-Чакай,какво? - той ме погледна очудено.
"Това май не трябваше да го казвам..."
-Макс й беше казал всичко за вчера...и ме разпитваше допълнително?
-И какво точно те питаше?
-За това защо не сме се...знаеш... - погледнах към него.
-Знам,знам...и какво отговори? - Алекс ставаше все по-любопитен.
-Че искам да сме само приятели,тя дори беше тази която предложи да те отбягвам за малко... - А и,от кога съм на разпит? - той извъртя очи...Седнахме на дивана и си пуснахме телевизора понеже имаше още около десет минути,докато се изпече лазянята.Алекс превърташе каналите докато не спря на някакъв романтичен филм.
-Тези филми са толкова банални,виж ги само!
-Кой е с такъв бански в морето?Та той струва повече от престоя ми там! -и двамата се засмяхме...
-Искаш ли да сипя по нещо? - предложи Алекс.
-Може.Водката е в хладилника. - казах у докато ходеше към кухнята.
-Видях я!Той сипа 2 чаши и ми подаде едната.
-За какво ще пием?
-За...приятелството?
-За приятеството! - каза той и си ударихме чашите...Изпихме ги на екс.Както и следващите 2...алкохола вече почваше да влияе на главата ми,но не и на ноздрите ми...
-Лазаната!Изгоря!
Затичах се към печката и лек дим излизаше от нея.Извадих въгледна,който трябваше да ядем...Ясно беше,че не става за нищо...
-Да звъня ли за...
-За мен нудели с пилешко... - казах леко изнервена,но се усмихнах.
-Да разбирам ли,че спечелих баса? - каза Алекс и повдигна вежда.
-Казвай какво ти дължа и да се свършва... - казах през лек смях.
-Не съм измислил още,но да кажем,че ми дължиш услуга?
-Добре,ваше светлост! - казах и се направих на подчинена.След около 15 минути храната пристигна и се нагласихме на дивана.Аз спрях да пия,но Алекс продължи.Беше пресушил остатъка от бутилката.И честно казано беше доста смешен като беше пиян.Докато не започна да се дави с китайското.Той го изсипа върху мен,а аз без да искам изпуснах моето върху блузата му.Започнах да го тупам,за да изплюе нещото с което се беше задавил.Слава богу изплю пилешкото,което отнесе доста ругатни по него и адреса на майка му.
-Какво за бога...-казах след като се погледнах.
-Извинявай,не исках...- каза Алекс.
-Няма нищо,само ме изчакай да се преоблека,ясно? - казах му.
-Напълно.
VOUS LISEZ
A & L :The Beginning Of The End
Roman d'amourПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...