She's f*ckin' pregnant

766 28 0
                                    

   -Този боклук тук... - тя я взе топката внимателно -"Този боклук" ги сгоди,а мен ме отказа от самоубийство! - каза Ан и явно беше осъзнала какво каза и сложи ръка на устата си  - Опа...
   -Какво си...Моля?! - каза София точно преди да влезе в стаята.
   -Говори. -казах и я погледнах сериозно.
   -Да,исках да се самоубия...
   -Защо ще искаш да направиш нещо такова? - каза Алекс хвана ръката й,след което се загледа в нея -Какви са тези белези мамка му?!Вените ли си си рязала?
   -Чакаме ли още някой,за да почна да разказвам?Не искам да го казвам сто пъти... -Ан погледна встрани.
   -Казвай! -подтикна я София.
   -Преди не кой знае колко време се бях депресирала за това как вие ще се жените и ще имате дори дете,а аз си нямам никой...Но съм добре сега!Заклевам се! - каза Ан и вдигна ръце.
   -Как да ти вярваме? - казах най-накрая.
   -По това,че сега съм на седмото небе!А и забравих да кажа,че всичко стана една вечер и тогава бях пияна... -тя повдигна вежда и с София се погледнахме.
   -Хм... - тя отиде при Ан и в погледна в очите отблизо - Казва истината.Познавам я...
   -Иха,а си мислех,че ние сме странни... - каза ми Алекс и се засмяхме.
   -Бих ви предложила да останете за късен обяд или вечеря,но ние вече имахме такава точно преди да дойдете,и ще ядете само вие.Ако искате...
   -Не,не благодаря,ние ще хапнем у нас... - отказахме учтиво с Алекс.
    -А и още не сме гладни... - довърших и погледнах към него.
   -Е,кога ще е сватбата не разбрах? - попита той и погледна към тях,а след това към мен с топла усмивка.
   -Може би догодина.Честно казано не сме определили кога... - започна София да говори.
   -Само знаем,че искаме да е възможно най-скоро... - каза Чад и я  целуна -...За да и намерим по-лесно рокля.С голям корем ще е по-трудно... - засмяхме се и София го се дръпна от него.
   -Много смешно... - каза тя и се нацупи.
   -Ще трябва да свикнеш с тези шеги щом си му казала "Да"... - казах и погледнах към Алекс.
   -Ти също... - каза Алекс и ме прегърна.
  
    "...И това ако не беше пак намек,не знам какво е...О чакай малко!Пак тъпите му шеги...Вече ставам саркастична със себе си,явно полудявам..."

   -Шегувам се за това с роклята,нали знаеш... - каза Чад и отново целуна София -Дори с корем ще си красива!
   -Знам... - каза през смях и премести кичур коса от рамото си.
   -А как разбрахте за мъника? - попитах и погледнах все още нормалния й корем.
   -Беше доста забавно...Накратко казано,защото е малко по-интимно...Повърнах върху него и след като отидох в банята след него забелязах тест за бременност в един шкаф.Десет минути по-късно...Изненада!...След това отидохме на генеколог и ни каза,че съм в втората седмица...
   -Да...Дойде ми като гръм от ясно небе...В хубавия смисъл разбира се! - каза Чад и вдигна ръце.
   -Нямам думи... - Алекс хвана ръката ми -Не смей да повръщаш върху мен...

A & L :The Beginning Of The EndWhere stories live. Discover now