-Леа,та ти влюбена в него... - Ема ме побутна и ми се усмихна...
"...Затова някак винаги го заглеждах...Не беше кой знае колко трудно да се досетя и сама...просто го отричах...лъжех себе си...бях влюбена в него,но той едва ли беше в мен...но от друга страна,нямаше да ме целуне ако не ме харесваше,нали?..."
-Е и,той сигурно ме мрази...едва ли иска да ме вижда... - погледнах надолу...
-Дали?Щом се е преструвал,за да може да е близко до теб... - тя ме побутна...
-Не знам,Ема... - облегнах се назад.
-Трябва да си поговорите.Ако имате нещо си го кажете,ако не...всеки по пътя си,едва ли има среден вариант повече...-Е,гладна ли си? - Ема се опита да смени темата.
-Нищо не съм яла от вчера...
-Какво ти се яде?
-Изненадай ме... - тя кимна.Ема започна да готви и изглеждаше доста уверено докато го прави.Само се чудеше къде са някои неща,но аз и казах и ги намираше.След около четиридесет минути беше готова и идваше към мен с поднос.
-Заповядай!Топла супа топчета! - каза усмихната и ми подаде подноса,на който имаше купа супа,малко хляб и лъжица.
-Е,как е? - каза тя след като я опитах.
-Божествена!Как се научи да готвиш така?
-Баба ме научи!Нали ти разказах,че тя ме отгледа...
-Да,спомням си...Направо се нанясай тук! - казах и се разсмяхме.
-Може...след 2 години когато договора изтече...
-Супер! - казах и се засмяхме.-Сега ми кажи какво става между вас двамата с Макс...Алекс ви е видял да се мотаете заедно...Алекс... - издишах дълбоко,отново се сетих за него...
-Спри да мислиш за него,а относно нас...просто приятели сме,онзи ден се засрещнахме на улицата,това е...
-Добре,няма да питам,не е толкова интересно,колкото мислех... - засмяхме се.Гледната точка на Алекс
Трябваше да отида при нея.Не можех да стоя и да не правя нищо докато умира от болка...не беше в мой стил.Мислех само за думите на Макс...
"Бях влюбен в нея...нямаше какво да ми е друго...за какво ми беше я целувам иначе...бях влюбен в най-добрата си приятелка...или поне ми беше най-добра приятелка...сега ме мразеше...бях я загубил..."
Макс ми каза,че Ема е при Леа и това ми даваше малко спокойствие.
Гледната точка на Леа
YOU ARE READING
A & L :The Beginning Of The End
RomanceПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...