i meni bi bilo dobro malo raditi umjesto da sam stalno kod kuće. Sat vremena poslije pročitala sam dva pristigla maila, jedan je bio odbijenica, a drugi: Čestitamo! Primljeni ste! Hvala Bogu! Jedva čekam! Sutra počinjem, nakon razgovora za posao, nadam se da se Mario neće ljutiti kad sazna tko mi je šef. Čovječe, o tome uopće nisam razmišljala. Nekoliko minuta poslije mog unutarnjeg monologa Mario se promeškoljio i otvorio oči.

"Nina?"-promrmljao je hrapavim dubokim glasom.

"Da?"-upitala sam i provukla ruku kroz njegovu kosu.

"Koliko je sati?"-upitao je i sjeo pored mene.

"20:32."-promrmljala sam na što je kratko kimnuo i ustao se te se bez riječi zaputio u kupaonicu.

Nakon što se umio i prstima popravio frizuru izašao je iz kupaonice i produžio u kuhinju. Uzeo je jednu jabuku iz zdjele s voćem i zainteresirano me pogledao.

"I? Netko je prihvatio tvoju zamolbu za posao?"-upitao je neutralna izraza lica zureći u mene.

"Da, ali mislim da se nećeš slagati s tim, pa..."-rekla sam nesigurno se ugrizavši za usnicu.

"Zašto to misliš? Gdje si dobila posao?"-upitao je ponovno zagrizavši jabuku.

"U uredu, ovdje u Sl. Brodu, u jednoj trgovini."-rekla sam i ustala se te prišla pultu na koji je bio naslonjen.

"Pa, u čemu je onda problem?"-upitao je zbunjeno polako dovršavajući jabuku.

"U mom šefu."-rekla sam spustivši pogled.

"Šefu?"-zbunjeno je upitao i bacio oglodak jabuke u koš.

"Da, moj šef je... um, Leov tata."-rekla sam na što je zaškrgutao zubima.

"Ne!"-rekao je na što sam razočarano spustila pogled.

"Mario, molim te."-rekla sam na što me bijesno pogledao.

"Ne! Da nisi prihvatila taj posao!"-prosiktao je i žustrim korakom izašao iz kuće zalupivši vratima.

"Nemoj, ljubavi kamo ćeš?!"-povikala sam za njim.

Strovalila sam se natrag na kauč, nisam htjela da bude ljut. Kamo je dovraga otišao? Čula sam da je upalio auto, sranje. Kamo će on? Zašto se toliko naljutio? Pa ne vodi Leo tu trgovinu. Zašto je tako burno reagirao? Neće valjda otići k njima? Ne, Isuse, što ako budu zvali policiju? Zgrabila sam mobitel i pronašla Karlov broj na brzinu ga nazvavši. Javi se! Cviljela sam u sebi.

"Halo?"

"Karlo? Je li Mario tu?"-upitala sam ugrizavši se za usnicu.

"Nina? Ne nije tu on..."

Nije nastavio, s njegove strane začuo se tresak kad su se pretpostavljam vrata otvorila.

"Fuck! Pretpostavljam da si to čula, stigao je. Ne brini, vratit ću ti ga, znam što će ga smiriti."

Rekao je i nakon toga poklopio, uzdahnula sam. Samo da ga brzo dovede. Pola sata nakon našeg razgovora netko je pokucao. Brzinom svjetlosti dotrčala sam do vrata i otvorila ih. Karlo i Mario su stajali pred vratima, Mario mi se glupavo smiješio mutnog pogleda.

"Napio si ga?"-upitala sam.

"Hej, bilo je ili to ili da ti ga vratim onako bijesnog."-rekao je slegnuvši ramenima.

"U redu, hvala na pomoći."-rekla sam s uzdahom dok me Mario tromo pokušavao zagrliti.

"Treba li ti pomoć da ga staviš u krevet?"-upitao je na što je Mario nešto nezadovoljno promrmljao.

"Bit ću u redu, hvala."-rekla sam, a on je kimnuo odlazeći.

Zatvorila sam vrata, a Mario je i dalje pokušavao privući moje tijelo uz svoje i zagrliti me.

"Mario..."-promrmljala sam.

"Nisam htio onako vikati, oprosti."-mrmljao je mutnog pogleda nekim blesavim glasom.

Čovječe? Koliko je popio?!

A/N Vote and coment!

Noćni čuvarWhere stories live. Discover now