Няколко дълги часа се минаха,докато най-накрая бяхме стигнали и крайната дестинация - хотела.Нито Макс и крещенето му,нито странните теми на разговор,нито гадните сандвичи,нито задръстванията или каквото и да не ни разваляше погледите с Леа.Каквото и да станеше си се усмихвахме.Винаги се смяхме.Винаги...Винаги изпитвах онова чувство около нея.Чувството в стомаха.И в главата.И в сърцето.Мисля,че се наричаше щастие,но не го усещах,щом тя не беше наоколо.
Аз отидох да оправя нещата на рецепцията сам.Дадох документите на всички ни и леко казано се ядосах,щом ми казаха,че са ни взели стаите."Как така вземат стаи?" се питах и аз.Трябваше всеки да си има стая и да си почива,да чувства усамотение.Да,ама не.Сега стаите 'от някъде' станали само две.Тяхна грешка било.Естествено,че е тяхна вината,това дори беше излишно да ми го казват.Казаха,че по някакъв начин ще получим нещо като обещетение,но бях прекалено ядосан,че да облислях това тогава.Официално хотел ми дължеше услуга.
-Какво става,колко още ще се бавиш? - Леа дойде до рецепцията.
-Останали сме само с две стаи от четири.Какво ще правим?
-Аз и Ема в едната,ти и Макс в другата,елементарно. - вдигна рамене и скръсти ръце.
-Извикай ги да ги питаме дали искат да отидем другаде.
-Не искам повече и една минута в колата,а и къде мислиш,че ще намериш точно сега в най-голямата навалица по хотелите свободни стаи и дори четири? - почесах се зад врата.
-Добре,май си права.
-Винаги съм права. - усмихна ми се мазно и пак се обърнах към рецепционистката.
-Взимаме ги. - казах направо и тя ми кимна.
-Ключовете за двете стаи - триста и седма,както и за триста четиридесет и седма. - подаде ни ги и я погледнах.
-Не може ли да да една до друга? - попитах я.
-Съжалявам,че едната е в едното крило на хотела,а другата в другото,но няма повече свободни стаи...
-В целия хотел?!
-В целия,господине. - повтори ме и Леа ме дръпна за ръката.
-Алекс,нека просто да се настаняваме.Искам да си почина...
-Но ти спа в колата?!
-Искам в легло да си почина като нормалните хора... - продължи да ме моли Леа.
-Това половинката ви ли е?
-Не! - прекъсна я Леа и я изгледах - В смисъл...Ние сме приятели и ам...
-...Д-да,приятели сме... - преглътнах нещо огромно,за да го кажа.
-Жалко,можехме да ви предложим романтични спа масажи,но добре тогава.Приятна почивка от персонала на хотела.
-Благодарим. - отвърнах и взех ключовете.
"...Приятели,а?...Сериозно ли ме заклещи в приятелската зона?!...Ако това е игра,в която някой трябва да се предаде,това ще си ти,Леа..."
Бяха ни разяснили графика за закуската,обяда,вечерята,забавленията и така нататък.Върнахме се при Макс и Ема,за да вземем багажа.Обяснихме им разпределенията и се разделихме след асансьора.Моля се само леглата да са отделни,а да не е по едно цяло легло в стая.За моя огромна,гиганта,гиганстична,неописуемо голяма радост,бяха отделни.Аз бях откъм терасата и излизайки на нея можех почти да видя Леа на нейната тераса.За бога,бяхме в двата различни края на хотела и пак я виждах.
YOU ARE READING
A & L :The Beginning Of The End
RomanceПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...