-Ммм Алекс...Алармата ти... - измрънка Леа.
-Чух я... - надигнах се за да изключа алармата и пак я прегърнах.
-Добро утро,любов. - каза тя и ме целуна все още без да отваря очи -Какво му е смешното,че се смееш?
-Какво утро?Пет часа следобяд е,след малко ще се стъмни...
-Какво? - усетих как цялата изтръпна - Я чакай малко...
-Светнали ли ти,че сега трябва да ходим на рожден ден?
-Да...И няма да ходим на университет,най-накрая... - Леа отново се сгуши в мен и започна да си търка очите - Но трябва да ставам...а аз не искам!Искам си в леглото!
-Не се цупи,погрижил съм се.Навих алармата така,че да имаш десет минути да се събуждаш в леглото.Пак заповядай... - целунах я и усетих усмивката по устните й.
-Просто се ожени за мен... - тя отвори очи и ме целуна - Най-добрият ми приятел до сега.
-Най-добрата ми приятелка до сега. - повторих я и пак я целунах.
-Нямам си никаква представа как ще се оправям сега...Дано не заспя пред огледалото. - засмях се и тя ме побутна.
-Искаш ли да ни направя по едно разтворимо кафе?
-Ще съм ти благодарна... - Леа започна да ми гали бузата - Странно ми е да ти галя брадата...Веднага след срещата с нашите я махаш,ясно?
-Както кажеш,все ми е тая.
-Супер,ще свикнеш бързо с мен и претенциите ми.
-Свикнал съм отдавна. - целунах я за последно и станах - Отивам за кафетата.
-Ммм оф добре... - Леа пак измрънка и се завъртя на другата страна,вкопчвайки се в завивките...Гледната точка на Леа
Обожавам леглото на Алекс.Или по-точно него.Чувството да си заспивам до него е просто неописуемо приятно,не случайно мразех да ставам.Не обичах толкока да спя,колкото обичах да ме прегръща.Това беше й причината толкова да искам сме в леглото му,но заедно.Но то не беше същото без самия Алекс,който е в кухнята от пет минути.Реших да стана и да отида при него и набързо смених пижамата с домашните ми дрехи...
-Охо поспаланке?Стана цели...Пет минути по-рано? - каза Алекс саркастично облегнал се на плота.
-Да да,и аз те обичам,къде ми е кафето? - повдигнах му вежда и той ми подаде моята чаша - Благодаря. -целунах го по бузата и се облегнах до него на плота.
-За нищо... - той целуна главата ми докато отпивах от моето кафе - Колко официално трябва да се обличаме?
-Официално?За Ан,Чад и София?
-Права си...Хубави дънки с някаква риза и съм готов.
-Да...Ами аз? -започнах да се замислям.
-Рокля? - каза той и точно две секунди по-късно и двамата избухнахме в смях.
-Те да не са кралицата,че да се глася толкова...
-Защо?За първата ни среща беше с рокля? -той ми се усмихна и му извъртях очи.
-Радвай се.Нося рокля само за специални за мен хора... - надигнах се и го целунах - В тяхна чест ще облека пола,от мен да мине...
-Радвам се.Всеки ден...От повече от два месеца насам... - той също ме целуна и ме погледна - Обичам те адски много.
-Аз теб повече,любов... - оставих чашата на плота и го целунах по-продължително.
-Колкото и да ми е приятно,трябва да спрем иначе няма да те оставя навреме за рождения ден...
-Колко време ще ми трябва да си навлека една пола и някаква блуза? - повдигнах му вежда и той поклати глава доволно.
-Права си... - той също остави чашата си на плота - Половин час... - той ме вдигна,обвих ръце около врата му и бързо стигнахме до спалнята...
KAMU SEDANG MEMBACA
A & L :The Beginning Of The End
RomansaПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...