-Обичам те Леа...
-Моля... - казах още в неведение.
-Ще ти го кажа още хиляда пъти ако искаш...Знам,че един вид излизаме от няколко дена,но...винаги съм го правил по един начин...и сега просто е като нещо повече... Обичам те Леа!Обичам т-... - целунах го и го прекъснах...
-И аз те обичам Алекс... - целунах го отново,но по-бавно и се сгуших още по-силно.
-Виж,влакчето пак тръгна... - каза той и се засмяхме...
-Забелязал ли си,че винаги когато става нещо между нас винаги става нещо друго?
-Да,но винаги ми харесва края... - каза той и ме целуна...След известно време вече бяхме слязли от колелото и бяхме в колата...
-Мамка му!Забравихме ти патериците! - Алекс удари волана преди да потегли.
-Няма страшно,не се ядосвай.Не ме болеше... - казах и погалих ръката му - ...не много...
-Моля?!Защо не ми каза?
-Спокойно,нищо ми няма.
-Сигурна?
-Напълно...
-Да тръгваме тогава...
-Мечката!Чакай ме тук! - тогава се усетих,че бяхме забравили играчката.
-Леа чакай! - вече бях затворила врата на колата и бях тръгнала към колелото,но не след дълго усетих Алекс да ме дърпа за ръката.
-Пусни ме,сега ще я взема и се връщам...Алекс! - казах му,но той ме беше хванал по колената и ме беше сложил на рамото си.
-Ако не се успокоиш няма да те пусна.
-Спокойна съм! - казах докато го удрях по гърба.
-Виждам... - каза и се засмя - Отиваме да я вземем заедно.
-По-бързо!
-Почти сме там...
След не кой знае колко време отново бяхме там.Учудих се отново от силата на Алекс.Беше ме носил на рамото си,а ходеше толкова бързо...-Добър вечер отново...да има забравена мечка тук накъде? - каза Алекс след като ме беше пуснал.
-Да господине...Ето я. - отговори продавача докато му подаваше мечката.
-Благодаря ви много! - казах и гушнах мечока...
-Лека вечер,хайде Леа.Той помаха за довиждане и си тръгнахме отново.Вече бяхме в колата и играчката беше на задната седалка.Аз бях хванала ръката на Алекс,която беше на скоростния лост...
-Гладна ли си? - попита ме и ме погледна.
-Малко...Може ли да минем през супермаркета?
-Разбира се,че може. - каза Алекс и отби колата.След като паркирахме се насочихме към магазина.Скоро бяхме там...
-Е,какво ти е на глава? -попитах го.
-Не зна-ам...Апчю! - Алекс опита да каже нещо но кихна... - Та казвах че...Апчю!
-Алекс добре ли си? - сложих ръка на челото му - Не си топъл?
-Или съм настинал,или наоколо има...
-Мед... - казахме едновременно и се погледнахме,след което се огледахме наоколо.
-Такъв не виждам... - казах му.
-Добре,просто да изберем какво ще ядем и да го вземем по-бързо,какво ще кажеш за...знам ли,телиатели?
-Добре,ти търси самите телиатели,аз.. всичко останало.Бързо.
Докато търсех нещата за вечерята,изведнъж някой ме дръпна за ръката и изпуснах кошницата...
KAMU SEDANG MEMBACA
A & L :The Beginning Of The End
RomansaПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...