-Как можа... - Леа се появи със сълзи в очите.
-Мамка му... - каза Ема отдръпвайки се - Какво направих!? - тя сложи ръце пред устата си.
-Леа,не е това което изглежда... станах от дивана и отидох при нея.
-О нима?Изневеряваш ми под носа с най-добрата ми приятелка?Не виждах да имаш против... - каза тя докато се отдръпваше от мен - Не ме докосвай! - изкрещя ми през сълзи и започна да бяга към входната врата.
-Моля те изслушай ме-...
-Не искам да те слушам...Никъде няма да ходим довереча,или когато и да е... - прекъсна ме докато си нахлузваше обувките.
-Дай ми минута-...
-Нямаш и половината време...Знаеш,че не прощавам изневяра и то много добре,и сигурно си изчакал само да заспя за да я извикаш...
-Не е станало нищо между нас! - хванах ръцете й точно преди да излезе от вратата.
-Тогава това какво беше?! - Леа не спираше да плаче докато ми крещеше -Виж се.По погледа ти разбирам,че си искал вътрешно да я целунеш...Два месеца изгубено време...Всичко свърши... - тя трясна врата ми,нямаше смисъл да я догонвам."...Браво идиот такъв...Загуби я..."
-Алекс...А-аз,аз не знам какво ми стана...Съжалявам мно-...
-Напусни дома ми... - посочих й вратата и тя ми кимна.
-Знам,че ме мразиш...но съжалявам много...Не го исках...Няма да значи нищо и за двама ни-...
-Никоя целувка не е случайна или по невнимание...Казах ти нещо... - Ема напусна апартамента ми без да каже нито дума повече."...-По погледа ти разбирам,че си искал вътрешно да я целунеш...Два месеца изгубено време...Всичко свърши..."
Думите на Леа не спираха да кънтят в главата ми.Понякога беше много лошо да ме разбира само с поглед.И беше права,може би исках да целуна Ема без дори да знам дали я харесвам.Накара ме да я гледам както гледах Леа преди да се целунем за пръв път.Накара ме да забравя за всичко и всеки.И кати резултат Леа скъса с мен...Тя просто скъса с мен...Направи го без да й мигне окото...А и ако я бях догонил всичко щеше да стане по-зле.Тя не понасяше изневярата,точно така скъса и с предния си приятел...и по-миналия...и по-по-миналия,не че и аз я приемах по-леко.И нямам с кой да го обсъдя.Наистина не знам какво да правя...
Гледната точка на Леа
Мразех го.Мразех Алекс от дъното на душата си в момента.Бях сигурна че имаше нещо с Ема,беше като написано на челото му с големи букви.Толкова пъти съм наранявана по този начин и сега точно от него.Бях му сърдита почти толкова,колкото и го обичах вътрешно...
YOU ARE READING
A & L :The Beginning Of The End
RomanceПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...