-Леа,знаеш ли къде е Алекс?!Няма го в неговия апартамент, а тук беше отключ... - Макс се появи...
"О не пак!...Защо това копеле идваше с най-неудобния момент..."
-Явно ти най-добре знаеш къде е... -Макс не спря да ни гледа.
-Виж,Макс...не е това,което изглежда... - казах,опитвайки да се измъкна от Алекс
-Ами,вие сте полуголи,Алекс е отгоре ти,а не изглеждам да ти е проблем... - той повдигна вежда и най-накрая дойде да ми помогне да стана.
-Виж,изгорихме се с китайско,бяхме намазани с мехлем и стояхме с него един час...през това време пихме,а аз прекалих...Точно си обличах тениската когато залитнах и паднах върху нея...
-Не бих го обяснила по-добре. - обадих се най-накрая.
-Трябва да се обаждам преди да идвам...
-Да! - казахме едновременно с Алекс.
-Добре,добре... - каза Макс и вдигна ръце. - Дойдох само да те проверя и се измитам!Чао!
-Чао пич!
-Чао!Макс вече беше излязъл и отново бяхме сами...
-Защо винаги те проверя?
-Проверява ме дали не върша някаква глупост...не иска една случка да се повтаря.
-Какво е станало? - Алекс седна на дивана.
-Бях посегнал към кокаина...но той ме видя и ме отказа от него,не съм близвал от тогава...
-О,ясно... - погледнах надолу,но вътрешно се радвах,че ми споделяше всичко...Аз почиствах докато той все още седеше на дивана.Когато стигнах до него видях,че е заспал.Естествено нямах нищо против,дори обратното.Нямаше да е толкова самотно тук...След като го завих с одеалото от моята стая се настаних до него внимателно,започвах да го гледам как спи...Беше толкова сладък,а и още беше без тениска...
"Спри,просто спри да го гледаш!Ще откачиш по него!..."
Тогава случайно или нарочно,той положи глава върху бедрата ми.Сложих ръце на устата си,за да не изкрещя от болка.Беше легнал на бедрото,което не ми беше изгорено,но главата му в голяма степен допираше и другото...Болеше адски много,но сърце не ми даваше да го събудя...
...
Алекс беше прав,мислех за него цяла нощ...За косата му...За парфюма му...
Очите му...Устните.Ако Макс не се беше намесил сигурно вече щеше да стане зле..."Как той винаги знаеше кога да дойде?!..."
От друга страна и самия Алекс не ми даваше мира,постоянно се въртеше и допираше раната ми...
...
-Как-какво е-е...Ауч! - Алекс най-накрая се събуди -Къде съм по дяволите?
-В скута ми!
-Мамка му,защо не ме събуди?!
-Спеше толкова хубаво,че ми беше гадно...
-Изобщо спа ли?
-Не,постоянно се въртеше и ми докосваше крака!
-Господи,съжалявам!Май е станал по-зле...
-Няма нищо!Ще ми мине,не е кой знае какво...
-От друга страна,бедрата ти бяха най-хубавото нещо на което съм спал през целия ми живот! - засмях му се и извъртях очи.
-Чакай малко...Колко е часът?!
-Около единадесет...
-Боже,закъсняваме за университета...кой ли заблуждавам,няма да ходя... -усмихна ми се.
-Най-накрая да кажеш една добра идея!
-Нали? - повдигна вежда - Като извинение,поне не мога ли да направя закуска...или по-точно обяд?
-Ако намериш с какво... -казах и се засмях
-Ами..виждам яйца,мляко...олио,брашно...Ядат ли ти се палачинки?
-Ако са от твоите винаги!Но моля те облечи си тениската,вече ми става неудобно... - казах през смях.
-Добре,добре,а ти панталон!
-Имаме сделка!Напуснах хола,който беше свързан с кухнята и се оправих към моята стая,реших да се изкъпя набързо.След като го направих си сложих бельо.Реших да си сменя изцяло облеклото.Докато си харесвах блуза чух силен красяк от кухнята...
-Господи,Алекс! - намерих го на студения под върху счупени яйца - За няколко минути да ме няма и вече... - опитвах се да го изправя,но не можех,беше прекалено тъжък.
-Гърба ми!И ръката!Ауч! - изпъшка Алекс,бликащ от болка.
-Можеш ли да станеш?!Чакай нося лед!
-Мисля,че ще мога да стана!А-а не..Леа помощ!
-Алекс! - опитах се отнова да го изправя и успях с малка негова помощ.Той се хвана на мен като сложи ръката си на рамената ми и ме приближи максимално до него.
-Така,легни по корем,нося лед!
-Добре...
-Ето,къде да слагам?
-Трябва да си махна тениската,ауч!"Сега и блузата трябва да му махна...супер...няма защо!.."
-Дай на мен... - внимателно махнах блузата му - Не мърдай!...Готово!
-Дай си ръката,ще те насоча къде да поставиш леда... - той хвана ръката ми и я остави малко над кръста му. - Точно там,ох...
-Коя ръка си удари?
-Дясната...
-Ето лед и за нея,тук нали? - сложих го на лакътя му,понеже беше доста червен...
-Да,златна си!
-Знам...
-Не че се оплаквам,но...
-Какво има?!Леда ли не е на правилното място,ще го сменя...
-Не,не е това...
-Ами...? - казах и леко се отдръпнах.
-Ами нали имахме сделка,аз си слагам тениската,а ти панталон... -чак когато го каза осъзнах,че съм само по сутиен и бикини...
-Хей,не аз паднах и се потроших!А какво всъщност стана?
-Изпуснах яйцата,похлъзнах се на тях и си ударих лакътя в плота,а гърба в земята когато паднах...
-Алекс,ще полудея вече заради теб...
-И ти ме подлудяваш като стоиш само по бикини и сутиен...
YOU ARE READING
A & L :The Beginning Of The End
RomanceПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...