Prišla sam mu... sjedio je na stolici držeći noge na stolu. Stavila sam mu ruku na rame, preplašeno se trznuo i odmaknuo se sa stolice. Spustio je cigaretu pored noge i zadrhtao kad me ugledao.
"Nina.."-promrmljao je i pogledao me, a zatim spustio pogled na cigaretu.
"Svjestan si da ti nije dobro, zašto to radiš?"-prošaptala sam i uhvatila ga za nadlakticu.
"Trebalo mi je."-tiho je prošaptao i podigao cigaretu.
Uzdahnula sam, a on je smjestio cigaretu među usne.
"Nemoj se brinuti."-prošaptao je i zagrlio me, nije dugo prošlo, odmaknula sam se od njega.
Povukao je dim i zadovoljno uzdahnuo.
"U čemu je fora s tim?"-upitala sam, a on je povukao dim i sagnuo se otpuhnuvši mi ga u lice.
Udahnula sam i blago se odmaknula. Zakašljala sam se, a on je nezadovoljno mrmmljao.
"Kako ti to možeš?"-upitala sam i blago se namrštila.-"Odvratno je."-rekla sam.
Slegnuo je ramenima.-"Ovisan sam, donekle."-promrmljao je i ponovno povukao uz osmijeh.
Počeo je kašljati, jako, jedva se zaustavio. Nije ga spriječilo, nastavio je i snažno povukao.
"Nemoj."-prošaptala sam razočarano.
"Pa, moram dovršiti ovo."-rekao je i povukao dim.
Dovršavao je cigaretu usprkos kašlju. Okrenula sam se i otišla natrag u sobu. Mislila sam da će biti raspoložen da se malo 'poigramo', naravno da ne bih spavala s njim još, ali mislila sam da ću ga moći barem malo provocirati večeras. Pošto trenutno puši vani... ništa od toga. Uzela sam jednu njegovu majicu kratkih rukava iz ormara i obukla ju. Bila mi je poput haljine, a na sebi sam imala kratke ljubičaste hlačice koje se od ove majice nisu ni vidjele. Sišla sam u prizemlje i odlučila uzeti knjigu s jedne od brojnih polica u prostoriji iza dnevnog boravka. Nešto poput privatne knjižnice, uzela sam knjigu Davida Baldaccia Hitac i izašla. Mario je bio u kući. Susrela sam se s njim, nije više pušio, kad me ugledao u svojoj majici nešto mu je bljesnulo u očima dok mi je prilazio. Zgrabio me za struk i privukao k sebi.
"Hej, umalo mi je knjiga ispala."-požalila sam se.
"Jebeš knjigu."-prošaptao je i uzeo mi knjigu iz ruke te ju odložio na stol koji se nalazio iza nas.
"Čemu nagla promjena raspoloženja?"-upitala sam.
"Čemu tako izazovna odjevna kombinacija?"-upitao je i spustio svoje lice do mog vrata nježno me poljubivši.
"Ponadala sam se da ćeš biti sa mnom u sobi, ali nisi, pa sam obukla tvoju majicu."-rekla sam, a on je ponavljao poljupce po mom vratu.
"Mhhhm... Zanemarimo to što nisam bio, sada mogu biti."-prošaptao je i ponovno me poljubio.
Spustila sam svoju ruku u
njegovu kosu, ponovio je poljubac kao da ništa nisam ni napravila."Znaš da ne smiješ."-prošaptala sam, i dalje je nastavio, ali još nježnije.
"Mmm, ali samo, malo."-prošaptao je.
Uzdahnula sam, nastavljao je poljupce dok je spuštao ruke niz moje tijelo.
"Mario.."-prošaptala sam s osmijehom.
"Što?"-upitao je.-"Voliš me? Sviđa ti se?"-šaptao je spuštajući ruke niz moja leđa.
"Oboje."-promrmljala sam.-"Ali.."
"Da znam."-prekinuo me i još jednom poljubio, a zatim se odmaknuo.
Odmjeravao me sa zadovoljnim smješkom i zatim me pomazio po obrazu te produžio do kuhinje. Za osobu koja ima upalu pluća on uopće ne kašlje često. Došla sam za njim u kuhinju. Bio je naslonjen na šank, pio je kolu. Ponovno se zavodnički nasmijao i držao pogled na majici.
Prošla sam pored njega,
promatrao me kao da sam pečeno janje. Nekako... očarano."Nina..."-očajno je prošaptao.
"Hm?"-upitala sam i ipak mu prišla nježno ga zagrlivši.
"Jebeno me privlači tvoj izbor odjeće, preklinjem te presvuci se inače ću poludjeti."-prošaptao je i jednom rukom me stegnuo uz sebe.
"Neću."-rekla sam i omotala svoje ruke oko njegovog struka.
"Izludit ćeš me."-prošaptao je, ali me podigao na šank tako da nam oči budu u ravnini.
"Nisam ja kriva što si slab na mene."-prošaptala sam i omotala noge oko njegovog struka.
"Nina.."-prosiktao je.
"Hmm?"-upitala sam namjerno ga provocirajući.
"Daj!!"-povikao je.
Nasmijala sam se i odmaknula od njega, ugrizao se za usnicu, a ja sam otišla u sobu. Nisam htjela skinuti njegovu majicu, izgledam cool, a uostalom zašto bih ga slušala? Legla sam u krevet umorno sklopivši oči. Nisam ni primjetila da je ušao, nadvio se nad mene.
"Zamolio sam te da ju skineš."-prošaptao je i poljubio me u obraz.
"Neću, sviđa mi se."-prošaptala sam.
"Namjerno mi to radiš."-prošaptao je i poljubio me.
"Točno tako."-prošaptala sam.
"Okej, evo ti ponuda; presvuci majicu, ili ću ja to napraviti."-prošaptao je i mazio me po ramenu.
"Ne bi valjda."-zaprepašteno sam upitala, a on je zgrabio rub moje, odnosno svoje majice.
Vragolasto se nasmijao, i nježno podizao majicu prema gore.
"Mario...."-prošaptala sam nasmijano.
"Molim?"-upitao je i dalje zainteresirano podižući majicu.
Zgrabila sam njegovu ruku sa svoje dvije i na taj način ga zaustavila. Spustila sam majicu i ispreplela naše prste. Zastenjao je i poljubio me te legao pored mene.
"Mučiš me."-rekao je.
"Znam."-prošaptala sam i naslonila se na njega.
"Molim te nemoj."-prošaptao je s blagim osmijehom kad sam naslonila glavu na njegova prsa.
"Nadam se da ću prestati."-prošaptala sam i usredotočila se na njegove otkucaje srca.
Bili su ubrzani, poprilično ubrzani što me na trenutak i zabrinulo, ali s tim da mi je maloprije pokušao skinuti majicu ne čudim se. Ponekad bi zadrhtao ili se zakašljao, ali meni to nije bilo važno. Uopće mi ne smeta. Na kraju sam mu rekla da mu je bolje da legne i odspava. Razljutio se kad sam se odmaknula i pokrila ga.
"Ne želim spavati, želim biti s tobom."-zarežao je, poljubila sam ga u čelo i sjela pored njega.
"Mario, hladno ti je, bole te glava i pluća i čini mi se da imaš vrućicu. Molim te, odspavaj malo. Bit će ti bolje."-rekla sam mazeći ga po kosi, svojim dvjema rukama je zgrabio jednu moju.
"Samo nemoj izlaziti iz kuće."-prošaptao je sad već lagano izgrebanim glasom.
Kimnula sam, a on je pustio moju ruku.
A/N Vote and coment!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Noćni čuvar
Любовные романыPriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...