Nina P.O.V.
Nakon što je Mario dovršio cigaretu, odlučila sam se otići istuširati nakon što sam mu zaplijenila tri kutije cigareta. Ponijela sam ih sa sobom u kupaonicu i ostavila ih na ormariću. Zaključala sam vrata, i krenula s tuširanjem.
Nakon što sam završila s tuširanjem shvatila sam da sam bila toliko glupa da sam ostavila odjeću u ormaru. Nervozno sam uzdahnula, odlično, a Mario je u sobi. Preokrenula sam očima i obukla ogrtač, otključala sam vrata. Zaputila sam se niz hodnik i duboko udahnula prije nego sam otvorila vrata sobe. Gasio je opušak cigarete u pepeljari kad sam ušla, čim je podigao pogled prema meni ustao se. Sranje."Daj, Mario!"-rekla sam kad mi je prišao.-"Zaboravila sam uzeti pidžamu, makni se da ju uzmem."-rekla sam uzmičući pred njim.
Nasmijao se.-"Kriste! Neću ti ništa."-promrmljao je i nježno me povukao k sebi.
"Pusti me da uzmem pidžamu! Skoro je dvadeset tri sata, umorna sam."-rekla sam, a on se zadovoljno nasmiješio.
"Što se mene tiče možeš ti i ovako u krevet, ili bez ogrtača ti biraš."-prošaptao je i osmijehnuo se poljubivši me u vrat.
"Mario..."-prošaptala sam spustivši ruke u njegovu kosu.
Sagnuo se i počeo ostavljati poljupce po mom vratu. U svakom pokušaju da se odmaknem još bi me bliže privio uz sebe.
"Zašto me jednom ne pustiš?"-promrmljao je i blago se namrštio, ali unatoč svemu nastavljao je poljupce.
Nakon nekoliko minuta je prekinuo poljupce i mrzovoljno se odmaknuo. Njegov pogled me pratio cijelo prokleto vrijeme dok sam uzimala pidžamu iz ormara.
Značajno me pogledao.-"Nina..."-zacvilio je nježno dotaknuvši gornji rub ogrtača.
"Mario..."-rekla sam, uzdahnuo je i vratio se do kreveta spuštenog pogleda.
Izašla sam van iz sobe i u kupaonici obukla pidžamu. Napokon! Vratila sam se u sobu, stajao je pored kreveta u donjem dijelu pidžame. Kratko je bacio pogled na mene dok sam ulazila, a zatim je vratio pogled na majicu koju je upravo oblačio.
"Oprosti."-tiho sam prošaptala.
Okrenuo se prema meni, bacio pogled na mene i odmahnuo glavom.
"Sve je okej."-prošaptao je.-"Znam da si mlada, da imaš samo osamnaest i sve ostalo. U redu je, ja sam bio glup."-promrmljao je dok je spuštao pepeljaru na drugi kraj noćnog ormarića.
"Nisi ni ti star."-prošaptala sam zureći u pod.
"Imam 26."-promrmljao je.
"Za mene nisi star."-rekla sam stojeći na istom mjestu, počeo mi je prilaziti.
"Tebi nisam. Svima ostalima sam star i naspram tebe i općenito. Nekolicini nisam baš drag. Naročito zbog toga što poznaju tebe pa smatraju da sam prestar za tebe. Vjerojatno i da sam te nagovorio na sve ovo, neki misle i gore stvari o meni. Neću ti ih baš govoriti, ali kad smo već načeli temu, pa rekoh da ti se izjasnim."-promrmljao je.
"Žao mi je što ti govore takve stvari i što te ne vole."-rekla sam i dalje zureći u pod.
Osjetila sam njegove ruke na svojem struku.
"Briga me što mi govore, samo ti si mi bitna. Ali ako ti netko bude nešto govorio odmah mi moraš reći, vjerojatno bih se potukao. Ali, to je totalno ne bitno pa se ne zamaraj time."-rekao je i podigao me u zrak.
Ovila sam noge oko njegovog struka i držala se za njegova ramena, spustio je svoje ruke na moja leđa. Ovako je bilo lakše razgovarati jer smo na istoj visini.
"Ne volim kad ljudi govore nešto što nije istina o ljudima koje volim ili o meni."-rekla sam spuštajući glavu na njegov vrat.
"Ni ja, ali ljudi su takvi, navikao sam se na to."-promrmljao je i prišao krevetu te me nježno spustio na njega.
Počeo je kašljati, jako.
"Rekla sam ti da me ne podižeš ako ti nije dobro."-prigovorila sam mu kad je prestao kašljati.
"U redu sam."-prošaptao je i još jednom se zakašljao.-"Idem obrijati bradu."-promrmljao je.-"Zašto ti smeta? Čovječe stara je samo četiri dana."-rekao je kroz tihi smijeh.
"U redu je kad je stara najviše dva dana, preko toga ništa, samo ispod toga."-rekla sam na što se nasmijao i preokrenuo očima.
Otišao je u kupaonicu, nasmijala sam se i pošla za njim. Stojala sam pored njega promatrajući ga. Radio je to bez problema, promatrao je svoj odraz u zrcalu i brijao bradu. Često je bacao pogled na mene i osmijehivao se. Na jednom dijelu obraza se malkoc porezao žiletom i opsovao ispod glasa nastavivši. Nakon što je završio umio se i nanio after shave. Zadrhtao je kad je tekućinom dotaknuo ogrebano mjesto.
"Pripazi dok to radiš."-rekla sam.
"Sljedeći put mi ti obrij bradu, a da me ne porežeš."-rekao je i preokrenuo očima dok sam se ja osmijehivala.
"Može."-prošaptala sam i duboko udahnula.-"Volim miris after shavea."-prošaptala sam i pomazila ga rukom po obrazu.-"Puno bolje izgledaš."-prošaptala sam, a on se nasmijao.
"Ja uvijek dobro izgledam."-rekao je sa zadovoljnim smješkom.
"Znam, ali sad si još lijepši."-promrmljala sam dok smo ulazili u spavaću sobu.
Ponovno ga je uhvatio val kašlja i umalo se ugušio dok je pio tabletu. Legli smo u krevet, iskreno bila sam umorna, ali nisam mogla zaspati. Očito nije ni on jer nije ugasio svijetlo, vjerojatno je pretpostavio da neće moći zaspati. Mazio me po ruci, nasmijala sam se potpuno se prepuštajući tom osjećaju.
"Tako sam umoran, a uopće mi se ne da spavati."-promrmljao je.
"Isto je i sa mnom."-promrmljala sam, ali zadržala sam za sebe činjenicu da me ovo tjera na razmišljanje o Danielu.
Imati dijete, kako je to? Mrmljala sam u sebi razmišljajući. Mislim imam samo osamnaest, i nemam pojma o tome što je majčinstvo. Ali bilo bi lijepo imati dijete, Daniel je to potaknuo u meni, svo ovo razmišljanje. Žao mi je samo to što nisam pitala onu curu za njen broj, imamo slične probleme. A i, mogla bih ponekad viđati Daniela, možda bi me njegova mama poučila o tome kako je imati dijete. Nakon svega toga na pamet mi je palo sjećanje kad me od te cure muž zagrlio. Mario se ponio poprilično zaštitnički, slatko.
A/N Vote and coment....
YOU ARE READING
Noćni čuvar
RomancePriča o jednoj običnoj djevojci imena Nina Rog. Koja odlazi u svatove kod obiteljskih prijatelja. Nina je prosječna djevojka koja u svatovima ugleda zgodnog mladog konobara Maria Štrleka. Koji joj za tren promjeni život. Saznajte više u ovoj priči...