I missed even his imperfections

309 18 3
                                    

          Гледната точка на Леа

   С Алекс отидохме по-рано на закуска и се прибрахме преди Макс и Ема изобщо да са станали.Те също отидоха сами и с Алекс просто си стояхме в леглото,без план за деня.Алекс дори махна нощните шкафчета между двете легла и избута другото до нашето,и така имахме двойно легло.Той въртеше кичур от косата ми на пръста си,аз му галех блузата и го целувах го във всеки възможен момент.'Обожавам го' са единствените думи,които мога да кажа в момента.
 
   -Какво ти се прави? - попитах го.
   -Каквото на теб ти се прави. - той ми удари носа с пръст - А какво ти се прави?
   -Искам да се разхождаме,но навън вали.И ми е студено дори тук.
   -Облечи се тогава.Да те завия ли? - не чака отговор,а директно ме зави.
   -Ако имах с какво да се облека,щях.Не си взех топли дрехи...
   -Ти?Ти,която носиш абсолютно всичко,си забравила да вземеш нещо? - той започна да ме разтърсва леко и му извъртях очи.
   -Мислех,че ще е слънчево,какво да направя?Четох,че ще е топло,какво се очакваше от мен,щом не беше?! - засмя ми се и ми посочи неговия куфар с глава.
   -Чувсвай се свободна да си вземеш нещо от там.Хайде. - веднага станах и го отворих.
    -А-а-а! - запищях радостна - Колко нови дрехи,които да обличам! - извъртя ми очи той.  
   -Взимай която си искаш. - провеси си главата наопаки през ръба на леглото.
   -Ще те заболи главата и ще се схване врата,недей така. - съкръстих му ръце и ми даде тъпа физиономия.
   -Ще си взема дрехите. - имитира ме и веднага се обърна пак към куфара му.
   -Както искаш,но ако те боли нещо няма да ме сочиш със пръст! - той седна в леглото,а аз се изправих до него.
   -Ето,нищо ми няма... - придърпа ме за края на блузата ми към него - Да ти помогна с махането?
   -Нито посещенията в болницата,нито сърденето ми ти развали начина на мислене.Не вярвах,че ще съм радостна за това... - махна ми блузата и ми помогна да си сложа суичера му.
   -Аз също. - усмихна ми се и ме огледа.
   -Имах избор между този и един черен,и понеже...
   -Тюркоаз ти е любимия цвят,ти избра този... - довърши ме и си сложих ръцете в джобовете.
   -Дам.Та,как изглеждам? - завъртях се и той се засмя на пода.
   -Ти правиш дрехите красиви.Макар понякога да ми харесваш и без тях. - смрънка си под носа,но го чух.Той седна на ръба на леглото и ме придърпа за кръста към него.
   -А защо  само "понякога"?
   -Защото "понякога" спя. - отвърна и се засмях - Идвай насам.

   Алекс ме дръпна за ръката и аз го избутах назад.Паднахме в леглото един след друг и започнах да го целувам.Качих се на леглото и...добре де,по-точно на Алекс...

A & L :The Beginning Of The EndTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang