Интереснен,но и леко скучен следобед.Леа спеше.Понякога я мисля за мечка,изпаднала в зимен сън,но си беше и като сладка панда в същото време.От нищото в продължение на половин час и повече не спря да се прозява,посъветвах я да си легне за малко.'Само ще си затворя очите за малко' каза и взе че заспа.И така продължи да си затваря очите в продължение на 3 часа.Преди това пак бяхме на басейна,само двамата.Избягваше контакт с мен през цялото време и много ме дразнеше.Това беше единствената интересна част на деня.Скуката беше сега,в седем без петнадесет,докато Леа още спи и аз я наблюдавам от легло.Ще ми се или да бях в нейното легло,или тя в моето,но по добре това от нищо,предполагам.А до преди година си мислех,че повече няма да я видя,а сега стои в цялата си прелест на метър от мен.Бях огромен глупак,и още съм такъв,но поне сега знам какво да не правя.
За съжаление беше време да я събуждам.Сърце не ми даваше да й разваля сладкия сън,но ако сега се наспи,какво ли ще прави вечерта.Клекнах до нейното легло и огледах я за последно.Покалих я леко по бузата и тя сложи ръката си върху моята,за да остане там.Използвах възможността да я целуна,и само на сантиметър тя се обърна на другата страна.
-Знам,гадна съм... - измрънка тя и щом се надвесих видях,че се беше ухилила.
-Поне си го признаваш. - отидох от другата й стана и си облегнах главата на главата на ръба на леглото - Хайде,ставай.
-Будна съм,будна съм...От сигурно пет минути когато изпусна нещо метално.
-Първо,изпуснах...няма значение какво...И второ,това беше преди половин час. - засмяхме се леко и тя ми оправи косата - Хайде,ставай...
-Ставам... - Леа си потърка очите и седна в леглото.
Излязох на терасата,за да й дам малко лично пространство,за да се преоблече.След няколко минути тя ми потропа на стъклото и щом опитах да си отворя,тя заключи вратата.Хилеше ми се под носа и си облегнах главата на стъклото.Леа нацупи устни,избърса стъклото с дългия си ръкав и ми направи знак да направя същото.Целунахме се през стъклото,това беше резултата.Не ми пукаше за бактериите.Тя ми отключи и влязох при нея.
-Готова ли си? - попитах я.
-Да.Не ми ли личи? - повдигна ми вежда и се завъртя.
-Прекрасна си. - усмихнах й се и си взех якето - Няма ли да ти е студено?
-Не,едва ли.Навън едва подухва. - отвърна му докато се обувахме.
-Както кажеш.Хайде,да тръгваме. - отворих й вратата й излязох след нея.
STAI LEGGENDO
A & L :The Beginning Of The End
Storie d'amoreПротиводействие.Това е единствената дума с която може да се опише любовния живот на 21 годишната Леа Смит.Намирайки нови или не чак толкова нови приятели тя не си представя живота си по-хубав.Приятелството обаче върви ръка за ръка с любовта.Тя се вл...