-Проклета да си ти и ранното ти събуждане,Ема Паркър!
Извиках й докато тя обикикаляше целия апартамент като муха без глава в девет сутринта за бога.Девет.Сутринта.Лятото.Аз почти не ставах толкова рано и за университета,какво остана сега.
-Да,утре е...Дано си и взел нещо въпреки всичко...Не ме занимавай!Чао! - Ема,говореща по телефона с някой,привлече вниманието ми - А на теб,Леа - подобно,но за успиването ти! - посочи ме с пръст през отворената ми врата и се засмя,обичах и когато се кълняхме на шега.
-С кой говореше?
-С един познат.
-Ще ни запознаеш ли? - седнах в леглото и скръстих ръце.
-Ако не си в така облечена,ще си помисля. - тя се засмя и се огледах.
-Какво ми има?
-Не съм лесбийка,но с тези дарове отпред...Виждам защо Макс не изчака дори до първата ви среща. - извъртях и очи и станах - Оу-оу,Леа!
-Какво има?! - отместих поглед си от гардероба на нея.
-Ослепях!Задник като слънце имаш,прикрий го малко! - извъртях й очи и си извадих дрехи.
-Какво толкова се палиш мис "не че съм лесбийка"?Не ме виждаш така за пръв път.
-Да,но трябва да ти се карам,защото ще дойде някакъв пич,който като ти се накара едно хубаво заради даровете ти...Ще търчим по родилните след девет месеца.
-Винаги си пия противозачетъчните.Не ме плаши.
-Интересен факт за тях е,че не са напълно надежни.Около 98 процента спира...Яйцата от олиото така да го кажа,че е рано сутрин.Също,ако има шанс дори да забременееш с близнаци ако спреш да ги ползваш или нещо такова. - намигна ми и й се призсмях.
-Да бе.Първо,трябва са съм на 100 процента убедена,че няма да забременея защото някой е забравил да си сложи найлончето преди да ми го сложи.Второ,ако рода близнаци,ще ти дам да кръстиш единия както ти душа иска. - сложих ръка на сърце,бях напълно сериозна.
-Добре тогава. - стисна другата ми ръка.
-Теб не те ли е малко шубе от такива работи?
-Естествено.Но щом някакъв келеш ми е между краката,все някак ми е вдъхнал доверие.Да става каквото ще,ще е забавно.
-Ти си можела и да рискуваш,брей-й-й...
-Да,да.Гледай щом си се върнала да не те заварвам пак по бельо.
-Имах и жилетка онзи ден!Чакай,къде пак?
-С този познат.
-Да,гледай така да ме баламосваш още малко и по някое време да ми се явиш с думите "Леа,ще дойдеш ли на сватбата ми с онзи познат?!".
-Скоро ще разбереш всичко.До тогава се радвай на последния ти дни като 22 годишна.Имаш още... - погледна часовника си на китката - ...24 часа.Всъщност 15.
-Да,нека започна да се радвам,че най-гадната ми година свършва.
-Боже,каква си песимистка!Аз си броях дните и часовете до тогава!
-Още го правиш-...
KAMU SEDANG MEMBACA
A & L :The Beginning Of The End
RomansaПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...