Watchin' a movie

507 18 0
                                    

   -Искаш ли да започнем с децата?

   Официално бях мъртва...Алекс направо ме застреля с въпроса си а аз се чудех какъв мамка му трябва да бъде верния отговор...

   -Долови телепатията ми... - той започна да прави кръгове с ръката си и да се прави на магьосник - Какъв е правилния отговор? - попита той с преправен глас.
   -Май го измислих...Така...Знаеш,че те обичам много,както и ти мен и искам да стигнем възможно най-напред във връзката ни...Но вътрешно в теб знаеш,че искам да ти се порадвам още малко преди каквото и да е...Отговоря ми е не,защото те искам още доста време само за себе си.
   -Динг динг динг! - той удари носа ми и ме целуна - Правилен отговор...
   -Знаех си!
   -Дори аз не знаех много отговоря,но предполагах че ти го знаеш...
   -Добре е,че те познавам много добре... - целунах го и слязох от него.
   -Питай ме и ти нещо по-така...знаеш...
   -Разбрах те,добре... - засмях се и се зачудих - Защо мразя толкова много хапчета?
   -Не само заради гадния вкус на повечето от тях,но и защото баба ти преди много години се е престрастила към тях и си е мислила,че ако изпие повече наведнъж ще излекува рака...И за съжаление не е успяла. - отговори ми той без дори да се замисли и ми вдигна вежда - Дай нещо по-трудно...
   -Добре тогава...Защо те обичам толкова много?
   -Това е добро...Секунда само... - той помисли малко и по изражението му разбрах,че схвана отговора - Защото сме сродни души още от деня в който се запознахме и защото съм единственото момче с което си тръгвала след като си го познавала адски много време и ти е бил като брат?
   -Динг динг динг... - повторих го и също ударих носа му -Правилен отговор,макар и да има и други причини...
   -А къде ми е целувката като награда?Сърдя ти се! - каза той с бебешки глас и се обърна на другата страна.
   -Сега ще ти мине... - обърнах го към мен и целунах двете му бузи,челото и накрая устата - Извинявай Алекс,няма да правя повече така... - той ме погледна и се опита да сдържи усмивката си.
   -Окей ще съм с това да забравиш рождения ми ден,но да не ме целунеш!?Това е неприемливо! - той продължаваше да се цупи и му се засмях.
   -Бебе! - извъртях му очи и той ме прегърна.
   -Като това в корема ти!
   -Ха-ха... - на него продъжваше да му е смешно и не спираше да се хили - Работата с децата ще е мно-ого по-нататък.Нека първо спрем да се разделяме за по няколко дена и тогава пак ще говорим за това...
   -Хубаво...
   -И какво ще правя сега цяла нощ?Изобщо не ми се спи...
   -Деца? - той ме погледна и го бутнах леко - И на мен,но трябва да сме будни за университета.
   -Нямаш ли нещо за правене тук?
   -Не.Буквално се нанесох тук и ти се появи в живота ми.Благодаря за което... - целуна ме бързо няколко пъти и ме погледна - Но единственото забавление тук е китарата,телевизора и теб...
   -Едва ли ти се свири сега,телевизора е чак в другата стая...А от мен не очаквай повече.
   -Тъкмо щях да кажа нещо,но се отказах.
   -Донесох си лаптопа,да си пуснем ли филм?
   -Може...
   -Ей сега идвам... - станах от леглото,както й той.
   -Само ще се облека,студено ми е все пак... - чух го да казва когато излизах от стаята.
   -Какво ще кажеш за страшен филм?Не съм гледала отдавна. - предложих докато докарвах лаптопа.
   -Каква прекрасна идея за човек,който по принцип не може да спи,какво остана на страшен филм... - повдигна ми вежда докато сядах до него.
   -Ти ще ме пазиш от чудовищата под леглото. - целунах го и той дори да се правеше на сериозен се усмихна.
   -Щях да кажа за едно чудовище в леглото,но ще се стърпя... - той посочи себе си и се засмях - Много ли ти се гледат?
   -Да!...Я чакай,да не те е страх? - побутнах го и ме изгледа странно - Страх те е!Страх те е! - започнах да му се подигравам и Алекс хвана ръцете ми.
   -Пусни най-страшния филм за който си чувала и ще видиш че дори ще заспя на него от скука... - той започна да го търси и аз се подпрях на рамото му.
   -Добре,добре...Гледай наистина да не е прекалено страшен,защото ще идваш с мен до тоалетната.
   -Значи да е най-страшния. - той се усмихна без да ме поглежда и ме побутна - Шегувам се,този харесва ли ти?
   -"Главните герой биват преследвани от собствените си кошмари...бля,бля,бля...Изнасилване...След което безмилостна смърт..."... - започнах да чета описанието на филма и го погледнах - Направо е перфектен.
   -Добре тогава...Какво ще кажеш за  "Малкото пони"?! - попита саркастично и му се изсмях.
   -Забрави изнасилването,пускай този! - засмяхме се и той махна и този филм.
   -Не искаш ли комедия?Като "Страшен филм 4"?Той е и ужаси и комедия? - той се обърна към мен и му кимнах.
   -Супер,това е за нас... - съгласих се и той го пусна.
   -Спри на пауза,първо ще си направя чай и тогава... - той стана и го последвах.
   -Имаш ли нещо за хапване?Като чипс?
   -Не знам,не взимам често...А чакай,ето ти един снакс! - той подаде един пакет и го сложих в една купа.
   -Ако искаш се намествай,аз сега ще дойда...
   -Добре. - целунах го по бузата и се върнах в стаята му.

A & L :The Beginning Of The EndDonde viven las historias. Descúbrelo ahora