-Добро утро,рожденничке! - Ема ме събуди,побутвайки ме по рамото.
-К-какво?
-Честит рожден ден!Боже,кога мина толкова много време и пак ми дойде рождения ден.Определено е по-хубав от предишния.Не се събудих с мрачни мисли,а дори много щастлива.Не че ми личеше много.Веднъж завинаги реших да спра да мисля за лошите неща и да погледна от хубавата страна.На това се реших вчера вечерта и напълно се отказах да замина където и да е било.Нищо сякаш не ми липсваше,това си беше моя ден и не искам никой да ми го разваля.Напук на всичко днес ще съм светя като Чайна Таун на нова година от радост.
-Как си?
-Супер!Хайде просто да отидем някъде! - наистина просто исках да се забавлявам.
-Където кажеш.Днес ти давам всичко.Давам ти да пиеш,пушиш,дори да се друсаш!Правим каквото ти и само ти искаш!
-Айде бе! - приближих се към нея за я погледа - Старата Ема да не я заключи в гардероба?
-Не,стои под тази обвивка.Излезе в отпуск.Замествам я.
-Супер!Боже,обичам да съм на 23!
-Радвам се.Сега се облечи,направих ти закуска-...
-Почти винаги ми правиш. - повдигнах й вежда и се засмях.
-Сега е само и единствено за теб направена с любимите ти неща.От сутринта само готвя заради теб!
-Най-добрата най-добра приятелка! - гушнах я от леглото и тя ме погледна усмихната.
-Подаръка ми ще дойде малко по-късно днес.Нямам търпение! - запищя и стисна юмруци.
-Сега ме държиш в напрежение какво е...
-Хайде ставай и отивай да закъсваш,не трябва да се тревожиш.Ще дойде може би на обяд,има шанс и по-рано,има шанс и по-късно.
-Боже,какво си ми взела?!Да не си ми поръчала накакъв стриптийзьор? - тя ми се засмя и стисна очи.
-Ще те уставям! - имам чувството,че беше по-щастлива и от мен.За сега всичко е супер,което е странно,много странно.Не бях с някой,с който не искам да съм,а съм с най-близката ми приятелка,която е като професионален готвач и понякога е по-яка от майка ми.Само Алекс ми липсва тук някъде в обстановката...Алекс!Веднага си проверих телефона за пръв път от вчера сигурно,дори май от онзи ден.
22:29
Алекс:Скъсала си с Макс!?
Алекс:Добре ли си?!
Алекс:Аз изобщо няма да съм ако не ми отговориш веднага!
Алекс:Какво остана за теб!
Алекс:За мен не се притеснявай!Притеснявай се за себе си!Беше ми се скарал сякаш бях направила нешо ужасно като да съм го убила,а той щеше да ме пъхне зад решетките.Поне имах някакъв отговор.
YOU ARE READING
A & L :The Beginning Of The End
RomanceПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...