-Не знаех че можеш да надъхваш така хората...
-Вече знаеш... - тя също ме целуна и пак всички ни зяпнаха - Обичам те Алекс!
-Аз теб не... - всички ахнаха щом се отдръпнах от нея,а тя самата беше пребледняла докато всимах едно кръгло кроки - Аз не те обичам.Обожавам те Леа Смит...Обожавам гласа ти,усмивката ти,очите ти,всичко в теб,дори агресията ти...Обожавам всяко едно нещо в теб до най-малкия детайл и искам да остана последния който ще ти го казва... - дръпнах се леко панталоните и клекнах на коляно -Знам, че го правя дори за втори път днес...И че това е само кроки,но...Обещаваш ли пред всички тук,най-вече на мен,че в един съдбовен ден когато имам пръстен и сме сигурни за това да ми кажеш "да"?
Всички започваха да я побутват докато тя се чудеше от тъга ли да плаче или от радост.Беше ми странно щом заплака,понеже съм и предлагал хиляди пъти,но за пръв път пред хора.Вече започвах да се притеснявам че ще ми откаже...-Кажи "Да"!Кажи "Да"!Кажи "Да"!Кажи "Да"!Кажи "Да"! - всички скандираха и Леа най-накрая се реши през сълзи.
-Да!Обещавам ти Алекс!Обещавам ти! - бързо сложих крокито на безименния й пръст и я прегърнах.
-Горчиво!Горчиво!Горчи-....Луууу! - спряха да скандират щом я целунах продължително,но започнаха да викат по отделно.
-Изкара ми акъла преди малко... - тя ме прегърна силно и аз целунах главата й.
-Понякога трябва да ми се доверяваш. - прошепнах й.
-Аз винаги съм ти се доверявала,ето виж...Дръж ме! - Леа напук се наклони рязко на другата страна и не измислих друго освен да падна там където тя щеше за да я хвана.
-Държа те! - омекотих удара й и всички се засмяха.
-Добре ли си? - попита ме и аз я целунах.
-Супер съм! - тя ми помогна да стана и се изтупах - Сега и ти ще си! - вдигнах в щом най-малко очакваше.
-Алекс! -тя започна да ме удря без да спира да се смее.
-Някой бърза за първата брачна нощ?! - каза Чад и му намигнах.
-Предостатъчно ми е всеки ден ако ме разбираш...Но не омръзва. - целунах Леа и погледнах към тях - Е,какво да я правя сега?
-Да ме пуснеш?! - Леа ми вдигна вежда.
-Първо искам нещо забавно.Дали да не направя така... - започвах да се накланям нарочно към нея - Или така...
-Спри!Ще падна нарочно! - тя отново се бунтуваше и я оставих щом започна да ме гъделичка по врата.
-Доволна?
-Много... -тя ме целуна и се обърнахме към останалите - И така...
-Пак ли само нас ще гледате?!
-Алкохола идва! - Ан донесе шотове водка на поднос,които бързо свършиха...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A & L :The Beginning Of The End
Любовные романыПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...