Гледната точка на Алекс
Не можех да повярвам че Леа го целуна точно пред мен.Мислех си,че аз постъпвам като пълен дебил,а се оказа че и Макс не е по-различен...Ще ходят на кино,ще се забавляват с отчаянието ми и ще се целуват нарочно пред мен мамка му!
Отдавна се бях прибрал в моя апартамент.Даже си бях сипал водка.Само една чаша,какво толкова...Нямах намерението пак да ме спасяват в банята и спрях след нея.Последното нещо което ми се правеше да съм с Ема в момента.Някак успях да я отпратя и да се прибера сам с извинението че трябва да уча,а всички знаем,че това няма да стане.Просто си седях на терасата и "се радвах" на живота...
"...Да се преместя ли в друг град или да си спестя време и просто да се хвърля?..."
Отказах се от идеята да се хвърля щом от терасата видях Леа и Макс да идват в кооперацията.Спрях се най-вече защото щяха да ме видят...
"...Сигурно сега ще се чукат и за да ми е възможно най-гадно ще крещят..."
Явно се наслаждаваха на компанията си щом се смееха,а Леа дори беше с неговото яке.Направо трябваше да отида при тях да им предложа да го направят в моето легло.За моя радост вече не ги виждах,но след няколко минути чух да влизат в апартамента й...Шибани тънки стени...
-...Макс не! - дочух Леа да го казва на Макс и веднага станах от дивана и отидох възможно най към тях.
Веднага допрях ухо до стената за да чувам поне какво си казват и чувах само смеха им.
-Какво?!
-Не пипай гривната! - успокоих се,че не правят това което си мислех и продължих да ги подслушвам.
-Защо?Какво й е толкова специалното?
-Алекс ми я даде за първия ни месец и дори да не сме заедно държа на гривната... - веднага ми стана приятно да го чуя от нейната уста.
-"А и Л - Ти си моя наркотик!Обичам те каквото и да стане!"... - очевидно Макс прочете надписа и сякаш му стана топло на сърцето - Мило е...
-Алекс винаги е бил мил...И грижовен...И любящ...Но ме заряза за да тръгне с Ема!"...Само заради това ще е...Точно това е..."
Отново ставах саркастичен със себе си и върнах ухото си на стената.
-Чудя се какво ли прави сега,...Едва ли яде сладолет и ме опява както аз правя... - донякъде не ложех да повярвам,че това го каза Леа.
-Нямам идея.Но каквото и да мисля за него сега се надявам да не е с Ема.
-Странно ли е,че ми е гадно че те целунах за да го накарам да завижда?Наистина се чувствам ужасно...
-И на мен почва да ми става гадно,но какво да правим друго освен да обсъждаме несполучливите си любовни животи?
-Донякъде мисля,че единственото ми несполучливо нещо с него беше края...Другите ни проблеми поне завършваха страхотно,а сега...
-Наистина?
-Да...Той отново започна да ми липсва... - усмихнах се глупаво след като тя го каза.
-Да си призная,липсва ми да идвам и два ви прецаквам хубавите моменти... - всички се разсмяхме след като си спомних случките преди два месеца - Ти чу ли това?
"...Мамка му!Чуха ме..."
YOU ARE READING
A & L :The Beginning Of The End
RomanceПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...